Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wyoming schreef:Ik heb het laatst via zo’n offerte aanvraag site aangevraagd. Er gingen er 3 bellen, 1 mailen en 1 wilde er langs komen. Ik zocht alleen voor de grote spullen, heb alles zelf uit elkaar gehaald. En kreeg offertes tussen de €1100 en €1500. Dat was berekend op zo’n 7 uur met 2 verhuizers. Uiteindelijk bedrijf gevonden via Werkspot die het voor €1000 deed, met zijn 3’n en ze zijn toch bijna 7,5 uur bezig geweest. De andere bedrijven deden het op nacalculatie, deze had een vaste prijs.
Mo_86 schreef:Moska schreef:Sinds gisteravond is de Starlink geïnstalleerd en actief. Straks aan het werk, ben benieuwd![]()
Gisteren viel Odido weer een paar keer weg, dus laat op de avond toch de boel nog klaargemaakt (waren we nog niet aan toegekomen). Tot nu toe hogere snelheden en een sterker WiFi signaal. Duimen dat dit zo blijft!
Super! Hopelijk werkt t bij jullie ook zo goed!
fjordjes schreef:Krijg een appje van m'n schoonvader, ja laat Dozer maar thuis kom ik wel 2x naar hem toe. Dozer, onze hond van 8 maanden zou morgen een dagje naar m'n schoonouders gaan omdat wij een bruiloft hebben aan de andere kant van NL, 11u vertrekken en na 23u weer thuis dus veel te lang alleen voor hem! Baal hier van want op zo'n korte termijn kan ik niks anders regelen en vind het echt heel sneu voor hem dat ie zo lang alleen is ook al komt m'n schoonvader 2x langs om hem eten te geven/uit te laten.
xPabloBokt schreef:Keihard moeten noodremmen waardoor mijn splinternieuwe werkrugzak op de grond ging en nu beschadigd is.
Als gevolg daarvan een dikke autistic meltdown midden op de snelweg waardoor ik moest stoppen op de vluchtstrook omdat ik een paniekaanval kreeg en daardoor meer dan een uur over mijn reis naar huis gedaan, waardoor ik nu pas thuis ben en mijn paardrijles niet meer ga halen.
Al zou ik het wel halen ga ik het toch niet trekken als ik op een ander paard zit dan mijn vaste. Heb alleen nog steeds de stap niet gezet om me af te melden vanwege de sociale druk die ik voel om wel te gaan.
Het is de op een na laatste keer..
Nyaleti schreef:xPabloBokt schreef:Keihard moeten noodremmen waardoor mijn splinternieuwe werkrugzak op de grond ging en nu beschadigd is.
Als gevolg daarvan een dikke autistic meltdown midden op de snelweg waardoor ik moest stoppen op de vluchtstrook omdat ik een paniekaanval kreeg en daardoor meer dan een uur over mijn reis naar huis gedaan, waardoor ik nu pas thuis ben en mijn paardrijles niet meer ga halen.
Al zou ik het wel halen ga ik het toch niet trekken als ik op een ander paard zit dan mijn vaste. Heb alleen nog steeds de stap niet gezet om me af te melden vanwege de sociale druk die ik voel om wel te gaan.
Het is de op een na laatste keer..
Nooo dat is echt een grote angst van mij. Door *iets* helemaal in de angst schieten op de snelweg. Ben je wel nog oké thuis gekomen? Lijkt me vreselijk om dan weer direct met 100/120 door te moeten.
-
Opvolging van mn vorige post: de les ging goed en de lesgeefster is een leuk mens! Wist ook wel dat ik zat te stressen om niks maar toch.
Ik had al spierpijn in de auto naar huis dus ben heel benieuwd hoe ik er morgen bij loop