Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 19:59

Ik draag eigenlijk altijd zwart, dus dit is een mooie aanvulling! :D

Ik heb zelf deze maand twee mooie blazers gekocht bij de Only, nu werk ik in de creatieve sector dus sneakers is prima daar, maar wellicht een net schoentje van de Van Haren en een nette pentalon? :)

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 22:22

Gewoon es kijken hoe je nieuwe collega's er bij lopen.

Ik ben deze week ook begonnen bij m'n nieuwe baan. Had informatie over de kleding ingewonnen bij de HRM.
De kleding moest representatief zijn. Pak was niet verplicht, maar broek, blouse + colbert.

In de praktijk blijkt dat mijn collega's gewoon in spijkerbroek lopen met daar boven een nette ( of minder nette :+) trui.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 22:26

Ik draag meestal een zwarte (spijkerbroek), net laarsje er onder.
Bovenkleding "standaard". Bedekt en geen blote schouders. Voor rechtbank of afspraken met cliënten een bloesje of colbertje.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 10:58

Courses: ik draag ook vrijwel altijd zwart haha. Dan zijn bloemetjes wel leuk ja!

roxiie: ik denk dat ik de eerste dag gewoon maar in t zwart ga zoals altijd haha (zwarte broek, zwarte blouse en laarsjes) en dan inderdaad maar eens rondkijken wat de rest aan heeft. :)

Snorlex: voor zittingen doe ik inderdaad t zelfde. Op kantoor draag ik wel gewoon jeans met een blousje of een trui + soms sneakers. Maakt bij ons niet zoveel uit :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 11:28

Uit mijn ervaring die ik op stage zag ( wel geen juridische setting ) verschilde echt per dag wat de collega's aan hadden.
Als ze een huisbezoek hadden die dag waren ze wat netter maar casual gekleed, op kantoor durfde ze met een lekker dikke trui komen te werken.

Heeft iemand een goede oplossing voor een panty?
Panties op zich niks mis mee, maar als je gaat zitten kruipen die dingen echt constant op een rolletje naar beneden, zelfs als ik ze optrekt tot aan mijn BH :')
Ziet niet uit en zit niet lekker.

Je hebt van die panty's met een antislipband maar ik ben bang dat deze niet hoog genoeg komen en blijven zitten.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-17 11:53

_mexx_lady_ schreef:
Uit mijn ervaring die ik op stage zag ( wel geen juridische setting ) verschilde echt per dag wat de collega's aan hadden.
Als ze een huisbezoek hadden die dag waren ze wat netter maar casual gekleed, op kantoor durfde ze met een lekker dikke trui komen te werken.

Panties op zich niks mis mee, maar als je gaat zitten kruipen die dingen echt constant op een rolletje naar beneden, zelfs als ik ze optrekt tot aan mijn BH :')

Je hebt van die panty's met een antislipband maar ik ben bang dat deze niet hoog genoeg komen en blijven zitten.

Panty's inknippen :)

Lietje_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 11:54

eenitraM schreef:
_mexx_lady_ schreef:

Panty's inknippen :)

Hoe dat dan? :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 12:31

Die vraag stel ik mezelf nu ook?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-17 14:01

Panty met band.

Afbeelding

Panty met zacht en rond ingeknipte band.

Afbeelding

Beste idee van Nederland. Geen lijntjes in de heupen, hij zakt niet af en toch biedt de panty nog steun.

:D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 14:17

:\ en hij scheurt dan niet in of zakt niet af?

Ik heb dit nog nooit gezien, haha. Ben helemaal verbaasd :D

Lietje_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 14:17

Dankje :D

Zal het eens proberen als het straks weer mooier weer is *\o/* (koudkleum)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-17 14:22

Frummels schreef:
:\ en hij scheurt dan niet in of zakt niet af?

Ik heb dit nog nooit gezien, haha. Ben helemaal verbaasd :D

Nee je moet niet verder gaan knippen dan de brede band. Sommige soorten panty's hebben een hele brede band, sommigen hebben broekjes die anders zijn genaaid dat de pantystructuur van de benen, andere panty's hebben een iets dunnere band. Het moet ook rond geknipt worden, want knip je er zomaar een hap uit, dan gaat het ook rollen bij de randjes. Knip ook niet in het pantystofgedeelte want dan ontstaan er ladders.

Jaja, ben pro :')

Lietje_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 14:27

Kunnen we dit niet gewoon bij de fabrikanten voorleggen, scheelt ons een hoop gedoe :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 14:36

Ik ga zo meteen eens een panty aan Gort knippen!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-17 14:40

_mexx_lady_ schreef:
Ik ga zo meteen eens een panty aan Gort knippen!

