Ik heb zelf deze maand twee mooie blazers gekocht bij de Only, nu werk ik in de creatieve sector dus sneakers is prima daar, maar wellicht een net schoentje van de Van Haren en een nette pentalon?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_mexx_lady_ schreef:Uit mijn ervaring die ik op stage zag ( wel geen juridische setting ) verschilde echt per dag wat de collega's aan hadden.
Als ze een huisbezoek hadden die dag waren ze wat netter maar casual gekleed, op kantoor durfde ze met een lekker dikke trui komen te werken.
Heeft iemand een goede oplossing voor een panty?
Panties op zich niks mis mee, maar als je gaat zitten kruipen die dingen echt constant op een rolletje naar beneden, zelfs als ik ze optrekt tot aan mijn BH
Ziet niet uit en zit niet lekker.
Je hebt van die panty's met een antislipband maar ik ben bang dat deze niet hoog genoeg komen en blijven zitten.
eenitraM schreef:_mexx_lady_ schreef:Uit mijn ervaring die ik op stage zag ( wel geen juridische setting ) verschilde echt per dag wat de collega's aan hadden.
Als ze een huisbezoek hadden die dag waren ze wat netter maar casual gekleed, op kantoor durfde ze met een lekker dikke trui komen te werken.
Heeft iemand een goede oplossing voor een panty?
Panties op zich niks mis mee, maar als je gaat zitten kruipen die dingen echt constant op een rolletje naar beneden, zelfs als ik ze optrekt tot aan mijn BH
Ziet niet uit en zit niet lekker.
Je hebt van die panty's met een antislipband maar ik ben bang dat deze niet hoog genoeg komen en blijven zitten.
Panty's inknippen
Frummels schreef:en hij scheurt dan niet in of zakt niet af?
Ik heb dit nog nooit gezien, haha. Ben helemaal verbaasd
_mexx_lady_ schreef:Ik ga zo meteen eens een panty aan Gort knippen!
Lietje_1991 schreef:Kunnen we dit niet gewoon bij de fabrikanten voorleggen, scheelt ons een hoop gedoe
eenitraM schreef:Lietje_1991 schreef:Kunnen we dit niet gewoon bij de fabrikanten voorleggen, scheelt ons een hoop gedoe
Credits voor mij
Als ze nou ook eens panty's uit gaan vinden die geen ladders krijgen is mijn leven helemaal compleet
Rebeccaa schreef:Ik heb maat 34/xs en draag mijn panty's ook altijd in maat M inderdaad. Wat ik ideaal vindt onder strakke jurkjes zijn dit soort dingen:
https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/3-stay ... 97479.html
Geen randjes en vind het nog sexy ook.
Courses schreef:Ik draag shorts vaak met bodies met een lage rug o.i.d, een zwarte panty en Vans eronderVind ik altijd een fijne outfit, ik heb alleen vaak langere jassen aan dus dan lijkt het net of ik niks aan heb
Ik heb van de week even ingeslagen, er was een sale bij een webshop in Wormerveer (of all places). Eigenlijk mocht ik niks meer uitgeven, maar toemaar
[ Afbeelding ]
Twee jurken en een rok gescoordSuper goede kwaliteit allemaal, ik ben nooit zo van de drukke prints maar de eerste twee zijn puur voor de zomer (wellicht de eerste met een zwart vestje voor de lente oid) en de rok ben ik van plan te dragen met een egaal zwarte body die ik van de H&M heb
(Lage rug ook). Toen kwam ik op de website van het merk uit en heeft m'n vriend deze jurk nog voor me besteld voor ons 1 jarig samen zijn ..
http://www.lindybop.co.uk/sale-c49/dres ... dress-p815
Dus voorlopig mag ik even geen jurken kopen