Secret Santa Surprise 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:07

Leuk pakket Geerte! Zo te zien was dat het wachten wel waard. Die beker net die ananasjes is ook super schattig <3

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:09

Leuk pakket geerte!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:09

Vet Geerte

Ik negeer het even , het is tot zondag zenden en dan uiterlijk dinsdag binnen en had al aangegeven dinsdag niet te kunnen . En als het niet in die tijd er is krijg ik wat kortsluiting van dat hoort gewoon niet , maar goed bericht hier maandag uiterlijk morgen verzenden dus dacht woensdag a donderdag nouja goed het hoort niet maar het is zo . En als hij er vandaag niet in krijg ik alleen maar meer een kortsluiting van , het hoorde maandag max er te zijn en nu donderdag is het er niet dat trek ik dan gewoon niet . Maargoed so be it , dan ben ik maar verwend verwaand word er naar mijn pijpen gedanst etc . Het hoort niet , mijn verwachting in mijn autistenkop was uiterlijk maandag binnen en dan handle ik het niet als het dan niet zo is , en dat 2x keer trek ik al helemaal niet .

Maargoed dat ben ik , dat verander je niet . Is geen excuus maar dat bied een kijkje in mijn hoofd , bekijk het van mijn kant ... Komt er misschien anders uit dan zou moeten maar dat is puur de kortsluiting de paniek dat het verkeerd gaat en al die spanning die ik opbouw

Dan denk je ja waarom doe je mee? , omdat ik verwacht dat men normaal het pakket stuurt zoals het hoort in het normale tijdsbestek dat is toch normaal dat ik dat verwacht?

Maar so be it , weet genoeg voor volgend jaar :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:10

Detroit schreef:
Chasingmood schreef:

Komt omdat blini niet zeurt en zegt dat ze dr klaar mee is

Eens.

Gewoon zeuren en dan is er wel iemand die luistert. Imo iets met negatief gedrag belonen.... want het is helenaal niet zo dat ze NIKS krijgt. Ze krijgt het enkel later. *deuntje van 538 met "lekker belangrijk*

Beetje jammer dit.
Iedereen die Rebecca kent weet dat zij meer moeite heeft met het verwerken van teleurstellingen dan anderen en dat zij daar een hele goede reden voor heeft.

Vind het dan ook erg jammer dat jullie dit soort dingen zeggen ZONDER dat jullie haar kennen en weten waarom zij zo doet.

Daarnaast weten jullie niet of de organisatie achter de schermen bezig is iets voor Blinnii te regelen.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:13

Ik snap het helemaal hoor Rebecca...
Ik werk zelf met autistische kids... En natuurlijk heb je autisme in alle soorten en maten.. ze zeggen niet voor niets: er zijn net zoveel soorten autisme als dat er mensen met autisme zijn..

Maar ik weet wat een kleine verandering teweeg kan brengen..
Heeft niets met verwend, verwaand, of iets dergelijks te maken.. Maar met een afspraak, een verwachtingspatroon...

Joh meid, je hoeft je echt niet te verontschuldigen..
Gelukkig zijn er nog genoeg mensen die wel empathisch zijn en zich kunnen inleven in jouw situatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:13

Selina schreef:
Unicorn sokken <3

Help me even eraan herrinneren dat ik na de kerstdrukte je unicorn en kat sleutelhanger opstuur..

Mooie pakketten weer! Hopelijk zijn de pakketten zaterdag compleet...

ontherun

Re: Secret Santa Surprise 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:14

Rebecca gaat zaterdag gewoon weer helemaal zen worden, alles komt goed *schenkt nog even wat roosvicee in*

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:17

Anoniem schreef:
Selina schreef:
Unicorn sokken <3

Help me even eraan herrinneren dat ik na de kerstdrukte je unicorn en kat sleutelhanger opstuur..

Ik lig al dagen op m'n matrasje bij de brievenbus te wachten ;(

Ik zag pas de unicorn-kattenknuffel in de Hema en toen heb ik hem gekocht :+ Kon het niet laten. Alle sleutelhangers waren uiteraard uitverkocht.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:17

Begrijp ik nou goed dat de echte ss van Rebecca niets heeft verstuurd? Wel jammer einde zo. Snap de reactie van Rebecca ook hoor. Het is immers al donderdag.

