Oohh en deze

Varakej, het is gewoon een wit met blauwe blazer
zo zie ik dingen met figuurtjes erop altijd. En dan bekijk ik welke kleuren daar bij passen. Niet moeilijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

zo zie ik dingen met figuurtjes erop altijd. En dan bekijk ik welke kleuren daar bij passen. Niet moeilijk

.

. Mag van het geld dat ik nu heb even geen kleding meer kopen.
DewiRox schreef:xRoosss schreef:Ik mag ook even niks bestellen. Maar modemusthave kennende is het morgen avond al uitverkocht
Kan je daar niet ook achteraf betalen?
Emmaa_ schreef:Ja, dat kan bij modemusthaves
er is nog een H&M bestelling onderweg die ik ook nog achteraf moet betalen, 180 euri auch
ik hoop echt dat ik items niet leuk ga vinden zodat er wat van het bedrag af kan hehe 
Uiteindelijk een jasje dat het nét niet was (heeeel mooi, maar net niet getailleerd genoeg) toch maar teruggestuurd, scheelt weer 40 euro
Doubtless schreef:Ik had een H&M bestelling a 160 euro, waarvan ik helemaal niet van plan was om dat geld uit te gevenUiteindelijk een jasje dat het nét niet was (heeeel mooi, maar net niet getailleerd genoeg) toch maar teruggestuurd, scheelt weer 40 euro
soms bestel ik puur uit verveling en blijkt alles toch te leuk om terug te sturen zijn. Heb wel twee leren rokken besteld, ik ga mezelf dwingen er 1 te kiezen
xRoosss schreef:Doubtless schreef:Ik had een H&M bestelling a 160 euro, waarvan ik helemaal niet van plan was om dat geld uit te gevenUiteindelijk een jasje dat het nét niet was (heeeel mooi, maar net niet getailleerd genoeg) toch maar teruggestuurd, scheelt weer 40 euro
Hahaha, this is so mesoms bestel ik puur uit verveling en blijkt alles toch te leuk om terug te sturen zijn. Heb wel twee leren rokken besteld, ik ga mezelf dwingen er 1 te kiezen
Zalando is vast heel blij met mijn lange, saaie werkdagen. (Waar ze ook nog eens zelf voor zorgen. Zou dat hun tactiek zijn?
)