Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
luuntje schreef:Pijn en medicatie zijn lastige dingen.
Wat voor de een werkt kan voor de ander niks doen. Of alleen bijwerkingen geven.
Klok gaat binnenkort weer verzet worden.
Is het daarna vroeg donker.
Froukje_J schreef:MarlindeRooz schreef:Ik heb zonder overleg een nieuwe huisarts. Een man.![]()
Merk toch dat het lastiger is…
Hier is juist de mannelijke huisarts super meegaand en meedenkend, je hebt er meestal meer aan dan de vrouwelijke huisarts![]()
Maar zomaar een nieuwe is wel vervelend
_San87_ schreef:Polarize schreef:Ik heb zelfs getwijfeld of het niet gewoon aan mijn pijngrens lag, tot ik een keer op de bank lag en mijn hele buik zag bewegen van hoe heftig de krampen waren. Blijkbaar doet mijn rug hetzelfde.
Mijn huidige huisarts erkent wel dat niet geheel normaal is, maar vindt het ook niet erg genoeg om verder onderzoek te laten doen
Een overdosis naproxen is makkelijker.
mocht ook niet meer gaan slikken dan wat ik nu doe, en op steeds beter wordende migraines na slik ik verder niet eens paracetamol, dus dat balanceert het weer 
)
Het maakt gelukkig niets stuk, maar de mail zit wel even vast
Polarize schreef:Ik heb zelfs getwijfeld of het niet gewoon aan mijn pijngrens lag, tot ik een keer op de bank lag en mijn hele buik zag bewegen van hoe heftig de krampen waren. Blijkbaar doet mijn rug hetzelfde.
Mijn huidige huisarts erkent wel dat niet geheel normaal is, maar vindt het ook niet erg genoeg om verder onderzoek te laten doen
DGM schreef:Ik heb Sumatriptan injecties. Werken heel snel bij mij!
Lay_D schreef:DGM schreef:Ik heb Sumatriptan injecties. Werken heel snel bij mij!
Hoe snel werkt het?
Ik heb nu de neusspray, duurt zeker 45 min voordat het werkt en helaas maar voor 2 uur bij mij.
Mijn neuroloog adviseerde mij ook injecties, maar ik koos ervoor om eerst de spray te proberen, tabletten heb ik in het verleden al geprobeerd maar ik wordt helaas altijd erg misselijk tijdens een migraine en of cluster hoofdpijn aanval met als gevolg overgeven.