En die twee dagen redden we ook wel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Agossie schreef:Shirley: Jaaaa!! We hebben om 11:00 afgesproken op stal. Nemen een paar bakstenen mee om eventueel op de poten te leggen van de tent en ik heb serieus zitten denken om handdoeken mee te nemen, voor als we toch genoodzaakt zijn scheerlijnen te gebruiken, dan hangen we er gewoon een stapel handdoeken aan.Het was een idee! In ieder geval kunnen we 1 poot vastzetten aan een weidepaal, dus dat is wel redelijk verzekerd.
quartel schreef:Ook hier een buur ( die ene die een heel groot en vooral vol kippenhok na kan doen) die bezoek heeft van 1 dame......
Het klinkt als een feestende groep van 40 man nu.
Daarbij een hond op bezoek die regelmatig tot de orde geschreeuwd moet worden........
En dan de buurman die daar uit alle macht bovenuit probeert te stotteren![]()
Verder best lekker onder mijn afdak
poetser schreef:Inderdaad Shirley, nu een paar dagen voor de zonaanbidders en daarna mogen wij weer verder genieten van onze zomer![]()
Ik ga even wandelen met mijn zoontje, het is nu nog maar 23 graden, dus ga daar van profiteren voor het te warm is.
@Agossiealleen ja, die onweer morgen en overmorgen mogen ze overslaan voor mij
Iejoorr schreef:Morgen word de laatste dag warm in alphen. Zaterdag word 23 graden. Week van 11 augustus word helemaal erg, 19 graden en veel regen. Precies de week dat ik op trektocht ga...