Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 19:31

hagelslag schreef:
@marije_1997
Meid, prima om met collega's af te spreken. Maar onthoud 1 hele simpele regel. Er word geen vulpen van collega's in het inktpotje gestopt.

Zorg ervoor dat die regel geen mosterd na de maaltijd word :Y)
Dat kan je heel wat leed besparen.

Ik werk met alleen maar mannen samen, maar Daten en co met een collega ga ik echt niet doen. Dat geeft alleen maar Problemen

Dit dit en nogmaal dit is zo waar! Wat een gezeik heb ik daar mee gehad en trapte er ook nog 3x in. Met mijn ex helemaal die heeft mij behoorlijk zwart proberen te praten bij een hele goede vriendin van mij en ex collega's. Die goede vriendin is gelukkig redelijk aan mijn kant gebleven. Ik werkte daar gelukkig niet meer maar ze bemoeiden zich we wel mee. Heel irritant

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 19:34

hagelslag schreef:
@marije_1997
Meid, prima om met collega's af te spreken. Maar onthoud 1 hele simpele regel. Er word geen vulpen van collega's in het inktpotje gestopt.

Ik werk met alleen maar mannen samen, maar Daten en co met een collega ga ik echt niet doen. Dat geeft alleen maar Problemen

Ik ben daar heel simpel in. Ik spreek af voor de gezelligheid. Word et wat word het wat. Deze collega werkt alleen wel voor een andere werkgever als mij, alleen wel weer het zelfde bedrijf als opdrachtgever. Dus opzich niet directe collega's. En hij gaat helemaal weg dacht ik (wel in nachtwerk maar ergens anders)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 19:55

Marije_1997 schreef:
hagelslag schreef:
@marije_1997

Ik ben daar heel simpel in. Ik spreek af voor de gezelligheid. Word et wat word het wat. Deze collega werkt alleen wel voor een andere werkgever als mij, alleen wel weer het zelfde bedrijf als opdrachtgever. Dus opzich niet directe collega's. En hij gaat helemaal weg dacht ik (wel in nachtwerk maar ergens anders)

Prima als je er simpel over denkt.
Maar ga niet zeuren als je je baan kwijt bent. Een gewaarschuwd mens telt voor 2

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 20:02

hagelslag schreef:
Maar ga niet zeuren als je je baan kwijt bent. Een gewaarschuwd mens telt voor 2
Baan kwijt bij een directe collega hoeft niet per se zo'n vaart te lopen, maar als het misgaat doet dat wel wat met de sfeer op het werk. Ik zou in zo'n situatie iemand toch eerst beter willen leren kennen en niet gaan daten om het daten met het idee "ik zie wel waar het schip strandt", want dat kan op een tropisch eiland zijn, maar ook midden in de winter in Spitsbergen. :))

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 20:57

Mkango schreef:
hagelslag schreef:
Baan kwijt bij een directe collega hoeft niet per se zo'n vaart te lopen, maar als het misgaat doet dat wel wat met de sfeer op het werk. Ik zou in zo'n situatie iemand toch eerst beter willen leren kennen en niet gaan daten om het daten met het idee "ik zie wel waar het schip strandt", want dat kan op een tropisch eiland zijn, maar ook midden in de winter in Spitsbergen. :))

Ik ben bijna inderdaad mijn zomerbaan er door kwijt geraakt. Het was ik of de mannelijke collega waarmee ik wat rond scharrelde. Reden: we konden niet meer communiceren. We stonden beiden wel op een andere afdeling. Ook iets met puber zijn en denken dat negeren de beste manier van communiceren is.

Tevens was het ook een rot bedrijf waar ik toen werkte , wat werd daar gestookt zeg!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 22:58

Blogger/planner/whatever die perse naar Curaçao op vakantie moet want "iK oVerTreEd GeEn rEgeLS vAn HEt RIvM". Doe even normaal mens.

Oh, en even de opmerking functie bij dr foto's aanpassen want commentaar krijgen op je niet-noodzakelijke reisbeweging past natuurlijk niet in je straatje.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 23:18

Weer 6 dagen werken deze week.

