Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 16:15

M'n man gaat straks bellen, dan hoor ik meer

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 18:03

wyoming schreef:
Ik heb het laatst via zo’n offerte aanvraag site aangevraagd. Er gingen er 3 bellen, 1 mailen en 1 wilde er langs komen. Ik zocht alleen voor de grote spullen, heb alles zelf uit elkaar gehaald. En kreeg offertes tussen de €1100 en €1500. Dat was berekend op zo’n 7 uur met 2 verhuizers. Uiteindelijk bedrijf gevonden via Werkspot die het voor €1000 deed, met zijn 3’n en ze zijn toch bijna 7,5 uur bezig geweest. De andere bedrijven deden het op nacalculatie, deze had een vaste prijs.

Dank! zoiets zaten wij ook aan te denken. We nemen ook elke keer dat we heen gaan dan vanalles in de auto en trailer mee.
Gelukkig heeft het nog even en is de eerste prioriteit het verkopen van het huidige huis (en dus fotoklaar maken en dat is ook al een hele klus)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 18:25

Onze ponnies die teveel hooi krijgen en ook teveel poepen _O-
Schijtklusje altijd de poep uit de paddock te halen

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-24 18:38

Keihard moeten noodremmen waardoor mijn splinternieuwe werkrugzak op de grond ging en nu beschadigd is.

Als gevolg daarvan een dikke autistic meltdown midden op de snelweg waardoor ik moest stoppen op de vluchtstrook omdat ik een paniekaanval kreeg en daardoor meer dan een uur over mijn reis naar huis gedaan, waardoor ik nu pas thuis ben en mijn paardrijles niet meer ga halen.

Al zou ik het wel halen ga ik het toch niet trekken als ik op een ander paard zit dan mijn vaste. Heb alleen nog steeds de stap niet gezet om me af te melden vanwege de sociale druk die ik voel om wel te gaan.

Het is de op een na laatste keer..

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 18:40

Hé getsie wat naar XPabloBokt! Hopelijk kun je het een beetje van je afzetten, sterkte.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 19:46

Beterschap fotolijstje!

Ik heb het te doen met mensen die opzoek zijn naar een huis. Wat is Funda een trage grafsite geworden zeg kan ook aan mijn wifi liggen

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 20:11

Mo_86 schreef:
Moska schreef:
Sinds gisteravond is de Starlink geïnstalleerd en actief. Straks aan het werk, ben benieuwd :=
Gisteren viel Odido weer een paar keer weg, dus laat op de avond toch de boel nog klaargemaakt (waren we nog niet aan toegekomen). Tot nu toe hogere snelheden en een sterker WiFi signaal. Duimen dat dit zo blijft!

Super! Hopelijk werkt t bij jullie ook zo goed!

En? Is het de oplossing Moska?

En om on topic te blijven: gisteren een uur naar een grote muziekwinkel gereden om een digitale piano uit te zoeken. Gevonden, maar daar hebben ze geen voorraad. Moest besteld worden. We wilden het liever niet thuis laten bezorgen omdat we een geopend product hebben besteld (duurzamer, vinden we fijn) en eerst even willen checken of het klopte en zo.

Vandaag bericht dat ie binnen is. Ik er heen, uur rijden weer. Ik kom daar, druk bij de kassa. Na lang wachten meld ik dat ik mijn bestelling op kom halen. Medewerker gaat zoeken, duurde wederom lang. Komt ie even later terug met een grote vierkant doos. Dat klopt niet. Blijkt die piano in een drumset veranderd. Grom. Stond wel goed in de factuur, ze hebben bij het verzenden niet gekeken. Is ook niet gek, lijkt best wel op elkaar, toch? Vraag me nu wel af of er ergens een puber is die z’n spaargeld eindelijk kon uitgeven aan een drumset en vandaag is teleurgesteld met een piano.

Maar goed, dan maar opnieuw bestellen. Dondert hun systeem er uit. Dus net maar zelf online besteld. Wat een gedoe…

Hopelijk heb ik morgen dan mijn piano. Mijn man en ik hebben een weddenschap gesloten. Hij denkt dat ik een saxofoon krijg, ik denk dat het een ukelele is. Hopelijk is het geen vleugel piano :') . Past niet in de auto.
Laatst bijgewerkt door Mo_86 op 23-09-24 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 20:13

Vooralsnog wel! Hebben super ontvangst en ruim voldoende snelheid.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 20:21

Moska schreef:
Vooralsnog wel! Hebben super ontvangst en ruim voldoende snelheid.

Wat fijn!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 21:12

Starlink hoor ik hele goede dingen over, ook in het buitenland waar de verbindingen vaak heel slecht zijn.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 21:16

Suzanne F. schreef:
Starlink hoor ik hele goede dingen over, ook in het buitenland waar de verbindingen vaak heel slecht zijn.

Vertrouw geen mensen die Elon heten. Ook niet als The Donald ze Leon noemt… :+

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 21:31

Ik lees op de Facebookpagina van Starlink wel spannende dingen. Zoals prijzen die van het een op het andere moment verdrievoudigd worden, klantenservice die amper te bereiken is (sowieso alleen als je een ticket aanmaakt ) en dishes die er spontaan mee ophouden. Maar goed, Odido was niet veel beter.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 21:38

fjordjes schreef:
Krijg een appje van m'n schoonvader, ja laat Dozer maar thuis kom ik wel 2x naar hem toe. Dozer, onze hond van 8 maanden zou morgen een dagje naar m'n schoonouders gaan omdat wij een bruiloft hebben aan de andere kant van NL, 11u vertrekken en na 23u weer thuis dus veel te lang alleen voor hem! Baal hier van want op zo'n korte termijn kan ik niks anders regelen en vind het echt heel sneu voor hem dat ie zo lang alleen is ook al komt m'n schoonvader 2x langs om hem eten te geven/uit te laten.

