Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Detroit schreef:Chasingmood schreef:
Komt omdat blini niet zeurt en zegt dat ze dr klaar mee is
Eens.
Gewoon zeuren en dan is er wel iemand die luistert. Imo iets met negatief gedrag belonen.... want het is helenaal niet zo dat ze NIKS krijgt. Ze krijgt het enkel later. *deuntje van 538 met "lekker belangrijk*
Anoniem schreef:Selina schreef:Unicorn sokken
Help me even eraan herrinneren dat ik na de kerstdrukte je unicorn en kat sleutelhanger opstuur..
Mooie pakketten weer! Hopelijk zijn de pakketten zaterdag compleet...
Selina schreef:Anoniem schreef:
Help me even eraan herrinneren dat ik na de kerstdrukte je unicorn en kat sleutelhanger opstuur..
Mooie pakketten weer! Hopelijk zijn de pakketten zaterdag compleet...
Ik lig al dagen op m'n matrasje bij de brievenbus te wachten![]()
Ik zag pas de unicorn-kattenknuffel in de Hema en toen heb ik hem gekochtKon het niet laten. Alle sleutelhangers waren uiteraard uitverkocht.
Rebecca schreef:Vet Geerte
Ik negeer het even , het is tot zondag zenden en dan uiterlijk dinsdag binnen en had al aangegeven dinsdag niet te kunnen . En als het niet in die tijd er is krijg ik wat kortsluiting van dat hoort gewoon niet , maar goed bericht hier maandag uiterlijk morgen verzenden dus dacht woensdag a donderdag nouja goed het hoort niet maar het is zo . En als hij er vandaag niet in krijg ik alleen maar meer een kortsluiting van , het hoorde maandag max er te zijn en nu donderdag is het er niet dat trek ik dan gewoon niet . Maargoed so be it , dan ben ik maar verwend verwaand word er naar mijn pijpen gedanst etc . Het hoort niet , mijn verwachting in mijn autistenkop was uiterlijk maandag binnen en dan handle ik het niet als het dan niet zo is , en dat 2x keer trek ik al helemaal niet .
Maargoed dat ben ik , dat verander je niet . Is geen excuus maar dat bied een kijkje in mijn hoofd , bekijk het van mijn kant ... Komt er misschien anders uit dan zou moeten maar dat is puur de kortsluiting de paniek dat het verkeerd gaat en al die spanning die ik opbouw
Dan denk je ja waarom doe je mee? , omdat ik verwacht dat men normaal het pakket stuurt zoals het hoort in het normale tijdsbestek dat is toch normaal dat ik dat verwacht?
Maar so be it , weet genoeg voor volgend jaar
M_D_H schreef:Beetje jammer dit.
Iedereen die Rebecca kent weet dat zij meer moeite heeft met het verwerken van teleurstellingen dan anderen en dat zij daar een hele goede reden voor heeft.
Vind het dan ook erg jammer dat jullie dit soort dingen zeggen ZONDER dat jullie haar kennen en weten waarom zij zo doet.
Daarnaast weten jullie niet of de organisatie achter de schermen bezig is iets voor Blinnii te regelen.