Lautje, Time4Toys (via facebook) heeft kortingen op Sylvanian Family.
simongek
Geplaatst: 26-05-19 19:59
Stoer mir
Mooi bed britt
Knappe griet lautje. Ze ziet er tevreden uit
Rompers vind ik leuk tita.
Nog wat foto's van de laatste tijd.
En een aantal items die ik afgelopen maand heb gekocht.
tita
Geplaatst: 26-05-19 20:21
Flinke kerels simongek
En jouw kleding wordt ook wat kleuriger Mogen jouw kids in die trainingsbroeken (stoffen) naar school.
Vind die blauwe items mooie frisse kleur en de rode ook.
Was op mijn scholen verboden en geloof een school hier ook net als petjes zijn niet toegestaan
Ryder
Geplaatst: 26-05-19 20:24
Veel kinderen met ASS dragen alleen maar joggingbroeken (omdat ze gevoelig zijn voor stoffen). Dus lijkt me onhandig als ze dat verbieden.
Ze lopen er vlot bij Simongek! Jij maakt altijd van die keurige setjes, kan ik nog wat van leren. Ik koop altijd alles los en denk dan thuis pas, oliebol hier past niks bij...
Snoezige aankopen Lautje! Echt meisje meisje! En ze ligt er lekker wakker bij. Doet ze het goed op de Neocate?
Tita wat een leuke aankopen weer!! Ik wil ook jouw budget
PK echt goed gescoord in de sale, wow!
simongek
Geplaatst: 26-05-19 20:44
Bedankt.
Het retour t shirt is voor de oudste. Staat hem super leuk. Was erg blij dat hij hem aan wou. Eens wat anders. De andere 8 t shirts mochten retour Van Z8 koop ik vaak de shorts en dan 2 t shirts erbij die matchen.
Bij de lange joggers doe ik dat ook omdat ze vaak niet matchen met andere merken behalve de uni kleurige.
Tita joggers mogen gewoon. Mijn jongste draagt alleen maar zachte broeken.
School was heel blij met mijn donatie van 6 jeans broeken voor de reserve stapel. Nooit gedragen.
Oudste draagt wel jeans maar dan wel de jogg jeans. Net nog een mooie gescoord van vingino.
Slechte foto maar voor het idee.
Ryder
Geplaatst: 26-05-19 20:53
Hebben die jog jeans gewoon een knoop? Mijn oudste heeft ook ASS en daarom (fijne motoriek is niet helemaal zijn ding) verwacht ik dat een knoop dicht kunnen doen nog even duurt. Dus die draagt nu alleen joggers om die reden (stoffen maken hem niet uit maar hij moet wel zijn broek op kunnen hijsen na wc-bezoek). Maar dat staat niet bij alles leuk. Al ben ik megafan geworden van de joggers van Z8 dankzij jou Simongek. Jouw jongens ogen altijd zo keurig, ook met joggers.