Ja, dankjewel mensen
Ik heb er de hele nacht niet van kunnen slapen. We hebben nog even gebeld en misschien komt hij vrijdag langs want er liggen nog wat spullen van hem hier.Het allerstomste vind ik, dat ik eerst geen eens een relatie wilde. Maar hij heeft zulke lieve dingen tegen mij gezegd dat ik zo iets had van, ik ga hier gewoon voor want dit voelt zo goed.
En dat hij er nu dan midden in zijn vakantie achterkomt dat hij toch 'last van bindingsangst heeft' (zei hij). Terwijl dingen zoals elkaars ouders ontmoeten van zijn kant kwamen.
En vorige zaterdag toen ik hem weer zag, heeft hij ook niks gezegd en gewoon gedaan als of alles goed is. Ik voelde wel dat er iets was en heb het gevraagd maar ik kreeg het er niet uit. Gisteren was ik klaar met dat gevoel en heb ik gezegd dat ik hem echt heel leuk vind, en toen zei hij 'ja ik jou ook sowieso, maar we moeten vrijdag wel even praten.' Nou daar ging ik natuurlijk niet op zitten wachten dus even gebeld en ik moest het er als nog uit trekken. Wat een pussy.
Hij zegt dat hij heel veel van mij houdt en heel gek op mij is, maar blijkbaar is dat niet genoeg voor een relatie dus
herkenbaar. Zoiets had ik ook met mijn ex-fwb. Je komt er overheen, echt. Kan wel even duren.
Ik loop zelf met een blauwe bijtplek op m'n bovenarm haha.
Daar zou ik niet vrolijk van worden!