Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 07:46

@Berdien; haha ohnee! Ik vind het super leuk klinken hoe het gaat tussen jou en je scharrel!!

Ja, dankjewel mensen :o Ik heb er de hele nacht niet van kunnen slapen. We hebben nog even gebeld en misschien komt hij vrijdag langs want er liggen nog wat spullen van hem hier.
Het allerstomste vind ik, dat ik eerst geen eens een relatie wilde. Maar hij heeft zulke lieve dingen tegen mij gezegd dat ik zo iets had van, ik ga hier gewoon voor want dit voelt zo goed.
En dat hij er nu dan midden in zijn vakantie achterkomt dat hij toch 'last van bindingsangst heeft' (zei hij). Terwijl dingen zoals elkaars ouders ontmoeten van zijn kant kwamen. |o
En vorige zaterdag toen ik hem weer zag, heeft hij ook niks gezegd en gewoon gedaan als of alles goed is. Ik voelde wel dat er iets was en heb het gevraagd maar ik kreeg het er niet uit. Gisteren was ik klaar met dat gevoel en heb ik gezegd dat ik hem echt heel leuk vind, en toen zei hij 'ja ik jou ook sowieso, maar we moeten vrijdag wel even praten.' Nou daar ging ik natuurlijk niet op zitten wachten dus even gebeld en ik moest het er als nog uit trekken. Wat een pussy.

Hij zegt dat hij heel veel van mij houdt en heel gek op mij is, maar blijkbaar is dat niet genoeg voor een relatie dus ;(

Linda_Fleur

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 07:51

Ahh Lilchar :(:) herkenbaar. Zoiets had ik ook met mijn ex-fwb. Je komt er overheen, echt. Kan wel even duren.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 07:51

Hoe kan je nou heel veel van iemand houden maar niet genoeg voor een relatie?? Klinkt voor mij als bullshit.... ;)

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 07:55

Yonker schreef:
Hoe kan je nou heel veel van iemand houden maar niet genoeg voor een relatie?? Klinkt voor mij als bullshit.... ;)

Ja haha ik weet het ook niet :+
Hij zei zelf ook dat hij geen behoefte heeft aan andere vrouwen dus dat het daar niet aan ligt, maar ik zou eigenlijk niet weten wat dan wel de dealbreaker is. Als ik het goed heb begrepen, omdat hij redelijk vers uit een relatie van 6 jaar komt en zich niet weer durft te binden.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 07:58

That sucks. Zoek de fout niet bij jezelf. Ik denk dat de meeste van ons het wel eens meegemaakt hebben en weten hoe je je voelt. Sterkte! Hopelijk vind je genoeg afleiding

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 07:58

Mwah ik denk gewoon dat hij die lieve woordjes zegt om je toch te houden als makkelijk seksmaatje, maar dat hij helemaal geen relatie wil omdat hij toch vrijheid blijheid wil....
Als je echt van iemand houdt zoals hij beweerd dan maakt het allemaal niet uit en wil je bij iemand zijn.
Dus laat je geen mooie woordjes aanpraten :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 08:01

Ja of mss weet hij het niet zo goed en hoopt hij zo een opening te blijven houden. Maar het is niet netjes om iemand met hoop achter te laten en dat doet hij op een bepaalde manier wel door te zeggen dat ie van je houdt en dat hij geen behoefte heeft aan andere vrouwen. Het klinkt mij een beetje in de oren alsof hij niet compleet eerlijk is. En dat maakt het lastiger om het af te sluiten. Of voelt het voor jou niet zo?

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 08:09

LilChar schreef:
Sorry voor de ego post.. ik ga even helemaal stuk :(
Mijn date heeft mij zo juist duidelijk gemaakt dat er geen relatie in zit omdat hij er toch nog niet klaar voor is, is hij achter gekomen in zijn vakantie.
Ik wist het wel :(
Bah wat baal ik van alles, ik voel me zo voor banketstaaf staan

Ahhh meisje toch, dikke knuffel... :(:) Wat een rotgevoel hè..
Zoek de fout inderdaad niet bij jezelf, en ja we have all been there....

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 08:09

Lilchar. Kl te voor je. :(:)

Maar ik herken hierin het gedrag van iemand die ik goed ken. Die man heeft op deze manier 4 keer een vrouw afgewezen. Steeds ging het een paar weken goed. Dan brak bij hem de blinde paniek toe en werd ze weer aan de kant gezet. Om daar een paar weken later weer van terug te komen. In de periodes dat het goed was was het een brrr mega klef stel met kusjes schatjes poepies beertjes Enz. Was van beide kanten gewoon naar om te zien. Zij was echt gek op hem en hij nog meer op haar. Maar zijn bindingsangst paniek was nog veel sterker dan zijn liefde.

