Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 17:35

Zebrastreep schreef:
Dat ik echt niet weet wat voor telefoon ik wil kopen nu mijn Huawei er langzaam mee op begint te houden. ... En als ik de waarschuwingen lees bij het aanschaffen van een nieuwe Huawei is het verstandig om wat anders te kiezen. Samsung vind ik niet zulke goede telefoons en iPhone is best prijzig en zit je er weer mee dat op een bepaald moment updates niet meer kunnen worden uitgevoerd.

Nu zit ik te kijken naar het merk Oppo maar er is zoveel keus in telefoons

Zit dus met hetzelfde probleem.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 17:55

Zebrastreep schreef:
Dat ik echt niet weet wat voor telefoon ik wil kopen nu mijn Huawei er langzaam mee op begint te houden. ... En als ik de waarschuwingen lees bij het aanschaffen van een nieuwe Huawei is het verstandig om wat anders te kiezen. Samsung vind ik niet zulke goede telefoons en iPhone is best prijzig en zit je er weer mee dat op een bepaald moment updates niet meer kunnen worden uitgevoerd.

Nu zit ik te kijken naar het merk Oppo maar er is zoveel keus in telefoons

Ik ken juist twee mensen met een Oppo die nooit meer dit merk willen kopen. Zelf ben ik erg tevreden met mijn Samsung A71

Mars

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 18:01

Reclames op radio over ‘week van het leven’ ga toch heen en bemoei je niet met de keus voor wel/geen abortus van een ander :\

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 18:02

Ik dacht net dat ik aardbeiendrank had, maar het bleek grapefruit te zijn ( ik had niet op het pak gekeken verder ) dat is natuurlijk lekker, maar heel zuur als je iets zoets verwacht :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 18:03

Mars schreef:
Reclames op radio over ‘week van het leven’ ga toch heen en bemoei je niet met de keus voor wel/geen abortus van een ander :

Oh is het weer zo ver.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 18:09

Love_Laugh schreef:
Mensen die “nooit geen” gebruiken. Bijvoorbeeld:
“Daar heb ik nooit geen last van.” Terwijl ze gewoon bedoelen dat ze er nooit last van hebben.

Ik zeg dan altijd: nooit geen is altijd, en dan kijken ze je zo vaagjes aan :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 18:20

Mars schreef:
Reclames op radio over ‘week van het leven’ ga toch heen en bemoei je niet met de keus voor wel/geen abortus van een ander :

Oef ja echt he, zulke reclames zijn ook op tv. Ik vind het echt niet van deze tijd, eigenlijk vind ik ze ook gewoon ongepast. Die op tv is eentje waarop ze zielig doen, beelden laten zien van de ontwikkeling, eigenlijk gewoon om mensen expres een rotgevoel te geven. Waarom zou je in godsnaam mensen willen overtuigen op zo'n belerende manier, bemoei je met je eigen leven denk ik dan. Als je een verschil wilt maken waar je mensen mee helpt, en ook voorkomt dat ongewenst kinderen verwekt worden of god forbid geboren moeten worden bij ouders die het niet willen of niet aan kunnen waardoor het kind kort door de bocht gezegd een rotleven krijgt. Focus dan op anticonceptie ofzo als je echt een verschil wilt maken voor het welzijn van mensen.

Aan je deur kan je tenminste nog stickertjes hangen met geen colportage, geen geloofsovertuigers, waarom mag die oliebol dan wel ongevraagd op mijn tv binnen komen. Ga erover praten met gelijkgestemden in je kerk ofzo, val een ander niet lastig.

