Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jibbel

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 13:57

Daarom blijf ik dus altijd vrijgezel Colien! _O-

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 14:07

Jibbel schreef:
Daarom blijf ik dus altijd vrijgezel Colien! _O-

Ja ik had begrepen dat Colien mild is met haar eisen :+ :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 14:18

Nou... }:) ik heb de eisen goed opgevolgd.

Edit: of wil je er iets anders mee zeggen Geert?

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 14:25

Colien schreef:
Nou... }:) ik heb de eisen goed opgevolgd.

Edit: of wil je er iets anders mee zeggen Geert?

ik zeg niks, dat weet je toch O:)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 15:25

Jij hebt gewoon t enigste fatsoenlijke exemplaar weten te bemachtigen Colien? :P

Nee, ik ben gewoon veel te kritisch. Ergens niet slecht, omdat je niet voor de eerste de beste die voorbij loopt voor de bijl gaat, aan de andere kant lijkt t wel of niemand goed genoeg is en dat is ook een beetje arrogant. Dus ik gooi t er maar op dat ik blijkbaar nog steeds niet volledig open sta voor iets nieuws of de juiste nog niet voorbij is gekomen. :D

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 15:31

Ik durf wel te zeggen dat ik een fatsoenlijk exemplaar te pakken heb ja. Voor mij echt de perfecte vent, terwijl ik weet dat andere gillend weg zouden rennen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 17:41

Ik vind mijn vent daar wel aan voldoen hoor. Een ander waarschijnlijk niet.. maar boeiend, hij is nu toch van mij *\%/*

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 21:01

Ik hoef mijn date vanaf vandaag geen date meer te noemen.

Ik heb een goed gesprek met hem gehad vandaag en ook mijn verleden bloot gelegd en we hebben afgesproken dat we het rustig aan gaan proberen. :j

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 23:00

Wat fijn Melissa!!

Ik had vanavond een kaartje en repen chocola in mijn brievenbus. Blegh, zo lief en zo'n eikel zijn.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 23:41

Crap
Mijn tinder is ineens van de wap af
Van de week al kreeg ik telkens dezelfde personen te zien
Ook die ik al als match had
Nu kreeg ik een bericht
Open de app
En alles weg

Haha
T is me niet gegund geloof ik

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 08:00

*kruipt uit meeleeshoekje*
Heb ik ook een paar keer gehad Zinzi, even uitloggen en weer inloggen helpt bij mij dan.

Blue_Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 00:15

Mag ik hier mijn frustratie loslaten? Kon geen ander centraal topic vinden.

Had een date, weliswaar niet via Tinder, maar kende de jongen nog van een jaar geleden en opeens vroeg ik me af waarom zie ik hem niet meer ...

Dus afgesproken.

Hij kon pas om tien uur ivm zijn voetbaltraining. Wel laat. Geen probleem. We zouden bij een leuk zaakje die om elf uur sluit wat te eten halen.

Tien uur. Ik sta buiten te wachten. Bel hem voor de zekerheid. Ja ik sta er al ^) Kan toch niet ruiken welke auto je hebt (heeft een nieuwe auto).

Vervolgens de weg erheen. 100 rijden op een lege snelweg. Kan ik niet zo goed tegen, maar goed ieder zijn rijstijl. Radio zachtjes aan (niet te verstaan), binnensmonds praten. Enfin kan nog goed komen dacht ik :+