Leuk is het niet, maar voor een keertje kan het wel.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 21:51

Zere benen en voeten. Moet toch maar eens opzoek naar degelijke stal schoenen die ook waterdicht zijn

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 21:58

Mensen. Heel veel mensen. En nog erger... Kinderen.

Maarja, wat verwacht je anders in Disneyland parijs.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 22:20

xPabloBokt schreef:
Keihard moeten noodremmen waardoor mijn splinternieuwe werkrugzak op de grond ging en nu beschadigd is.

Als gevolg daarvan een dikke autistic meltdown midden op de snelweg waardoor ik moest stoppen op de vluchtstrook omdat ik een paniekaanval kreeg en daardoor meer dan een uur over mijn reis naar huis gedaan, waardoor ik nu pas thuis ben en mijn paardrijles niet meer ga halen.

Al zou ik het wel halen ga ik het toch niet trekken als ik op een ander paard zit dan mijn vaste. Heb alleen nog steeds de stap niet gezet om me af te melden vanwege de sociale druk die ik voel om wel te gaan.

Nooo dat is echt een grote angst van mij. Door *iets* helemaal in de angst schieten op de snelweg. Ben je wel nog oké thuis gekomen? Lijkt me vreselijk om dan weer direct met 100/120 door te moeten.

-
Opvolging van mn vorige post: de les ging goed en de lesgeefster is een leuk mens! Wist ook wel dat ik zat te stressen om niks maar toch.

Ik had al spierpijn in de auto naar huis dus ben heel benieuwd hoe ik er morgen bij loop :=

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 22:33

Vandaag de hele dag op mijn nieuwe steunzolen gelopen,
pas einde van de werkdag kramp in beide voeten.

En sindsdien ook alleen maar hele hete voeten.. -O-

bloementje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 22:37

Hutcherson schreef:
Mensen. Heel veel mensen. En nog erger... Kinderen.

Maarja, wat verwacht je anders in Disneyland parijs.

Oei die herken ik van 2 weken gelden. Vooral die Spanjaarden en Italianen die in je oor staan te schreeuwen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 22:48

Dat ik een beetje vermoed dat ik pmdd/pms heb en daar eigenlijk wel mee naar de huisarts wil en het wil laten uitzoeken en zo mogelijk behandelen.

Vind het alleen lastig om er thuis over te beginnen. Heb het nu met twee goede vriendinnen besproken. Vind dat best wel een nadeel van dan nog thuis wonen omdat ik mijn ouders vaak alles bij mij een beetje wegschuiven. Maar ik ook het idee heb dat ik nog alles moet verantwoorden wat ik doe.

En ik vind het ook lastig om te benoemen dat ik mij dus dan heel rot voel. Ik hou dat altijd stil thuis omdat ik geen zin heb ik negatieve reacties.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-24 22:57

Nyaleti schreef:
xPabloBokt schreef:

Nooo dat is echt een grote angst van mij. Door *iets* helemaal in de angst schieten op de snelweg. Ben je wel nog oké thuis gekomen? Lijkt me vreselijk om dan weer direct met 100/120 door te moeten.

-
Opvolging van mn vorige post: de les ging goed en de lesgeefster is een leuk mens! Wist ook wel dat ik zat te stressen om niks maar toch.

Ik had al spierpijn in de auto naar huis dus ben heel benieuwd hoe ik er morgen bij loop :=

Ja, ik weet dat als ik een meltdown krijg ik echt even moet stoppen. Negen van de tien keer komt er dan een paniekaanval achteraan en dat was dus dit keer ook zo. Ik reed gelukkig op de N-weg dus daar is het maar 80 en iemand op Waze had mij ook al snel aangegeven als stilstaand voertuig, dus ik was voor die bestuurders in ieder geval zichtbaar.

Toen ik wat rustiger was weer doorgereden en had mijn vriend aan de telefoon ook. Dus dat was fijn. Reed wel regelrecht een enorme file in dus vandaar dat ik er ook zo lang over heb gedaan naar huis.. maar kon dus wel langzaam rijden.

Autorijden is voor mij gelukkig echt een tweede natuur, dus dat zit zo in mijn systeem dat ik er niet veel moeite mee heb ook als ik emotioneel ben. Veel gaat op de automatische piloot en als ik boos ben dan ben ik juist alerter vaak. Maar dit was wel echt even een stopmoment. Als ik een afslag had kunnen pakken had ik dat gedaan, maar ik moest het nu even met een vluchthaven doen.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 23:51

Ik erger me aan mezelf: ik heb de neiging tot verzamelen. van alles verzamelen.. Net 3 uur bezig geweest om 2 vitrine kasten met stenen uit te ruimen, netjes te verpakken en in dozen te doen. Hierna de verzameling stripboeken, knutselspullen (van minstens 10 hobbies), en ik ben eigenlijk wel benieuwd welke verzamelingen ik nog meer tegen kom.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 07:03

Ik ben nog van slag door een telefoontje gisteren, trein heeft vertraging, ik ben moe mede door medicatie. Kortom ik wil terug naar bed :+

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 07:32

Dat bedrijven 's nachts mailtjes eruit gooien, en dat ik daar wakker van word.. niet 1 x maar 2 x achter elkaar. *Zucht.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 07:33

Tandartsafspraak om 8.30. Goedemorgen :O

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 07:35

Siggislief schreef:
Dat bedrijven 's nachts mailtjes eruit gooien, en dat ik daar wakker van word.. niet 1 x maar 2 x achter elkaar. *Zucht.

Telefoon op niet storen zetten