Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fotolijstje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 21:20

Niet alleen dat, ook is heel mijn scherm naar de klote nu toen ik mijn telefoon liet vallen -O-
kan echt wel janken

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 21:37

fotolijstje schreef:
Heb me toch een partij blaren van de dr. Martens

Gisteren hele dag mijne aangehad, heb ze al een jaar, dus ruim ingelopen. Ik heb ook een blaar, mijn voeten zijn zeer blaargevoelig. :=

En balen van je telefoon.

Mijn ergernis: snotverkouden.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 21:37

Een update: ik heb echt een super leuke date gehad, en we gaan elkaar vrijdag weer zien :D

Ben nu wel echt helemaal kapot. Val haast zittend in slaap

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 21:38

Oef.Ik heb ze gevonden.Ze lagen voor mijn neus in de kast.Tig keer overheen gekeken.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 21:39

Het is echt heel poedersuiker.
Ik heb geen geld voor een nieuwe maar de barsten zijn vrij erg dus loop geheid waterschade op. En mijn zus wilt haar oude telefoon niet aan mij lenen. -O-
Wat een klote dag, ben blij dat het bijna weer morgen is

Fijn dat je een leuke dat had Lestrange!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 21:42

Merlen schreef:
Oef.Ik heb ze gevonden.Ze lagen voor mijn neus in de kast.Tig keer overheen gekeken.

Gelukkig, heel veel plezier morgen!

Leuk Lestrange, klinkt goed. Slaap lekker :z

Balen van je telefoon fotolijstje -O-

Ik kon niet in de beveiligde werkomgeving komen, dus kon niet verder werken aan mijn portfolio vanmiddag. Nu moet ik morgenochtend heel vroeg het maar gaan proberen en dan hopen dat het lukt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 21:46

fotolijstje schreef:
Het is echt heel poedersuiker.
Ik heb geen geld voor een nieuwe maar de barsten zijn vrij erg dus loop geheid waterschade op. En mijn zus wilt haar oude telefoon niet aan mij lenen. -O-
Wat een klote dag, ben blij dat het bijna weer morgen is

Fijn dat je een leuke dat had Lestrange!

Een nieuw scherm is vaak goedkoper, kijk daar eens naar :)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 21:47

Opoe op bezoek!!! :')

Halloooooo buikkrampen

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 21:48

Fotolijstje kan je het niet opgeven bij je inboedelverzekering?
Toen de mijne gevallen was kreeg ik het vergoed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 21:56

Suliko schreef:
Menino schreef:
dat ik, sinds ik een vriend heb (lees: 5 jaar) het echt moeilijk vind om alleen de deur uit te gaan m.u.v. werk. Ok, gewoon naar de stad gaan of boodschappen of ikea etc. doe ik wel alleen hoor als dat nodig is of leuk.

Maar ik wil nu gaan racefietsen en zijn fiets is kapot, dus dan alleen. Ben ik helemaal zenuwachtig alles. Voor mijn werk fietste ik no problemo rondes van 80 km of meer om pakketjes te dumpen, dus het slaat nergens op en is compleet irrationeel doch zeer ergerlijk.

vroeger fietste ik standaard minimaal 150 km alleen per week op dat gekke racefietsje, die zelfs liefkozend een naam had gekregen en ik mis dat wel. Lekker op avontuur. Zonder zenuwpeesjes.

Gewoon doen! Desnoods begin je met 20 kilometer in alleen bekend gebied en ga je steeds iets verder. :)
Ik zit ook al ruim 5 jaar in een relatie en veel samen op pad/vakantie en ben afgelopen zomer bewust alleen door Denemarken en terug naar Nederland gaan fietsen. Wilde weer even voelen hoe het is om alleen op mezelf terug te kunnen vallen en verder met niemand rekening te houden. Ik vond het echt zó fijn! Het ging me ook verrassend makkelijk af, heb heel zelden een moeilijk moment gehad en vooral heel erg veel genoten. Het engste vond ik met een volgeladen fiets met het ov naar Denemarken gaan de eerste 2 dagen, daarin ging ook het meeste mis. :')

thanks voor de bemoedigende woorden. Uiteindelijk maar gewoon een lang recht, bekend fietspad gaan fietsen :') En toen ik de smaak te pakken gehad door naar belgië gefietst (stond nog op de bucketlist :D ) , wetende dat ik op de terugweg spijt zou krijgen :D En zo geschiedde.