Daarna komen we bij het zaakje aan tien minuten voor openingstijd. 40 minuten gereden !! over een traject waar de navigatie 30min voor geeft (besef; meestal ben je sneller dan de navigatie). Dachten we te kunnen pinnen, kon helaas niet. Wilt meneer lopend naar de pinautomaat toe, terwijl we nog tien minuten hadden. Hij kwam erachter dat het toch te ver lopen was, dus toch maar de auto in. Niet eens extra gas geven, op zn dooie gemak naar de rabobank rijden. Eerst nog afvragen kan je hier wel pinnen (en dus twijfelend rijden). Ooit wel eens een bank gezien zonder pinmogelijkheid :+ Daarna verkeerd gereden parkeerterrein op. Kon de weg op de parkeerterrein niet vinden (hoe moeilijk is het om peilen te volgen, frustratie loopt aardig op). Uiteindelijk luisterde hij wel naar mij en pinautomaat gevonden gewoon aan de voorkant (logisch lijkt mij). Rijd meneer terug op zn dooie gemak, zaakje gesloten natuurlijk. Dat had hij niet verwacht :+

Sfeer was niet meer zo tof. Helemaal naar andere stad gereden voor niks, we keken beiden naar dit zaakje uit.

Ben ik onredelijk of zouden jullie je ook frustreren? :=
Arme jongen lijkt wel zo sloom in zijn hoofd, maar sommige dingen zijn zo obvious :=
Als je weinig tijd hebt ga je toch gewoon je auto in en trek je wat sneller op dan normaal, auto heeft nog een extra turbo waar hij zo trots op is _O-

Mijn moeder kwam trouwens vandaag zelf met een voorstel om me op een datingssite in te schrijven. Tinder durf ik niet zo ivm f.ckboys, maar ben bang dat je op Lexa enzo allemaal van dit soort schijters heb :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 00:23

Waarom ga je überhaupt met zo weinig tijd naar zo'n zaak, doe je dat toch als je wel tijd hebt.. en dat ie sloom rijdt, tja, dan had je zelf moeten rijden ;)

Blue_Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 00:27

Ja achteraf gezien wel. Niet zo slim. Kans dat het fout kon gaan zou groot zijn.
Maar hij kwam er zelf mee ivm zijn voetbaltraining dus dacht dat het wel goed zou komen. Niet dus.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 01:00

Ik zie zelf de problemen niet zo in van de dingen waar je je aan ergerde, maar de een maakt zich drukker dan de ander :+ Komt er een tweede poging?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 08:29

En ik kan me juist weer enorm goed voorstellen dat je je ergerde. Oooh daar zou voor mij echr geen 2e date in zitten :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 08:31

Ik kan me dat ook heel erg goed voorstellen hoor.. dat is toch drama, iemand die 100 rijdt op de snelweg als je er 120/130 mag. Ik zou gek worden :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 08:38

Ik zou me ook ergeren :=
Ieder mens is anders maar dit zou bij mij echt voor frustratie zorgen :')

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 09:02

Ik heb ook ooit eens een date gehad met iemand die zo zenuwachtig achter het stuur zat dat hij allemaal fouten maakte en zelf ook hele gefrustreerd raakte. Nee, daar zou ik geen 2e date mee willen :')

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 09:07

Oh ik zou ook helemaal gek worden hoor. Kan echt niet tegen slome types.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 09:10

Alleen als je de 80 gepasseerd bent mag je 100 rijden op de snelweg. Zou me ook ergeren.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 09:46

Maar als je pas na 10 uur kunt afspreken en iets sluit om 11 uur en het is een half uur rijden... dan doe je dat toch überhaupt niet? :+ Zeker niet als je er naar uit kijkt, plan het dan op een andere keer.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 09:51

Berdien schreef:
Maar als je pas na 10 uur kunt afspreken en iets sluit om 11 uur en het is een half uur rijden... dan doe je dat toch überhaupt niet? :+ Zeker niet als je er naar uit kijkt, plan het dan op een andere keer.

Nou dat lijkt me ook. Je had toch ook zelf inbreng kunnen hebben en met een beter plan kunnen komen?

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 11:56

Ja, dat was geen goed plan met zo weinig tijd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 12:02

Goof schreef:
Berdien schreef:

Nou dat lijkt me ook. Je had toch ook zelf inbreng kunnen hebben en met een beter plan kunnen komen?

Pcies, ipv alleen maar af te geven op hem.. :n