Verder zie ik weer super leuke pakketten. Eenhoorn sokken! Allemaal weer ideeën om cadeautjes voor mezelf te kopen :+

Ik zit lekker op de bank met mijn nieuwe über zachte sokken

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:18

Rebecca, ik heb me helemaal niet in deze discussie gemengd maar snap nu na je laatste bericht waarom je zo van de rel bent door het nog niet ontvangen van een pakket.
Extra vervelend dat juist iemand die het niet zo makkelijk kan handelen dan het pakket te laat krijgt. Dikke digitale knuffel en laat je niet gek maken door een aantal gemene reacties.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:19

Volgens mij is dat niet het geval.
Rebecca moet zaterdag om half 11 uit bed zijn (of was het half 12)
en er is een pakket onderweg met T&T
Toch?

* geeft rebecca de koekjes terug* Jij hebt ze harder nodig dan ik :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:20

Selina schreef:
Anoniem schreef:

Ik lig al dagen op m'n matrasje bij de brievenbus te wachten ;(

Ik zag pas de unicorn-kattenknuffel in de Hema en toen heb ik hem gekocht :+ Kon het niet laten. Alle sleutelhangers waren uiteraard uitverkocht.

Ja sorry :'( iets met griep en solliciteren en nu antibiotica ohja en mn wasmachine sloegen de vlammen uit. Morgen nieuwe wasmachine thankgod. Ik wil wassen. Ik maak het goed met je beloofd :*

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:21

Rebecca schreef:
Vet Geerte

Ik negeer het even , het is tot zondag zenden en dan uiterlijk dinsdag binnen en had al aangegeven dinsdag niet te kunnen . En als het niet in die tijd er is krijg ik wat kortsluiting van dat hoort gewoon niet , maar goed bericht hier maandag uiterlijk morgen verzenden dus dacht woensdag a donderdag nouja goed het hoort niet maar het is zo . En als hij er vandaag niet in krijg ik alleen maar meer een kortsluiting van , het hoorde maandag max er te zijn en nu donderdag is het er niet dat trek ik dan gewoon niet . Maargoed so be it , dan ben ik maar verwend verwaand word er naar mijn pijpen gedanst etc . Het hoort niet , mijn verwachting in mijn autistenkop was uiterlijk maandag binnen en dan handle ik het niet als het dan niet zo is , en dat 2x keer trek ik al helemaal niet .

Maargoed dat ben ik , dat verander je niet . Is geen excuus maar dat bied een kijkje in mijn hoofd , bekijk het van mijn kant ... Komt er misschien anders uit dan zou moeten maar dat is puur de kortsluiting de paniek dat het verkeerd gaat en al die spanning die ik opbouw

Dan denk je ja waarom doe je mee? , omdat ik verwacht dat men normaal het pakket stuurt zoals het hoort in het normale tijdsbestek dat is toch normaal dat ik dat verwacht?

Maar so be it , weet genoeg voor volgend jaar :)

Mensen die geen ervaring hebben met ASS zullen het waarschijnlijk nooit begrijpen. Mensen die wel ervaring hebben misschien ook niet want "Die en die heeft het ook en die reageert ook niet zo". Ach meis, mensen weten het altijd beter! Ik snap je, want heb net zo'n (stom) hoofd. ;)

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:24

M_D_H schreef:
Beetje jammer dit.
Iedereen die Rebecca kent weet dat zij meer moeite heeft met het verwerken van teleurstellingen dan anderen en dat zij daar een hele goede reden voor heeft.

Vind het dan ook erg jammer dat jullie dit soort dingen zeggen ZONDER dat jullie haar kennen en weten waarom zij zo doet.

Daarnaast weten jullie niet of de organisatie achter de schermen bezig is iets voor Blinnii te regelen.

