kan echt wel janken
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merlen schreef:Oef.Ik heb ze gevonden.Ze lagen voor mijn neus in de kast.Tig keer overheen gekeken.
fotolijstje schreef:Het is echt heel poedersuiker.
Ik heb geen geld voor een nieuwe maar de barsten zijn vrij erg dus loop geheid waterschade op. En mijn zus wilt haar oude telefoon niet aan mij lenen.![]()
Wat een klote dag, ben blij dat het bijna weer morgen is
Fijn dat je een leuke dat had Lestrange!
Suliko schreef:Menino schreef:dat ik, sinds ik een vriend heb (lees: 5 jaar) het echt moeilijk vind om alleen de deur uit te gaan m.u.v. werk. Ok, gewoon naar de stad gaan of boodschappen of ikea etc. doe ik wel alleen hoor als dat nodig is of leuk.
Maar ik wil nu gaan racefietsen en zijn fiets is kapot, dus dan alleen. Ben ik helemaal zenuwachtig alles. Voor mijn werk fietste ik no problemo rondes van 80 km of meer om pakketjes te dumpen, dus het slaat nergens op en is compleet irrationeel doch zeer ergerlijk.
vroeger fietste ik standaard minimaal 150 km alleen per week op dat gekke racefietsje, die zelfs liefkozend een naam had gekregen en ik mis dat wel. Lekker op avontuur. Zonder zenuwpeesjes.
Gewoon doen! Desnoods begin je met 20 kilometer in alleen bekend gebied en ga je steeds iets verder.![]()
Ik zit ook al ruim 5 jaar in een relatie en veel samen op pad/vakantie en ben afgelopen zomer bewust alleen door Denemarken en terug naar Nederland gaan fietsen. Wilde weer even voelen hoe het is om alleen op mezelf terug te kunnen vallen en verder met niemand rekening te houden. Ik vond het echt zó fijn! Het ging me ook verrassend makkelijk af, heb heel zelden een moeilijk moment gehad en vooral heel erg veel genoten. Het engste vond ik met een volgeladen fiets met het ov naar Denemarken gaan de eerste 2 dagen, daarin ging ook het meeste mis.
pjer schreef:Naaktlopers van de naturistencamping die au naturel hun hond uitlaten in het bos, terwijl ik zit te koukleumen met dikke jas en trui op de menwagen. (en nee ik werd ook niet warm van het uitzicht)
fleurtjeuh schreef:Ik heb moeite met op tijd naar bed gaan, want mn werk geeft me stress. Als ik ga slapen is het sneller morgen, en morgen is meer stress.
Maar omdat ik niet op tijd naar bed ga krijg ik meer stress, want dan ben ik morgen vermoeider en minder weerbaar tegen de stress..
Help?
oomens schreef:LiannePuthzy schreef:Mijn broertje heeft mijn fiets meegenomen, zijne is al sen aantal jaar kwijt/gestolen. Nu kan ik niet naar school toe
Een aantal jaar? Dan heeft hij toch in de tussentijd ruim de tijd gehad om dat nu niet jouw probleem te maken?