LukieBradley schreef:Mijn ergernis, iemand die hier iets post over een tandarts verdoving helpt mij eraan herinneren dat ik eigenlijk op controle moet.
Ik wil niet![]()
Ik ook niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Aan het ergernistopic waar je een hele riedel over je heen krijgt als je een ergernis post
xPabloBokt schreef:Mars schreef:Aan het ergernistopic waar je een hele riedel over je heen krijgt als je een ergernis post
Hij is gewoon bagatelliserend voor mensen die een echte angst ergens voor hebben. Dat is een ergernis waar je commentaar op kunt verwachten. Dat jij er geen angst voor hebt betekent niet dat een ander er niet doodsbang voor kan zijn. Dat je iemands reactie op een bepaald feit zo ergerlijk beschrijft is in mijn ogen gewoon niet netjes. Mist voor mij een stukje empathie.
Foaly schreef:Mensen die na bijna twee maanden de maatregelen nog steeds niet snappen, zich er maar half aan houden en zo anderen in gevaar brengen. Ik had iets nodig van de Hema, maar de mandjes waren op, dus ik sta netjes buiten te wachten. Komt er een vrouw naar buiten, mandje in de hand, die haar (gebruikte en niet-schoongemaakte) mandje zo in het rek zet?Het was dat ik al stond te wachten en het dus zag, maar iemand anders had zo dat vieze mandje gepakt.
En eenmaal in de Hema nog met een grote boog om een meneer heen gelopen die een mondkapje wel over zijn mond, maar niet over zijn neus had. Ja, dat helpt. Ik blijf nog wel twee maanden binnen denk ik
Amandavd schreef:Mars schreef:Ergernistopic is voor ergernissen dacht ik. Als ik dit nu post in een topic over naaldenangst had ik t met je eens geweest.
Ja, en mensen kunnen zich ook weer ergeren aan jouw ergernis. It's that easy.
Zeker als het imo zo respectloos gezegd wordt.
__Sannne schreef:Complotgekkies prima, maar dat mensen ook daadwerkelijk internetmasten in de fik gaan steken... Dan ben je echt niet helemaal 100 hoor.
Mars schreef:Het ergste is dat ik dus vol sarcasme een complotgrap wil posten, maar dat niet doe, omdat er dus daadwerkelijk mensen zijn die het zouden geloven.__Sannne schreef:Complotgekkies prima, maar dat mensen ook daadwerkelijk internetmasten in de fik gaan steken... Dan ben je echt niet helemaal 100 hoor.
Ja dat!
Ik verbaas me er oprecht over hoe groot die groep gekkies is, ook degenen die ernaar handelen.