Niobe schreef:Ik wil helemaal niet dat het jaar snel gaat, dan ben ik veel te snel 39
Ik ook niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mo_86 schreef:En wat nou als de tijd vertraagt vanaf mid april? En dat we dan een heeeeeeeele lange, aangenaam warme, zonnige (met alleen ‘s nachts wat regen voor de natuur) lente en zomer doorgaan? En dan nu even vlot de laatste ellendige weken met te veel regen door.
SpikkelFire schreef:Dat ik er gelijk doorheen was voor tickets voor Justin Timberlake, toen na 1000 foutmeldingen eindelijk 2 kaartjes voor rang 3 had. Toen weer foutmelding bij de betaling en toen was alles weg. *jank*
Mojo doet al 10000 jaar concertkaarten verkopen, je zou zeggen dat ze hun software nu wel een keer op orde zouden hebben.
M_D_H schreef:SpikkelFire schreef:Dat ik er gelijk doorheen was voor tickets voor Justin Timberlake, toen na 1000 foutmeldingen eindelijk 2 kaartjes voor rang 3 had. Toen weer foutmelding bij de betaling en toen was alles weg. *jank*
Mojo doet al 10000 jaar concertkaarten verkopen, je zou zeggen dat ze hun software nu wel een keer op orde zouden hebben.
Wat waren de prijzen voor de kaarten?
Niobe schreef:Mo_86 schreef:En wat nou als de tijd vertraagt vanaf mid april? En dat we dan een heeeeeeeele lange, aangenaam warme, zonnige (met alleen ‘s nachts wat regen voor de natuur) lente en zomer doorgaan? En dan nu even vlot de laatste ellendige weken met te veel regen door.
Daar zou ik dan wel voor tekenen!
Daar heeft Black_Kelpie hopelijk ook nog wat aan.
MarlindeRooz schreef:Doodles. Alles er aan gewoon.
Winged schreef:Huh? Ik snap niet dingen online willen zetten ivm privacy. Maar als jij het online zet is het toch net zo zichtbaar + heeft hij er zelf minder controle over dan als jij het doetCollega die perse zelf niks online wil plaatsen 'want dat is allemaal zo zichtbaar'
Die dan vervolgens bij mij gaat aankloppen 'waarom iets nog niet online staat'.
Omdat, vriendin, je het ZELF kan plaatsen. Zoals al tig keer aangegeven. Meh.
juval schreef:MarlindeRooz schreef:Doodles. Alles er aan gewoon.
ik wilde juist deze gaan maken https://www.eefkooktzo.nl/snickerdoodles/
ergernis: koken. Ik had echt mijn best gedaan vandaag.. maar waarvoor. Ze halen overal hun neus voor op. irritantekinderen.
Cambionn schreef:Coco4life schreef:Je bent wel heel optimistisch, dat is nog een volle maand weg. We zijn dus nog maar op 2/3 van die 1/4. Het is morgen nog maar 1/6 van het jaar vrees ik. En dat is zonder mee te rekenen dat februari kort isVoor iedereen die dit nodig heeft, we zijn bijna op 1/4 van het jaar.
Aan de andere kant. Als bijna nog niet half is, zijn we erg dichtbij.