Fennee schreef:Ik meld me ook! Aangezien het EK nou toh begonnen is haha!Wat een wedstrijd 10 tegen 10 stand 1-1 penalty tegengehouden!Welkom
Davinia_ schreef:Door dat gepraat van jullie mistte ik nu het afgekeurde doelpunt daarom bestaat er de herhaling
Destination schreef:Davinia_ schreef:Door dat gepraat van jullie mistte ik nu het afgekeurde doelpunt Ik ook Het is dat mn vriendje nog fanatiek mee zit te schreeuwen, zo blijf ik nog beetje op de hoogte
Ik meld me ook! Zal i.v.m. tentamens en horecawerk niet alle wedstrijden kunnen zien, maar ga zeker proberen zo veel mogelijk volgen.Wat die commentator net zei over de verse keep vond ik prachtig. 'Wie kende hem? Nu kent iedereen hem!'
Destination schreef:Ik ben voor Griekenland, komt door mijn gymnasiumhart Haha, banketstaaf Die polem gaan gewoon winnen
Davinia_ schreef:Destination schreef:Ik ook Het is dat mn vriendje nog fanatiek mee zit te schreeuwen, zo blijf ik nog beetje op de hoogte Als het volume omhoog gaat, is dat het teken dat je op moet letten?
_Naomi_ schreef:Destination schreef:Ik ben voor Griekenland, komt door mijn gymnasiumhart Haha, banketstaaf Die polem gaan gewoon winnen Nee hoor
_Naomi_ schreef:Joolien schreef:Wie is de commentator? Wat een saaie aap eigenlijk...Best monotoon.Dat bedoel ik!