Haha doe t wel wanneer je m aan hebt :P dan weet je hoever je moet knippen totdat ie goed ziet.

Wens wel een foto met het resultaat of iig een reactie of t bevalt :')

Lietje_1991 schreef:
Kunnen we dit niet gewoon bij de fabrikanten voorleggen, scheelt ons een hoop gedoe :')

Credits voor mij :D

Als ze nou ook eens panty's uit gaan vinden die geen ladders krijgen is mijn leven helemaal compleet :')

Lietje_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 14:45

eenitraM schreef:
Lietje_1991 schreef:

Credits voor mij :D

Als ze nou ook eens panty's uit gaan vinden die geen ladders krijgen is mijn leven helemaal compleet :')

Dat inderdaad ook en maten die kloppen zouden ook wel erg fijn zijn...

Heb nu panty's maat 40/42 (ofzo volgens het doosje), maar A) ze zijn als nog te kort... en B) die banden zitten strak :n :n En dat terwijl ik normaal maatje 36 a 38 heb en ik nou ook niet echt bepaalt een buikje heb...

Begin mij opeens af te vragen waarom ik die dingen uberhaupt heb :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 14:47

Bij mij blijven ze altijd perfect zitten. Heb brede heupen en smalle taille dus ze kunnen bijna niet naar beneden rollen. :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 14:50

Ik heb altijd de allergrootste maat terwijl ik maat 40/42 heb. :D

Maar je knipt er dus een boogje uit aan de voorkant? Snap hem niet helemaal.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-17 14:50

Altijd, echt altijd de grootste maat panty pakken, ondanks wat er op het doosje staat.

Ik pak altijd maat 44/48 bij de Kruidvat/Action en xl/xxl bij de primark met mijn maatje 38 en lengte 183.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 15:01

Lietje_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 15:07

Gelukkig, ben dus niet de enige met dat probleem _O- _O- _O-
Volgende keer dus lekker een maatje groter :j

Rebeccaa schreef:
Ik heb maat 34/xs en draag mijn panty's ook altijd in maat M inderdaad. Wat ik ideaal vindt onder strakke jurkjes zijn dit soort dingen:
https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/3-stay ... 97479.html

Geen randjes en vind het nog sexy ook.

Blijft dat een beetje goed zitten dan? Misschien ook maar eens proberen :)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-17 15:12

Jaaa holdups zijn goud :+: maar bij korte jurkjes durf ik ze niet zo goed aan te trekken want dan zie je de kanten band helaas. Maar ze liften mooi je billen haha :D

Heb ook een hele lading. Action heeft ze ook, die zijn beter betaalbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 15:58

Ja, er zit van dat gladde spul in wat er voor zorgt dat ze niet afzakken. Verder moet je die wel gewoon in je eigen maat kopen. Onder hele korte jurkjes inderdaad niet echt een optie, maar ik ben maar 1.60 dus jurkjes zijn niet vaak extreem kort haha.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 16:01

Ik heb altijd panty's van de Zeeman. Die zijn tenminste lang genoeg (ik heb lengtemaat 36) en snijden niet in je buik. Normaal draag ik maat 38/40 en de panty's koop ik altijd in maat 44/46 :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 16:31

Courses schreef:
Ik draag shorts vaak met bodies met een lage rug o.i.d, een zwarte panty en Vans eronder :) Vind ik altijd een fijne outfit, ik heb alleen vaak langere jassen aan dus dan lijkt het net of ik niks aan heb :+

Ik heb van de week even ingeslagen, er was een sale bij een webshop in Wormerveer (of all places). Eigenlijk mocht ik niks meer uitgeven, maar toemaar :+

[ Afbeelding ]

Twee jurken en een rok gescoord :) Super goede kwaliteit allemaal, ik ben nooit zo van de drukke prints maar de eerste twee zijn puur voor de zomer (wellicht de eerste met een zwart vestje voor de lente oid) en de rok ben ik van plan te dragen met een egaal zwarte body die ik van de H&M heb :) (Lage rug ook). Toen kwam ik op de website van het merk uit en heeft m'n vriend deze jurk nog voor me besteld voor ons 1 jarig samen zijn .. <3

http://www.lindybop.co.uk/sale-c49/dres ... dress-p815

Dus voorlopig mag ik even geen jurken kopen :Y)

Oeee, echt heel erg leuk!
Maar bij een lage rug, heb je dan geen BH aan? Of een plak-BH? Als ik zo vrij mag zijn om te vragen. O:)