Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:22

Deze ochtend willen vertrekken met de auto, foutmeldingen en de parkeerrem ging niet meer los.
6 uur later staat hier eindelijk een mannetje om hem te repareren, auto is "tijdelijk" gemaakt maar de technieker heeft deze fout nog niet eerder gezien bij dit model -O- Dus nu de garage maar bellen, maar dat kan weken wachten worden..
*edit, slechts 2 weken wachten, valt nog mee :) Hopelijk blijft hij rijden ondertussen :=

Kairos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:45

Verhoging/lichte koorts. Niet moe genoeg (en teveel omgevingsgeluid) om te slapen. Te weinig energie om wat te doen. Dus de tussenstand; lig in de bank. Heb het (nu) warm, maar met vlagen weer koud :=

Ik haat ziek zijn..

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:56

Louve schreef:
Dat ik zo onzeker wordt van mijn vrienden, ze praten echt constant over mijn berichten heen en negeren het gewoon. En ik heb al regelmatig aangegeven dat ik daarmee zit en dat het niet fijn voelt voor mij omdat ik ook een angststoornis heb en voor mij voelt het dan dat ik irritant en niet belangrijk ben. Dan zeggen ze dat ik gewoon berichten moet door sturen en dat ze juist blij worden van mijn berichten en vervolgens blijven ze het gewoon negeren. Ik zit nu op een punt dat ik er echt gewoon klaar mee ben, ben de afgelopen dagen al stil geweest in die groep chat, vannacht probeerde ik weer te praten (gewoon chat) maar werd weer overheen gepraat door iemand met d’r eigen ding dus nu hou ik me maar weer stil.

Ai, naar is dat! Wellicht gaat het niet expres, maar het voelt absoluut niet fijn..

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:19

Polarize schreef:
Tancreda4 schreef:
Polarize, zo vaak dat ze dat uitdelen? Zo'n slechte zaak eigenlijk. Zulke rotzooi promoten aan verslavingsgevoelige leeftijden

De laatste tijd best wel vaak ja, het is mooi weer dus iedereen zit veel buiten, dan gaan ze met die auto echt wel langs bij al die studenten hoor. De meesten die buiten zitten zijn ook al aan het roken, dus beetje energy erbij kan ook wel _O-

Ze gaan trouwens (hopelijk) niet bij middelbare scholen langs met die red bull auto, maar ik zit de halve week nog gewoon op mijn eigen HBO school voor lessen, op stage heb ik m nog nooit gezien

Vroegâh stond de frietkraam nog bij de middelbare. Is later over gegaan in een ijscokraam in de zomer. Zat iedereen met een blauw smoelwerk van het smurfenijs in de klas :+

Beterschap Wescha en Kairos!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:44

DuoPenotti schreef:
Red bull! Lekker!!

Dat haal ik expres niet in huis, zou daar zo verslaafd aan kunnen raken....

Ik ben verslaafd gevoelig en ik kan je zeggen, ik ben verslaafd geraakt aan RB.
En ben vanaf Maandag van de RB af, en wil nu weer vol houden.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:52

Ik heb nog nooit een RB gehad :')
Ben ik de enige?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:55

Mijn ergernis is wel dat ik het koud heb, door die vreselijke wind.

En ik moet over een halfuur richting de binnenstad en dan om 16.30u een afspraak.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:00

imaudy schreef:
Ben ik de enige?

Ik ook niet, maar ik ben toen ik op de middelbare zat wel verslaafd geweest aan de cafeïne en suikers van de normale cola. Daar ging echt twee liter per dag van doorheen. Ben ook echt wel goed naar geweest toen ik op kamers ging en het in een klap niet meer dronk.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:05

Ik mag van mezelf op werkdagen om 15 uur een blikje, anders is het laatste uur niet vol te houden :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:07

Heel soms koop ik wel eens 2 blikjes. Dat is dan omdat ik naar een evenement ga en het dan wel makkelijk vind. En het geeft energie die ik die dag dan nodig heb.

Maar normaal gesproken drink ik het dus niet.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:10

Siggislief schreef:
DuoPenotti schreef:
Red bull! Lekker!!

Dat haal ik expres niet in huis, zou daar zo verslaafd aan kunnen raken....

Ik ben verslaafd gevoelig en ik kan je zeggen, ik ben verslaafd geraakt aan RB.
En ben vanaf Maandag van de RB af, en wil nu weer vol houden.

Goed van je :j want het is echt rommel!
Heb je trek, gooi het hier neer, gaan we je helpen :j

Ik heb het jaren gedronken op mijn werk om de dag door te komen (samen met aleve)
En ik weet dat ik het nu ook zou willen pakken als ik mij slecht voel.
En ja dan weet ik ook dat ik de rem ga missen.

Maar zo pak ik inderdaad bewust geen andere middelen, zeker weten dat het mis gaat.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:11

imaudy schreef:
Ben ik de enige?

Nee.

En ik vind de geur zo verschrikkelijk vies en afstotend dat de kans dat ik dat ooit daadwerkelijk door mijn keel ga trachten te gieten betrekkelijk laag :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:13

Ooit 1 slok geprobeerd, maar maag draaide alleen om van de lucht. Dus verder dan een poging niet gekomen. :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:17

Toen ik op de middelbare zat wel een paar keer een blikje Golden Power gehad (als iemand dat nog kent :') ) maar no way dat ik dat spul nu nog aanraak _O- Als ik extra energie nodig heb drink ik cola of koffie, en daar houd ik het bij :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:18

Deze bedoel je :+Afbeelding

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:19

Ook heerlijk!! Minder duur :D

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 15:37

Blijkbaar hebben ze nu popcorn in die smaak. :+

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:38

Ik vind al die energy troep echt heel vies :+

Ergernis: Rondom Pasen ben ik lekker 10 dagen vrij (incl weekenden).