We hebben hem best wat keren zo ongeveer de huid volgescholden. Zo ga je niet met vrouwen om. Je bent stapelgek op haar. Maar zijn angst was zo sterkt dat hij er echt ook fysiek ziek van werd. Alleen zij was toch ergens in haar achterhoofd zo van overtuigd dit komt wel goed, terwijl ze echt heel heel hard gekwetst is door zijn gedrag. En nu een jaar later nadat hij heel zwaar op zijn knieen door het stof is gekropen. Is het een hecht stel en is zijn angst volledig verdwenen. Heb veel gezien en meegemaakt in mijn leven maar dit sloeg echt alles.

Dus ja het kan dat ie zo over de zeik is gegaan in zijn vakantie met dit als resultaat.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 08:10

Haha Berdien een zuigzoen.. :') Ik loop zelf met een blauwe bijtplek op m'n bovenarm haha.

Ja we hebben allemaal wel eens meegemaakt met een fwb denk ik.. ik ook een hele tijd terug, smoorverliefd.

Met date nu wordt het ook wel spannend, aangezien die ook net uit een relatie komt. Dus ik doe het maar heel rustig aan gewoon. En ken 'm zelf ook nog maar net natuurlijk, en hoewel het geweldig voelt moet je elkaar ook eerst nog maar eens écht leren kennen. ;)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 08:24

Zuigzoen, oeps lees nu pas. Heel fijn, hopelijk niet op een al te duidelijke plek. Anders gaan je klanten er naar staren :') }>

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 08:25

Het heeft geen zin te gissen hoe of wat. De exacte reden weet hij alleen. Maar het is niet leuk en erg zwak dat je het eruit moest trekken. Een puist van een knul.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 08:25

Sterkte LilChar!

Haha Berdien, aangenaam cadeautje :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 08:29

Helaas wel heel erg zichtbaar. Maar ik pak hem wel terug :D

We weten inderdaad niet hoe of wat, maar het blijft gewoon enorm zuur. Zeker als één partij al wel flink gevoelens heeft.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 08:32

Oh LilChar, wat onwijs balen zeg, maar ik ga ook mee met wat Karuna zegt, laat hem even, grote kans dat hij weer terugkomt. Stop even met alle contact, hoe moeilijk ook. Ik heb het ook al 2 keer meegemaakt met tindermatches. Ineens stoppen en weken later komen ze weer terug.

En Berdien, hahaha voelde je het niet toen hij bezig was in je nek? Hahaha dat wordt een kol dragen deze week, of een sjaaltje :')

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 08:58

Lil, knuffel! :(:) Wat ontzettend naar zo! Houden van maar geen relatie begrijp ik echt niet?

Berdien, oei zuigzoen. := Daar zou ik niet vrolijk van worden!

Ik heb ook veel moeite om me te binden, maar nu voelt het zo goed.. waarom dan niet?
Tuurlijk heb ik m'n momenten, maar liefde overwint alles?
Vanavond zie ik hem weer. :D

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 09:13

Lekker van genieten Mandy, heerlijk!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 10:51

@Lilchar,
Het vroeg zeggen dat hij van je houd, komt denk ik nog omdat hij in een nawee van zijn lange relatie zit. Het is een veilig gevoel te houden van iemand en iemand van jou houdt, en daar moet je in het begin van loskomen. Hij projecteert zijn relatieritme op jou en op andere momenten slaat paniek toe dat het te hard gaat of nog niet helemaal iets is van tussen jullie maar van zijn ritme. Het erge is dat hij zichzelf niet onder controle heeft/neemt en jij hier de dupe van bent. Zijn emoties verwarren hem en helaas denkt hij niet na wat de gevolgen voor jou zijn.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 11:42

Ken jij hem?

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 11:59

Ik draag een fitbit met hartslagmeter, en dan kun je dus (dag)grafiekjes zien. Dus ik stuur net m'n grafiekje van zondag toen hij bij me was naar hem toe. We liggen helemaal in een deuk, paar mooie pieken in de avond. :')

edit: toch maar ff weggehaald hahaha. TMI
Laatst bijgewerkt door Swah op 22-08-18 12:17, in het totaal 2 keer bewerkt

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 12:05

Hahaha Swah :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 12:07

:= :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 12:14

Oh dus.. :')

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 12:18

Haha swah! Gezellig geweest zo te zien

Even een ander berichtje. Het huis wat ik te koop heb staan met mijn ex, is onder voorbehoud verkocht! De 6weken bedenktijd gaan in,maar nu duimen en hopen dat het per november weg is

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 12:22

Ik ben sinds 3 dagen aan het appen met een man die heb leren kennen op badoo.
Vanavond gaan we beeldbellen :D
Hij komt als een leuke eerlijke man over, ben heel benieuwd
Best spannend :o