Mand

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 18:22

Oo dit betekent dat ik deze week dus alleen maar Netflix opzet geloof ik. Ik hoef die reclame namelijk echt niet te zien.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 18:23

En op hun site ook een inzamelactie voor hun “goede doel” en een petitie om de regels voor abortus strenger te maken.
Dus denk even goed na wanneer je op de CU of SGP stemt want die zitten hier (mede) achter. :r

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 18:23

Leuke punt is ook dat dat vaak mensen zijn die zich inzetten voor een beter milieu etc.
Waar begint het hele probleem van de wereld... Juist, met te veel mensen.
Laat mensen die dan een slimme keuze willen maken, deze dan ook maken!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 18:24

Kidde schreef:
Ik ken juist twee mensen met een Oppo die nooit meer dit merk willen kopen. Zelf ben ik erg tevreden met mijn Samsung A71

Een keer een Samsung gehad wat een rotding was ook gewoon binnen een jaar kapot. :=

Dat ik toch wel kan proeven dat ik de vanillesuiker vergeten ben bij de chocolade/bananen brood. Aan de andere kant smaak niet verkeerd alleen minder zoet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 18:38

Dat zelfs het kijken naar smeltende wax-melt nog interessanter lijkt da mijn studiewerk. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 18:39

MarlindeRooz schreef:
En op hun site ook een inzamelactie voor hun “goede doel” en een petitie om de regels voor abortus strenger te maken.
Dus denk even goed na wanneer je op de CU of SGP stemt want die zitten hier (mede) achter. :r

Ja, alles om mensen over te halen dat kind te houden, en zodra t er eenmaal is ze lekker laten zitten met de zooi.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 19:00

Mars schreef:

Ze zijn pro birth, niet pro life. Zodra het is geboren willen ze de lasten niet. Triest volk is het ook. :n

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 19:03

Trein doet een noodstop, machinist heeft een storing. Hopelijk kunnen ze het oplossen, had al zon lange schooldag -O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 19:40

MarlindeRooz schreef:
Dat zelfs het kijken naar smeltende wax-melt nog interessanter lijkt da mijn studiewerk. :')

Oehh maar dat is ook interessant

Ik baal ervan dat ik nu na de acupunctuur direct ben ingekakt...
Ga zo maar op bed geloof ik.
Moet sws weer vroeg eruir

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 19:44

fotolijstje schreef:
Mars schreef:

Ze zijn pro birth, niet pro life. Zodra het is geboren willen ze de lasten niet. Triest volk is het ook. :n

Amen. Ik snap niet wat die reclames doen op NPO radio zenders, bah.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 19:51

Ha dat was dus die aparte reclame, week van het leven.
Ik erger mij aan die reclame. Laat mensen hun eigen keus maken, bemoei je er niet mee.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 20:52

Krijgt de hond een diepvries kuiken, gooit ze hem door het huis heen. Heel letterlijk!
Plof! Net langs m'n kerel die op de bank ligt. Even z'n ogen dicht heeft na een enorm zware werkdag.

Stiekem heel grappig. Maar voor hem best frustrerend.

Gelukkig eet ze hem nu op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 21:13

maralyn schreef:
Krijgt de hond een diepvries kuiken, gooit ze hem door het huis heen. Heel letterlijk!
Plof! Net langs m'n kerel die op de bank ligt. Even z'n ogen dicht heeft na een enorm zware werkdag.

Mijn puppy vindt ook dat dat de enige goede manier is om (gedroogd of rauw) vlees te eten :+ het moet uiteraard eerst nog doodgemaakt worden, en daarna heerlijk liggen knagen

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 21:24

maralyn schreef:

_O- _O-

Herkenbaar. KVV gaat prima binnen hier, maar alles wat groter is eet ze maar mooi buiten op :+

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 21:25

Dat is wel een idee. Blij dat ik niet de enige ben! Grinnik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 21:28

maralyn schreef:

Mocht je ooit een rauw ei willen geven: ze vinden het heerlijk, maar BUITEN. Niet iedereen is zo slim :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 21:30

[***] schreef:
maralyn schreef:

Mocht je ooit een rauw ei willen geven: ze vinden het heerlijk, maar BUITEN. Niet iedereen is zo slim :')

Krijgen ze hier gewoon binnen in de voerbak. Gaat prima :j.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 21:38

Hier gaat er ook van alles rauw in maar idd BUITEN!

Pff ongesteld zijn, na 20 maanden niet was ik vergeten hoe naar dat was. Lichaam, die baby die je wilde is er nu, een tweede wordt het toch niet, stop maar met dat circus hoor…