-4 dagen moet ik perse met de schoonfamilie in een vakantiehuis zitten, totaal geen zin
-Vanwege storingen moet ik dingen bijhouden van mijn werk

Al met al blijft er dus VEEL te weinig tijd over om afgewisseld als halfdood vogeltje in mijn bed en in mijn hottub te luieren -O- (en paard te rijden)

Louve

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:21

Marocje schreef:
Louve schreef:
Dat ik zo onzeker wordt van mijn vrienden, ze praten echt constant over mijn berichten heen en negeren het gewoon. En ik heb al regelmatig aangegeven dat ik daarmee zit en dat het niet fijn voelt voor mij omdat ik ook een angststoornis heb en voor mij voelt het dan dat ik irritant en niet belangrijk ben. Dan zeggen ze dat ik gewoon berichten moet door sturen en dat ze juist blij worden van mijn berichten en vervolgens blijven ze het gewoon negeren. Ik zit nu op een punt dat ik er echt gewoon klaar mee ben, ben de afgelopen dagen al stil geweest in die groep chat, vannacht probeerde ik weer te praten (gewoon chat) maar werd weer overheen gepraat door iemand met d’r eigen ding dus nu hou ik me maar weer stil.

Ai, naar is dat! Wellicht gaat het niet expres, maar het voelt absoluut niet fijn..

Ik denk idd dat het ook niet perse expres is, maar nadat ik het meerdere keren benoemd heb en ik altijd m'n best doe om zo snel mogelijk op elk berichtje te reageren omdat ik me anders slecht voel ben ik er ook wel eens klaar mee.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:24

Dat mijn auto probeerde ervan door te gaan tijdens het stofzuigen.

Een helling en de harde wind werden de auto teveel :')

Gelukkig heb ik een snel reactievermogen

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 56 min geleden

Louve schreef:
Ik denk idd dat het ook niet perse expres is, maar nadat ik het meerdere keren benoemd heb en ik altijd m'n best doe om zo snel mogelijk op elk berichtje te reageren omdat ik me anders slecht voel ben ik er ook wel eens klaar mee.

Ik kan me goed voorstellen dat het niet fijn is, zeker niet als je het meerdere keren benoemd hebt. Maar het is natuurlijk niet zo dat omdat jij snel op ieder bericht reageert, dat je hetzelfde van hen mag verwachten. Die verwachting zal je bij moeten stellen, anders zal je tegen veel teleurstellingen aanlopen.

Kan je je een reden bedenken waarom ze niet reageren? Misschien zijn het berichten waarvan anderen het moeilijk vinden om een antwoord op te bedenken?

Ik snap heel goed dat het moeilijk is, en zeker met een angststoornis kan het lastig zijn om zaken te relativeren. Dit is ook zeker niet als kritiek bedoeld, maar als ondersteuning. Hopelijk helpt het jou in ieder geval om je gevoel van je af te schrijven. :(:)

Louve

Link naar dit bericht Geplaatst: 49 min geleden

Zonnehoed schreef:
Louve schreef:

Ik kan me goed voorstellen dat het niet fijn is, zeker niet als je het meerdere keren benoemd hebt. Maar het is natuurlijk niet zo dat omdat jij snel op ieder bericht reageert, dat je hetzelfde van hen mag verwachten. Die verwachting zal je bij moeten stellen, anders zal je tegen veel teleurstellingen aanlopen.

Kan je je een reden bedenken waarom ze niet reageren? Misschien zijn het berichten waarvan anderen het moeilijk vinden om een antwoord op te bedenken?

Ik snap heel goed dat het moeilijk is, en zeker met een angststoornis kan het lastig zijn om zaken te relativeren. Dit is ook zeker niet als kritiek bedoeld, maar als ondersteuning. Hopelijk helpt het jou in ieder geval om je gevoel van je af te schrijven. :(:)

Ik verwacht ook echt niet dat ze snel reageren, de ene woont in Amerika, de andere in Australië dus dat werkt ook niet eens. Maar het is meer dat ik wat stuur (en ja het zijn bijna altijd berichten waar prima op gereageerd kan worden) er een uur later door iemand anders iets gestuurd word zonder op mij te reageren.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 34 min geleden

Redbull vind ik niet zo lekker, maar Monster wel :o Dan wel in de zero versie, maar ik mag eigenlijk geen cafeïne dus ik drink eens in de zoveel maanden eens een blikje.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 33 min geleden

Ergernis,

Voor mij heel belangrijk pakket, zondag besteld, sinds vanochtend vroeg een trackingcode.

Maar status is nog steeds 'Wordt klaargemaakt voor verzending / being prepared for shipment'

Ik neem aan dat dat betekent dat het pakket al wel is aangemeld bij de pakketdienst, en vermoedelijk ook de verzending betaald (neem aan dat er anders geen tracking nummer komt)

Maar dat het pakket dus nog niet daadwerkelijk uit het magazijn bij de pakketdienst is.

Ik wil het gewoon thuis hebben >;)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13 min geleden

Wescha hopelijk blijft de pijn onder controle.
En lukt douchen en slapen wat.

Louve wat naar.
Zeker omdat je het ook al hebt aangegeven. Wil je wel in de appgroep blijven?

Ik heb het koud. Is het al zomer?