Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shae schreef:Ik ken twee mensen zonder huisdieren, waarvan eentje ook echt geen huisdieren wil (en niet vanwege allergie oid). Gewoon helemaal niet. Ik snap dat oprecht niet.
KarenQ schreef:Shae schreef:Ik ken twee mensen zonder huisdieren, waarvan eentje ook echt geen huisdieren wil (en niet vanwege allergie oid). Gewoon helemaal niet. Ik snap dat oprecht niet.
Ik heb wel huisdieren gehad, maar ik wil ze absoluut niet meer. Niet omdat ik dieren niet leuk of lief vind, maar ik ben nooit thuis en dat vind ik zielig.
rien10 schreef:Het woord Kids moet per direct verbannen worden.
Totaal. Weg.
c_alsemgeest schreef:rien10 schreef:Het woord Kids moet per direct verbannen worden.
Totaal. Weg.
Kids klinkt inderdaad zo vreselijk...
Kiddos, mijn boys/meiden, mijn favorietjes...
Die er bij graag
Ik hou gewoon helemaal van niks wat met kinderen te maken heeft
Purd voor een paard is dan wel weer helemaal normaal natuurlijk.
Schemerdier schreef:De auto zou niet meer als defaultvervoersmiddel gezien moeten worden.
(In België zijn we op vlak van fietspaden enz echt nog heel veel achter op Nederland jammer genoeg).
Schemerdier schreef:De auto zou niet meer als defaultvervoersmiddel gezien moeten worden.
(In België zijn we op vlak van fietspaden enz echt nog heel veel achter op Nederland jammer genoeg).
rien10 schreef:Schemerdier schreef:De auto zou niet meer als defaultvervoersmiddel gezien moeten worden.
Sterker nog: iedere binnenstad zou autovrij moeten zijn. Gratis OV in de stad. Goede fietspaden en op alle parkeerplaatsen groen aanplanten.
rien10 schreef:Schemerdier schreef:De auto zou niet meer als defaultvervoersmiddel gezien moeten worden.
Sterker nog: iedere binnenstad zou autovrij moeten zijn. Gratis OV in de stad. Goede fietspaden en op alle parkeerplaatsen groen aanplanten.
rien10 schreef:OK, geen personen auto;s Alleen bevoorradings wagens.