Niemand weet waar ik mee te dealen heb. :+ naar mijn pijpen wordt ook niet gedanst. Elk huisje heeft zijn kruisje hoor.

Maar ik wil prima gemeen gevonden hoor. :) daarvan ga ik echt mijn mening niet veranderen. Ik dacht dat ik mee deed aan de volwassen sss en dat dit soort problemen en kortsluitingen ook prima via PB konden. Ik "irriteerde" me al dat er een soort van eisen werden gesteld. "Ja graag donderdag leveren, dan kan ik samen openen". "Nee niet op dinsdag, dan ligt ie bij de buren" "hij is te laat". Prima als je het een keer aangeeft, maar voor diegene die al persoonlijke problemen heeft krijgt nu deze oliebol van Rebecca ook over zich heen. Vind dat zij momenteel eerder iets extra verdient dan Rebecca zelf.

Maargoed, volgend jaar doe ik het denk ik met een besloten clubje. Want er is wel veel meer negativiteit geweest dit jaar. :Y)

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:26

Ik heb overigens geen idee waar de SS van Rebecca mee te dealen heeft en vind het voor Rebecca haar SS minstens zo vervelend dat het niet lukt.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:27

Kunnen we ophouden alsjeblieft?
Beetje jammer als 166 mensen nog hier hun zegje over gaan doen. Niet nodig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:27

Ieder zijn mening , dinsdag was duidelijk aangegeven en woensdag was een suggestie .

Ben blij dat ik mij aanstel en mijn oliebol hier neerkak , doe ik zeker met opzet!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-16 22:35

Dames, zullen we het gezellig houden?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:37

Ik lees hier al mee vanaf het begin en heb getwijfeld om me op te geven maar juist door prive omstandigheden dat niet gedaan. Ik heb al dik 100 pagina's spijt als haren op mijn hoofd want men wat is dit leuk en leuk moet het blijven!!! Het is ontzettend teleurstellend als mensen hun pakket niet krijgen, wat daar de omstandigheden ook van zijn, daar kan een oplossing voor gezocht worden maar dan moet iemand wel aan de bel trekken en dat is klaarblijkelijk niet gebeurd. Dat hoort niet maar om dan nu degene die teleurgesteld is, de zwarte piet (oh nee het was kerst) toe te spelen, klopt niet he......dat is degene die de sjaak is.

Overal is een oplossing voor maar dan moet je wel om hulp vragen! En dan juist degene die zich zo heeft ingezet om dit mede op poten te zetten, dat is zuur! Ook voor de andere twee maar ik begrijp dat daar iets onderweg is.

Ik hoop dat het goedkomt en doe volgend jaar zeker mee!

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:37

Moderatoropmerking:
Zullen we het, geheel volgens de Kerstgedachte, gezellig houden? Speculaties over anderen zijn niet wenselijk, en hoewel je natuurlijk best even frustratie mag uiten als het anders loopt dan verwacht is het niet de bedoeling daar nog op door te gaan. Ik wil jullie dan ook vragen deze discussie verder te laten rusten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:39

Don't worry.. Be happy!
En hou de kerstspirit in het topic :)

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:43

Alwiene schreef:
[ Afbeelding ]

Ik vond hem echt té toepasselijk om hem er niet bij te zetten :Y)

Hilarisch :')

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:47

Dames voor iedereen die nog geen pakket ontvangen heeft zijn We bezig met er achter aan gaan. SSS is bedoeld als een positieve actie waarbij een ieder een pakket ontvangt van een "willekeurige" mede deelnemer.

Het is voor alle partijen rot als er pakketten niet allemaal ontvangen worden.

Een ieder reageert hier anders op door zijn of haar persoonlijkheid. Persoonlijk vind ik het jammer dat mensen elkaar afvallen over de manier waarop gevoelens geuit worden.

Probeer het vanaf hier graag met zijn allen weer positief te houden.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:52

:)ddd Jingle bells jingle bells jingle all the way :)ddd

:)ddd all I want for christmas.. Is yooouuu :)ddd

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:54

Leuk pakket Geerte! :D

Ik ben benieuwd naar de foto's IMAY1990 :j