Malbec

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 23:19

Dat mijn avondeten zo lekker is maar dat ik vol zit, maar ik wil zo graag meeeer eten.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 23:51

Dat ik mijn mobiel heb laten liggen bij mijn ouders.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 23:56

Dat ik whatsapp op mijn Chromebook wilde zetten en hij ineens van mijn telefoon afging? Kan hem ook niet opnieuw erop zetten, moet zoveel uur wachten tot ik een code krijg. Heel apart dit.

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 01:54

Kan niet slapen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 02:12

Steffi4 schreef:
Kan niet slapen.

Hier nog een!

Gisteren heb ik mijn hoofd gestoten, daarvan heb ik nu een pijnlijke nek en een bult op mijn hoofd die zeer doet wanneer er iets tegenaan komt. Ik heb nog geen comfortabele slaaphouding gevonden :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 02:49

Dat er sinds deze week iemand steeds tussen 1 en 2 hier in de buurt heel debiel aan het hoesten is tot kokhalzen aan toe. Je hoort dat dus heel goed denk dat diegene het raam open heeft staan.

Kan ook wel een corona geval zijn natuurlijk dan is er niks aan te doen maar het klinkt wel vies

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 03:00

Zebrastreep schreef:
Dat er sinds deze week iemand steeds tussen 1 en 2 hier in de buurt heel debiel aan het hoesten is tot kokhalzen aan toe. Je hoort dat dus heel goed denk dat diegene het raam open heeft staan.

Kan ook wel een corona geval zijn natuurlijk dan is er niks aan te doen maar het klinkt wel vies

Mijn buurman doet dat ook, al jaren, zo goor :') Dan staat hij in de badkamer met het raam open zo 10 minuten of langer te rochelen/ spugen/hoesten/stikken. Vooral leuk in de zomer als je buiten zit :j

Steffi4 schreef:
Kan niet slapen.

Ja, en dit dus :Y)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 03:02

black_kelpie schreef:
Zebrastreep schreef:

Mijn buurman doet dat ook, al jaren, zo goor :') Dan staat hij in de badkamer met het raam open zo 10 minuten of langer te rochelen/ spugen/hoesten/stikken. Vooral leuk in de zomer als je buiten zit :j

Steffi4 schreef:
Kan niet slapen.

Ja, en dit dus :Y)

Gadverdarrie en de vraag is ook meer waarom?! :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 03:05

En ik erger mij nog steeds aan die kl*te aangezichtspijn :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 05:19

Gaap, veel te vroeg. Stomme wekker :}

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 08:05

Marije_1997 schreef:
hagelslag schreef:
@marije_1997

Ben jij zo'n wulpse meid dat alle collega's zo onder de indruk van je zijn?

Tip van flip, don't eat where you oliebol. Huisgenoten, collega's, begin er niet aan.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 08:13

Inderdaad, dat ik dacht ook al :roll:

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 08:21

Net wakker en ik verveel me nu al |o
Moet morgen ook nog braaf rustig aan doen

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 08:45

Ik kan uitslapen vandaag..... -O-

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 08:48

Aan de mensheid. Er is een wereldwijde pandemie waar we met ons gedrag gewoon 100% vat op hebben. Maar het blijkt dat we nog collectief dommer zijn dan de gemiddelde slak. Ik heb me in geen tijden zo geërgerd...

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 08:54

Werken -O- loop ook al 5 weken lang fulltime stage en merk nu toch echt wel dat werken+stage best erg veel is voor mij

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 09:05

poes schreef:
Aan de mensheid. Er is een wereldwijde pandemie waar we met ons gedrag gewoon 100% vat op hebben. Maar het blijkt dat we nog collectief dommer zijn dan de gemiddelde slak. Ik heb me in geen tijden zo geërgerd...

Inderdaad!
Dan nog horen dat er mensen ‘lekker’ gaan shoppen het weekend 8)7

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 09:10

poes schreef:

Zo nou, die drukte in de steden weer joh