Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarjanB

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 20:41

Dat, al bijna 10 jaar samen met m’n tinderdate :+

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 17:36

Vandaag onverwachts onze tweede date gehad. Wij zijn ergens gaan wandelen. Was zo fijn om hem weer te zien <3

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 08:24

Yenni schreef:
Is tinder serieus genoeg om een relatie uit te laten voortkomen?
Of komen jullie alleen mannen met een vis op de foto tegen? :')

Hier is er een blijven plakken, nu al 7 jaar...

BTW die mannen met vis op de foto zijn vaak leuke mannen hoor :j
Ik ken er genoeg met deze hobby en allemaal leuke vrouw aan de haak geslagen :')

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 08:26

Yenni schreef:

Ruim 6 jaar,een koophuis en 2 honden verder met mijn tinderdate <3

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 11:17

listiglistje schreef:
Yenni schreef:

Hier is er een blijven plakken, nu al 7 jaar...

BTW die mannen met vis op de foto zijn vaak leuke mannen hoor :j
Ik ken er genoeg met deze hobby en allemaal leuke vrouw aan de haak geslagen :')

Ik denk in dat opzicht dat man + vis, beter is, dan vrouw+ paard :Y)

Dat vissen zal hij vast geen 7 dgn per week 1,5 tot 3 uur per dag mee bezig zijn....

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 11:36

Dat ben ik ook niet met mijn paard :D

Wat betreft de kans op iets serieus, het was dan wel met Happn maar wij kennen elkaar nu ook alweer drie jaar :oo :D

Tovaita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 11:37

Sky_As schreef:
Ik denk in dat opzicht dat man + vis, beter is, dan vrouw+ paard :Y)
Dat vissen zal hij vast geen 7 dgn per week 1,5 tot 3 uur per dag mee bezig zijn....

Hahaha inderdaad :') Ik vind die foto’s ook altijd wat simpel met die vissen maar ach, ieder z’n hobby. Zolang ik niet mee hoef :D Kunnen inderdaad gewoon heel leuke mannen zijn!

Hier ook al 3 jaar samen met mijn Tinderdate. Getrouwd, kind, huis.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 11:38

Het kan wel serieus worden ja. Maar daarvoor moet je soms ook geluk hebben. Hier inmiddels ook een relatie via jawel... Tinder :')

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 11:38

Leuk die positieve verhalen :) . Ik ben aan het aftellen naar vrijdag, dan zien we elkaar weer.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 12:40

Ik zit er echt even helemaal doorheen als het om daten gaat. Ik heb de afgelopen weken alleen maar zeer teleurstellende dates gehad en dates die niet op kwamen dagen.

Ik weet ook dat het helemaal niks over mij zegt, maar jeetje. Na zo veel negatieve ervaringen achter elkaar is het wel lastig om positief te blijven.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 12:59

Ach Peelye wat tuk! Eecht balen meid en dat verdien je zeker niet. Ook jou gun ik een positieve date dat echt relatie materiaal is (klinkt een beetje stom maar je begrijpt wel hoe ik het bedoel).

AbleToDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 14:02

Yenni schreef:

Niet via Tinder hier, maar wel via Bumble heb ik mijn vriend gevonden :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 14:26

Mijn ex en ik kenden elkaar ook via Tinder. 4 jaar samen geweest en 2 jaar samenwonend. Dus het kan. We hebben echt een hele fijne tijd gehad.

M’n gescharrel met diegene waar ik eerder over postte is voorbij. Tijd voor een nieuw slachtoffer!

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 22:17

Heb toch maar Tinder geinstalleerd op aanraden van vriendinnen. Is een jongen uit komen rollen waar ik al n paar dagen mee chat.. maar hoe pak je dit verder aan? Vind het allemaal maar spannend :o

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 08:26

Vroeger vroeg ik mannen mee op date en plande deze. Daar ben ik mee gestopt. Ik drop een niet zo subtiele hint dat ik het wel zie zitten om op date te gaan en wacht dan af of hij die oppakt of niet.
Als hij met je op date wilt, dan pland hij wat.

Is het een beetje ouderwets. Ja, wellicht. Maar ik wil een man die voor mij kiest, niet iemand die het wel lekker makkelijk vind met mij omdat ik alles regel en hij niks meer hoeft te doen en bedenken.

Het is maar net wat jij wilt.

Ik zou wel waken voor weken lang appen. De kans dat dat uit draait op een date is klein en dat word je een soort pen pals.

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 10:29

Ik zei meestal iets als 'komende zaterdag ga ik daar wandelen of ga ik daar een expositie of locatie bezoeken, ik zou het leuk vinden als je mee zou gaan'. En dan ging ik ook gewoon, of de ander nou wel of niet zou willen komen. Al kwam de ander wel altijd opdagen bij mij gelukkig, maar zo wist ik zeker dat ik in ieder geval een leuk 'uitje' had :j En het nam voor mij de stress van het idee 'date' weg, want wat was ik daar altijd mega zenuwachtig voor, en als ik het zoals hierboven deed dan was dat veel minder :')

Ik verwachtte bij een vervolgdate wel input van de ander, maar dat ging meestal wel goed. Maar bij zoveel van mijn matches en gesprekken verdwenen de mannen op het moment dat een ontmoeting gepland zou worden :+ Is toch een enorme drempel voor een aantal mensen op tinder, alsof je meteen moet trouwen en samenwonen ofzo bij een eerste date :=

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 11:39

Grainey dat doe je heel slim en goed. Vind ik een gouden tip!!

