Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yenni schreef:Is tinder serieus genoeg om een relatie uit te laten voortkomen?
Of komen jullie alleen mannen met een vis op de foto tegen?
listiglistje schreef:Yenni schreef:Is tinder serieus genoeg om een relatie uit te laten voortkomen?
Of komen jullie alleen mannen met een vis op de foto tegen?
Hier is er een blijven plakken, nu al 7 jaar...
BTW die mannen met vis op de foto zijn vaak leuke mannen hoor![]()
Ik ken er genoeg met deze hobby en allemaal leuke vrouw aan de haak geslagen
Sky_As schreef:Ik denk in dat opzicht dat man + vis, beter is, dan vrouw+ paard![]()
Dat vissen zal hij vast geen 7 dgn per week 1,5 tot 3 uur per dag mee bezig zijn....
Grainey schreef:Ik zei meestal iets als 'komende zaterdag ga ik daar wandelen of ga ik daar een expositie of locatie bezoeken, ik zou het leuk vinden als je mee zou gaan'. En dan ging ik ook gewoon, of de ander nou wel of niet zou willen komen. Al kwam de ander wel altijd opdagen bij mij gelukkig, maar zo wist ik zeker dat ik in ieder geval een leuk 'uitje' hadEn het nam voor mij de stress van het idee 'date' weg, want wat was ik daar altijd mega zenuwachtig voor, en als ik het zoals hierboven deed dan was dat veel minder
Ik verwachtte bij een vervolgdate wel input van de ander, maar dat ging meestal wel goed. Maar bij zoveel van mijn matches en gesprekken verdwenen de mannen op het moment dat een ontmoeting gepland zou wordenIs toch een enorme drempel voor een aantal mensen op tinder, alsof je meteen moet trouwen en samenwonen ofzo bij een eerste date
pien_2010 schreef:Ach jee Charootje en het leek zo leuk allemaal.
Peelie schreef:Vroeger vroeg ik mannen mee op date en plande deze. Daar ben ik mee gestopt. Ik drop een niet zo subtiele hint dat ik het wel zie zitten om op date te gaan en wacht dan af of hij die oppakt of niet.
Als hij met je op date wilt, dan pland hij wat.
Is het een beetje ouderwets. Ja, wellicht. Maar ik wil een man die voor mij kiest, niet iemand die het wel lekker makkelijk vind met mij omdat ik alles regel en hij niks meer hoeft te doen en bedenken.
Het is maar net wat jij wilt.
Ik zou wel waken voor weken lang appen. De kans dat dat uit draait op een date is klein en dat word je een soort pen pals.
_Mir schreef:Peelie schreef:Vroeger vroeg ik mannen mee op date en plande deze. Daar ben ik mee gestopt. Ik drop een niet zo subtiele hint dat ik het wel zie zitten om op date te gaan en wacht dan af of hij die oppakt of niet.
Als hij met je op date wilt, dan pland hij wat.
Is het een beetje ouderwets. Ja, wellicht. Maar ik wil een man die voor mij kiest, niet iemand die het wel lekker makkelijk vind met mij omdat ik alles regel en hij niks meer hoeft te doen en bedenken.
Het is maar net wat jij wilt.
Ik zou wel waken voor weken lang appen. De kans dat dat uit draait op een date is klein en dat word je een soort pen pals.
Een man hoort moeite te doen, zeker in het begin. Dit omdat het in de loop van de tijd altijd minder wordt, dus als hij in begin al niks doet, dan laat maar zitten.
Vervelend dat je er even doorheen zit met daten, maar nooit opgeven. Je kan tenslotte elke dag iemand tegen komen..
Ik heb me ook weer eens aangemeld bij fb daten, maar echt heeeeel weinig mannen vallen in de smaak hier.