Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 01:00

xAlice schreef:
Ik geloof dat ik nu al doe en ben toch echt pas 20 _O-

Eisenlijst toen ik een Ruitje was:
* Is hij lekker?
* Goede sex?
* Heeft hij een rijbewijs?

Eisenlijst nu ik een Ruit ben:
* Is dit de vader van mijn 3 toekomstige kinderen met het DNA om minimaal 1 astronaut, 1 topmodel en 1 minister-president voort te brengen, terwijl hij miljonair is en er sexy uitziet maar het wel accepteerd dat ik naar paard stink en in mijn trainingsbroek leef.

En ik dan meestal ook nog dit tref:

Afbeelding

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 01:31

Dat waren mijn eisen al toen ik 16 was _O- en die had ik toen ook gevonden en echt gedacht er mijn leven mee te blijven. Het perfecte vriendje, de perfecte schoonzoon, mijn ouders zijn er bijna nog meer kapot van dan ik dat de relatie over is. :+ ik begon hem alleen steeds minder sexy te vinden en ik kwam erachter dat ik onderhand iets minder stabiliteit nodig heb (zoals ik al zei hij was te perfect), iets meer spanning :P

Nu zijn mijn eisen juist weer wat minder :D heb nu zoiets van hoef mijn toekomstige nog niet te vinden als het maar leuk is. Ik moet nog gaan 'leven' :')

Oh en nóg vind ik niemand _O-

Jasmijn1989

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 11:49

Heel herkenbaar ruitje! Hele kleine dingetjes zijn alweer genoeg om af te haken.
Ik heb eindelijk een leuk gesprek met iemand die normaal lijkt te zijn :=

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 17:18

Noooo.. tinderman is maar 1.70 -O- -O- Dat is 5 centimeter kleiner dan mij |o

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 17:35

He ruitje, niks mis met Tinkers :D {:}

Even groot... liever niet, maar als hij verder echt heel erg leuk is.. dan zet ik mijn hakken wel even wat langer in de kast :)) :D

Op het laatste moment afzeggen.. tja. Ik heb ook wel eens gehad dat ik redelijk kort vantevoren nog af moest zeggen, doordat mijn lijf ineens in staking ging of dat ik om de 5 minuten naar de wc hobbelde. Tja. Dan ga ik niet op date :+ Jammer, maar helaas.

Ik heb nu mogelijk een date met iemand die ook wel gescharreld heeft met een vriendin van mij. Is wel dik een jaar geleden, en we zijn beiden niet echt op zoek naar een vaste relatie. Gewoon leuke dingen met een leuk persoon doen, dat soort werk. Aan de ene kant denk ik 'nah want hij heeft ook X gedaan', aan de andere kant... zíj is al lang weer verder, híj is een aantal dates verder... dus soit.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 18:44

Ik ga niet met iemand op date die kleiner dan ik is. Hij moet echt langer zijn, al is dat met mijn lengte zo moeilijk.

En dan de eisenlijst; die is ellendig lang. Waar ik vier jaar geleden op viel, is nu écht niet meer van toepassing. Ooit kom je hém tegen en vervallen al je eisen :')

... hoop ik :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 18:55

Het klikt wel dusdanig goed via de app dat ik hem wel een kans wil geven :j Heb nog nooit iemand gedate die kleiner dan mij is, misschien valt het mee? :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 19:18

wanneer gaat er gedate worden?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 19:35

Mijn eisenlijst is niet erg groot... vooral. Vooral belangrijk is even lang of langer, niet roken en geen hekel aan dieren. Verder zie ik het wel. Hoewel knuffelig, lief, aardig, iemand met wie ik kan lachen en discusieren e.d. ook wel voorkeur heeft.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 20:24

Alja schreef:
wanneer gaat er gedate worden?

Ik heb het wel genoemd, maar hij ging er niet heeeel erg op in, dus er zijn nog geen concrete plannen. Zelf ben ik er ook nog niet weer over begonnen omdat ik volgende week begin met stage en mijn rooster nog niet weet.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 20:42

Ohhh god ik kom net mijn ex tegen op tinder :') Weet niet of ik links of rechts ga swipen. Ben nieuwsgierig.

