Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:47

LukieBradley schreef:
Mijn ergernis, iemand die hier iets post over een tandarts verdoving helpt mij eraan herinneren dat ik eigenlijk op controle moet.
Ik wil niet {:)-:( {:)-:(

Ik ook niet -O-

Captain

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:55

Aan dat het andere meisje die de paarden doet WEER de kinkettinghaakjes kwijt is en ze deze keer zelfs de kinketting kwijtgeraakt is. Is nu al de derde keer. Heb ze nu opnieuw besteld en haar een tikkie gestuurd, dahaag! :evaw:

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 15:15

Aan het ergernistopic waar je een hele riedel over je heen krijgt als je een ergernis post :D

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-20 15:20

Mars schreef:
Aan het ergernistopic waar je een hele riedel over je heen krijgt als je een ergernis post :D

Hij is gewoon bagatelliserend voor mensen die een echte angst ergens voor hebben. Dat is een ergernis waar je commentaar op kunt verwachten. Dat jij er geen angst voor hebt betekent niet dat een ander er niet doodsbang voor kan zijn. Dat je iemands reactie op een bepaald feit zo ergerlijk beschrijft is in mijn ogen gewoon niet netjes. Mist voor mij een stukje empathie.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 15:23

Ergernistopic is voor ergernissen dacht ik. Als ik dit nu post in een topic over naaldenangst had ik t met je eens geweest.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 15:25

xPabloBokt schreef:
Mars schreef:

Hij is gewoon bagatelliserend voor mensen die een echte angst ergens voor hebben. Dat is een ergernis waar je commentaar op kunt verwachten. Dat jij er geen angst voor hebt betekent niet dat een ander er niet doodsbang voor kan zijn. Dat je iemands reactie op een bepaald feit zo ergerlijk beschrijft is in mijn ogen gewoon niet netjes. Mist voor mij een stukje empathie.

Dus? Mag men zich er nog wel aan ergeren. Ik vind mensen die gillen / veel geluid maken ook irritant. Je kan ook bang zijn in stilte. :+ Maar ik haat sowieso harde geluiden en zit vaak met koptelefoon op in een wachtkamer. _O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 15:31

Ik zie een patroon ontstaan >;) :roll:

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 15:38

Anders ik wel :+

Zonnebrilergernis: waarom zit ie altijd net in de tas die je niet bij je hebt?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 15:38

Dat de hele wereld last heeft van mijn gewicht, behalve ik, maar ze altijd doen alsof alles wat ik er over zeg heel anders is. Alsof ik anorexia of iets in die richting heb :l

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 15:59

Mensen die na bijna twee maanden de maatregelen nog steeds niet snappen, zich er maar half aan houden en zo anderen in gevaar brengen. Ik had iets nodig van de Hema, maar de mandjes waren op, dus ik sta netjes buiten te wachten. Komt er een vrouw naar buiten, mandje in de hand, die haar (gebruikte en niet-schoongemaakte) mandje zo in het rek zet? >;) Het was dat ik al stond te wachten en het dus zag, maar iemand anders had zo dat vieze mandje gepakt.

En eenmaal in de Hema nog met een grote boog om een meneer heen gelopen die een mondkapje wel over zijn mond, maar niet over zijn neus had. Ja, dat helpt. Ik blijf nog wel twee maanden binnen denk ik :=

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 16:04

Mars schreef:
Ergernistopic is voor ergernissen dacht ik. Als ik dit nu post in een topic over naaldenangst had ik t met je eens geweest.

Ja, en mensen kunnen zich ook weer ergeren aan jouw ergernis. It's that easy.

Zeker als het imo zo respectloos gezegd wordt.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 16:04

Foaly schreef:
Mensen die na bijna twee maanden de maatregelen nog steeds niet snappen, zich er maar half aan houden en zo anderen in gevaar brengen. Ik had iets nodig van de Hema, maar de mandjes waren op, dus ik sta netjes buiten te wachten. Komt er een vrouw naar buiten, mandje in de hand, die haar (gebruikte en niet-schoongemaakte) mandje zo in het rek zet? >;) Het was dat ik al stond te wachten en het dus zag, maar iemand anders had zo dat vieze mandje gepakt.

En eenmaal in de Hema nog met een grote boog om een meneer heen gelopen die een mondkapje wel over zijn mond, maar niet over zijn neus had. Ja, dat helpt. Ik blijf nog wel twee maanden binnen denk ik :=

Jij zou je dan ook zó vreselijk kapot ergeren aan mij en alle mensen uit ons dorp. :')
Hier zou je, als je geen nieuws zou volgen, niet doorhebben dat er iets van een coronavirus bestaat.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 16:13

Amandavd schreef:
Mars schreef:

Ja, en mensen kunnen zich ook weer ergeren aan jouw ergernis. It's that easy.

Zeker als het imo zo respectloos gezegd wordt.

https://www.youtube.com/watch?v=moSFlvxnbgk

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 16:21

Dat mensen zich er niet aan houden, oké moeten zij weten en ik doe mijn eigen ding wel. Maar ik erger mij nu wel aardig aan al die gekke complottheorieën die de grond uit schieten. Mensen steken elkaar aan met die gekkigheid en de verhalen worden ook steeds vreemder. :=

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 16:27

Complotgekkies prima, maar dat mensen ook daadwerkelijk internetmasten in de fik gaan steken... Dan ben je echt niet helemaal 100 hoor.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 16:29

__Sannne schreef:
Complotgekkies prima, maar dat mensen ook daadwerkelijk internetmasten in de fik gaan steken... Dan ben je echt niet helemaal 100 hoor.

Of in eentje gaat zitten. Nou goed, als je erin gaat zitten dan heb je straks wel aantal tumoren in je lichaam, dat tonen ze er dan wel weer mee aan. :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 16:31

__Sannne schreef:

Ik ga zo goed op Dinie Wakker. Wat een malloot :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 16:36

__Sannne schreef:

Ja dat!
Ik verbaas me er oprecht over hoe groot die groep gekkies is, ook degenen die ernaar handelen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 16:37

Ik heb heel even Dinie Wakker gegoogled en dat was wel weer genoeg internet voor vandaag :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 16:45

Mars schreef:
__Sannne schreef:

Ja dat!
Ik verbaas me er oprecht over hoe groot die groep gekkies is, ook degenen die ernaar handelen.
Het ergste is dat ik dus vol sarcasme een complotgrap wil posten, maar dat niet doe, omdat er dus daadwerkelijk mensen zijn die het zouden geloven. -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 16:45

MarcoBorsato schreef:
__Sannne schreef:

Ik ga zo goed op Dinie Wakker. Wat een malloot :')

Ik heb gegooglet want ik wist niet wie ze was. Bedankt :)).

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 17:04

Had er nog nooit van gehoord maar make my day. :')

Nieuwe ergernis, zulke gekkies :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 17:18

Mars schreef:

Sja als je kunt uitdelen kun je incasseren ook. Jij geen begrip, de ander ook niet :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 17:36

Oke :D

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 17:55

Nah, het is best oké als iemand zegt zich gekwetst/aangesproken te voelen door een ergernis, maar ik vind het ook weer zo wat als mensen de ergeraar er op aan gaan vallen. Dat is onnodig. Je kan er gewoon geen rekening mee gaan houden dat mensen gekwetst kunnen worden, daar is geen houden aan, want iedereen heeft wel weer wat anders.