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 17:03

Grainey schreef:
Ik zei meestal iets als 'komende zaterdag ga ik daar wandelen of ga ik daar een expositie of locatie bezoeken, ik zou het leuk vinden als je mee zou gaan'. En dan ging ik ook gewoon, of de ander nou wel of niet zou willen komen. Al kwam de ander wel altijd opdagen bij mij gelukkig, maar zo wist ik zeker dat ik in ieder geval een leuk 'uitje' had :j En het nam voor mij de stress van het idee 'date' weg, want wat was ik daar altijd mega zenuwachtig voor, en als ik het zoals hierboven deed dan was dat veel minder :')

Ik verwachtte bij een vervolgdate wel input van de ander, maar dat ging meestal wel goed. Maar bij zoveel van mijn matches en gesprekken verdwenen de mannen op het moment dat een ontmoeting gepland zou worden :+ Is toch een enorme drempel voor een aantal mensen op tinder, alsof je meteen moet trouwen en samenwonen ofzo bij een eerste date :=

ik heb het idee dat wij vrouwen wel gewoon op komen dagen. Dat het echt de mannen zijn die het laten afweten....

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 19:18

De meeste die hier mee kletsen zijn vrouwen, dus de andere kant hoor je niet :+ .

Ik stel meestal gewoon wat voor. Stel dat die andere ook denkt hij/zij komt maar met een voorstel, dan kan je lang wachten.
Ik zeg daarna wel altijd, de 2e date is voor jou om wat te bedenken, mits er een 2e komt natuurlijk...

Ik ben inmiddels ook weer vrij, het was toch niet helemaal wat ik zocht.
Heb eigenlijk ook niet de behoefte om op tinder te gaan, denk dat ik nog maar ff wacht tot het nieuwe jaar. ' Nieuwe ronde nieuwe kansen ' haha

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 19:32

Ach jee Charootje en het leek zo leuk allemaal.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 20:34

pien_2010 schreef:
Ach jee Charootje en het leek zo leuk allemaal.

Klopt het was eigenlijk soort van perfect. Maar stomme ik verpest het dan weer omdat ik dat niet gewend ben. En ik ben ook wel iets meer van de spanning en dat zat er bij hem niet echt in. Dus eerst maar weer even met beide beentjes op de grond en dan zien we wel weer verder.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 20:39

:knuffel: inderdaad neem de tijd.

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 22:40

Peelie schreef:
Vroeger vroeg ik mannen mee op date en plande deze. Daar ben ik mee gestopt. Ik drop een niet zo subtiele hint dat ik het wel zie zitten om op date te gaan en wacht dan af of hij die oppakt of niet.

Is het een beetje ouderwets. Ja, wellicht. Maar ik wil een man die voor mij kiest, niet iemand die het wel lekker makkelijk vind met mij omdat ik alles regel en hij niks meer hoeft te doen en bedenken.

Ik zou wel waken voor weken lang appen. De kans dat dat uit draait op een date is klein en dat word je een soort pen pals.

Een man hoort moeite te doen, zeker in het begin. Dit omdat het in de loop van de tijd altijd minder wordt, dus als hij in begin al niks doet, dan laat maar zitten.

Vervelend dat je er even doorheen zit met daten, maar nooit opgeven. Je kan tenslotte elke dag iemand tegen komen..

Ik heb me ook weer eens aangemeld bij fb daten, maar echt heeeeel weinig mannen vallen in de smaak hier.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 23:58

_Mir schreef:
Peelie schreef:

Een man hoort moeite te doen, zeker in het begin. Dit omdat het in de loop van de tijd altijd minder wordt, dus als hij in begin al niks doet, dan laat maar zitten.

Vervelend dat je er even doorheen zit met daten, maar nooit opgeven. Je kan tenslotte elke dag iemand tegen komen..

Ik heb me ook weer eens aangemeld bij fb daten, maar echt heeeeel weinig mannen vallen in de smaak hier.

Waarom hoort alleen een man moeite te doen?

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 00:17

Ik ben het daar ook niet mee eens. Mijn vriend hoeft nooit moeite te doen, ligt goed in de markt. Dus het moet dan echt van beide kanten komen juist. Serieuze interesse.

Ik heb idd de eerste stap gezet, maar was helemaal niet met de intentie voor meer (behalve Evt een keer seks dan). Maar juist door die interesse van beide kanten werd het leuk, bleek het echt goed te klikken.

En nu net zo goed: ene keer start ik een gesprek, andere keer de ander. Zolang het maar ‘vanzelf’ gaat.