En kleine mannen.... Nee... Ik ben zelf maar 1.68 :=

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 20:52

exen en bekenden gaan altijd de goede kant op omdat ik zelf benieuwd ben wat ze bij mij doen :D

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 21:10

Nou die gast die gister afzei vraagt nu voor vanavond of ik kan.. ik heb nee gezegd, is dat gemeen? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 21:17

Britt_Sisi schreef:
Nou die gast die gister afzei vraagt nu voor vanavond of ik kan.. ik heb nee gezegd, is dat gemeen? :')

Dat is snel.. Oma overleden?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 21:18

Waarom heb je nee gezegd?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 21:46

Britt_Sisi schreef:

Als revenge? Ik vind het een beetje flauw, maar ieder z'n ding natuurlijk.... :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 21:57

Britt_Sisi schreef:

ligt eraan hoe leuk je hem vind...

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 22:35

Inderdaad, als hij echt leuk is zou ik geen spelletjes spelen.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 23:31

Ik was om 7 uur pas thuis van een hele dag stage en moe, had eigenlijk gewoon geen zin om iets te doen :')
Geen spelletje dus, maar ik vind wel dat hij wat beter z'n best mag doen haha.

En nee oma niet overleden.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 23:45

Yvankaxx schreef:
Noooo.. tinderman is maar 1.70 -O- -O- Dat is 5 centimeter kleiner dan mij |o

Oh ik moet ook echt iemand hebben die langer is dan dat ik dat ben haha. Praat nu ook met iemand die 1,76 is, ik ben 1,70. Maar liever heb ik gewoon een grote vent haha.

Hoe komen jullie allemaal aan die dates! :oo ik durf zelf niet om daar over te beginnen :o

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 00:31

Ik vraag het me ook af. Durf er wel over te beginnen maar ik kom gewoon geen jongens tegen die ik leuk genoeg vind. :')

Edit: en nu natuurlijk een super leuke match, meteen al een leuk gesprek :D

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 02:50

Babet klinkt als super! Leuke vent hoor!

Ruitje heel herkenbaar.

Ik vind de kennis die van de date die geen date was zeg maar ( snappen jullie t nog) wel echt leuk. Na zijn vakantie ( begin december is ie terug) zien we weer verder.

Afgelopen zaterdag date gehad met een paardenvent. Hij was super lief en aardig, maar ik weet niet of t wel echt m'n type is. Hij is " te" en daar krijg ik de kriebels op niet positieve manier van. Deuren open houden, je voor laten gaan, stoel aanschuiven, jas ophouden en betalen. Ik weet dat veel vrouwen dat geweldig vinden, ik voel me net een klein kind.
Vind wel dat ik m een 2e kans moet geven hoor, dit weekend in de herkansing.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 10:36

Geryon schreef:
Ik vraag het me ook af. Durf er wel over te beginnen maar ik kom gewoon geen jongens tegen die ik leuk genoeg vind. :')

Edit: en nu natuurlijk een super leuke match, meteen al een leuk gesprek :D

om ervaring te houden in het daten moet je soms ook gewoon daten met jongens/mannen die het net niet helemaal zijn en dan kun je onverwachts toch een geslaagde avond hebben :)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 10:49

Hoi, ik kom ook even meekletsen als het mag.

Ik had de tip van een vriendin gekregen om gewoon eens met meerdere mannen te gaan daten, goed voor het zelfvertrouwen en je weet maar nooit wat je tegenkomt. Gelijk diezelfde avond dat ik op Tinder ging een hele leuke en knappe jongen tegengekomen, de avond erna afgesproken en dat was gelijk heel leuk (en hij is echt knap omg). Alleen nu gaat hij op vakantie en tentamens etc dus ik zie hem pas weer over 2 weken.
Ondertussen vrolijk verder aan het swipen. :D
Wat gaan jullie meestal op een eerste date doen? Ik vind een drankje zo standaard, maar wel makkelijk. Laatste keer gaan poolen, dat was wel een aanrader.

Wat voor mij wel echt een ontzettende afknapper is: taal/grammaticale fouten. Iemand die 'me fiets' zegt, of 'als' en 'dan' door elkaar haalt.. Of de -d en -t niet begrijpt, ik kan er echt slecht tegen. Nog meer mensen die dit probleem hebben? Voor mij is het namelijk echt een reden om iemand minder snel een kans te geven. Laatst iemand die in zijn allereerste zin al 2 fouten had staan. Dan is het voor mij al klaar. :o

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 10:53

95% gebruikt geen ? achter een vraag.
nou dan heb ik al gegeten en gedronken :+