Maar toch 40 km in mijn eentje gefietst en best wel trots daarop.

wat dapper om in je eentje van Denemarken terug te fietsen! Echt knap, en kan me voorstellen dat dat genieten is. Ik heb vroeger wél veel alleen gereisd en die vrijheid is, op gezette momenten, echt het lekkerste wat er is. Helaas ook oliebol meegemaakt (iemand uit mijn gezin die overleed toen ik 19 en alleen in Australië was.) dus dat verandert je toch in hoe onbezonnen je dat soort dingen doet… helaas…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 22:11

pjer schreef:
Naaktlopers van de naturistencamping die au naturel hun hond uitlaten in het bos, terwijl ik zit te koukleumen met dikke jas en trui op de menwagen. (en nee ik werd ook niet warm van het uitzicht)

Jaloers op hun energierekening :')

Ik trek het in huis met een Noors trui en een warme kruik niet eens.

en verder erger ik me aan mijn brein. 3 maanden geleden gestopt met anti-depressiva omdat ik er na 4 jaar moeilijk vadsig van geworden ben (+35 kg) en allemaal gezondheidsklachten kreeg door mijn overgewicht. En nu weer voor het eerst een paar kilo afgevallen.

Maar man. Kennelijk heb ik écht een chronisch tekort aan al die neuromeuk in mijn hersenpan, want afkicken zou al lang en breed voorbij moeten zijn. En ik ben best tevreden met mijn leven. Maar iedere avond spelen zich meer horrorscenario’s in mijn hoofd af dan hitchkock bedacht zou kunnen hebben, zitten alle nare herinneringen die ik heb op constant repeat, en bij de eerste drie tonen van een episch-iemand-gaat-dood-muziekje volgt er een half emotionele breakdown hier.

in het begin keek ik met fascinatie toe hoe mijn brein dit kennelijk intern regelt zonder pillen, inmiddels is het gewoon irritant en maakt het me daadwerkelijk ongelukkig.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 22:12

Ik heb geen inboedelverzekering :)
En een nieuw scherm is inderdaad goedkoper maar mijn telefoon is onderhand 3 jaar oud en vind het niet echt waard om 100 euro uit te geven om hem 1 jaar verder te laten gaan
maar ik kijk nog ff naar de mogelijkheden die ik heb
Wel bedankt voor alle opties!!!

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 22:55

Ik neem elke avond een kauwtablet met kersen smaak die niet te harden zijn. Het eerste potje was ontzettend ranzig en super zoet. Nooit gedacht dat ik zou terug verlangen maar dit nieuwe potje proeft net als de geur die je krijgt na een gat boren in de muur vermengd met de chemische kersen smaak

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 23:23

Ik heb moeite met op tijd naar bed gaan, want mn werk geeft me stress. Als ik ga slapen is het sneller morgen, en morgen is meer stress.

Maar omdat ik niet op tijd naar bed ga krijg ik meer stress, want dan ben ik morgen vermoeider en minder weerbaar tegen de stress..

Help? :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 23:31

fleurtjeuh schreef:
Ik heb moeite met op tijd naar bed gaan, want mn werk geeft me stress. Als ik ga slapen is het sneller morgen, en morgen is meer stress.

Maar omdat ik niet op tijd naar bed ga krijg ik meer stress, want dan ben ik morgen vermoeider en minder weerbaar tegen de stress..

Help? :')

Ander werk zoeken en op tijd gaan slapen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 06:55

Iemand die nog een leuke vacature weet?
Ik woon 2 dorpjes links van arnhem :')

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 07:05

Het is zo verschrikkelijk koud :brr:

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 07:09

Gisteren gestoken door een wesp in mijn hand en die is nu 2x zo dik, rood en opgezwollen. Dacht dat het minder werd maar bij het wakker worden (en na een hele nacht krabben overal) ook helemaal door getrokken naar mijn pols.

Rotbeesten. Een hele zomer niet gestoken ondanks dat ik zowat dagelijks vuilbakkendienst had op het bedrijf en er wel 30 wespen per vuilbak rondvlogen en dan word ik op een regenachtige 2 oktober toch nog raak geprikt.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 07:16

Mijn broertje heeft mijn fiets meegenomen, zijne is al sen aantal jaar kwijt/gestolen. Nu kan ik niet naar school toe

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 07:23

Mijn linkeroor plopt net dicht en hij wil niet terug ploppen.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 07:26

Bus rijdt niet.. dus nu maar een uur wachten in de hoop dat de volgende wel rijdt |o

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 07:41

LiannePuthzy schreef:
Mijn broertje heeft mijn fiets meegenomen, zijne is al sen aantal jaar kwijt/gestolen. Nu kan ik niet naar school toe

Een aantal jaar? Dan heeft hij toch in de tussentijd ruim de tijd gehad om dat nu niet jouw probleem te maken?

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 07:56

oomens schreef:
LiannePuthzy schreef:

Een aantal jaar? Dan heeft hij toch in de tussentijd ruim de tijd gehad om dat nu niet jouw probleem te maken?

Hij is erg makkelijk helaas, nu maar met de auto naar de bushalte waar ik de bus moest hebben. Ik zit er heel hard over na te denken om een tikkie te sturen voor reiskosten vergoeding en fietshuur

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 07:57

Daar hoef je niet over na te denken, dat moet je gewoon doen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 08:03

Of gewoon je fiets op slot zetten dan kan hij hem ook niet gebruiken. :))