Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polarize schreef:Mensen die niet even wachten tot je je tas van de stoel hebt gehaald en m zelf gewoon pakken en wegzetten...geef me even 5 seconden om het zelf te doen. Blijf met je tengels van mijn spullen af.
Het was eerst rustig in de trein, en bij één station stapten veel mensen in, dus ik had mijn tas nog op de stoel naast mij staan omdat die ruimte er eerst wel was
pjer schreef:Ik zoek globale prijsindicaties voor een verhuizing. En echt elke site heeft een verplicht veld telefoonnummer met een check dat je een kloppend nummer in vult. Nou heb ik een GIGANTISCHE hekel aan bellen, dus dat nummer gaan ze echt niet krijgen, zeker niet als er nog niets concreet is. Maar ondertussen ben ik dus een paar uur verder en heb ik nog geen enkel idee of een verhuizing 1500 euro gaat kosten of 5000. (en als ik wel dat nummer geef gaan ze me bellen en kan ik ze precies evenveel info geven als ik al in het formulier had gezet, dus dat bellen is nutteloos!)
pjer schreef:Ik zoek globale prijsindicaties voor een verhuizing. En echt elke site heeft een verplicht veld telefoonnummer met een check dat je een kloppend nummer in vult. Nou heb ik een GIGANTISCHE hekel aan bellen, dus dat nummer gaan ze echt niet krijgen, zeker niet als er nog niets concreet is. Maar ondertussen ben ik dus een paar uur verder en heb ik nog geen enkel idee of een verhuizing 1500 euro gaat kosten of 5000. (en als ik wel dat nummer geef gaan ze me bellen en kan ik ze precies evenveel info geven als ik al in het formulier had gezet, dus dat bellen is nutteloos!)
chanicha schreef:pjer schreef:Ik zoek globale prijsindicaties voor een verhuizing. En echt elke site heeft een verplicht veld telefoonnummer met een check dat je een kloppend nummer in vult. Nou heb ik een GIGANTISCHE hekel aan bellen, dus dat nummer gaan ze echt niet krijgen, zeker niet als er nog niets concreet is. Maar ondertussen ben ik dus een paar uur verder en heb ik nog geen enkel idee of een verhuizing 1500 euro gaat kosten of 5000. (en als ik wel dat nummer geef gaan ze me bellen en kan ik ze precies evenveel info geven als ik al in het formulier had gezet, dus dat bellen is nutteloos!)
Het ligt eraan of je zelf een hoop doet.
Wij zijn drie jaar geleden verhuisd van een eengezinswoning naar een appartement en mijn man heeft dat met onze schoonzoon gedaan, busje gehuurd en een paar keer op en neer.
Waren alleen de bushuur kwijt maar bij een gerenommeerd bedrijf komt de 5000 eerst denk ik.
Nyaleti schreef:Ik heb dus, als het goed is, een nieuw paard om bij te rijden. Tof beestje, makkelijke eigenaar dus helemaal top.
Maar nu heb ik vanavond dus meteen les en ik schijt hem best weldit paard loopt zó anders dan dat ik gewend ben dus was heel erg aan het zoeken. En ik heb 4x gereden de afgelopen 4 jaar dus het is sowieso al onwennig.
Ik ben echt zenuwachtig dat de instructrice me helemaal afmaakt om m'n houding of 10 dingen tegelijk verwacht.zal wel mee vallen maar wil het gewoon graag goed doen.
fjordjes schreef:Krijg een appje van m'n schoonvader, ja laat Dozer maar thuis kom ik wel 2x naar hem toe. Dozer, onze hond van 8 maanden zou morgen een dagje naar m'n schoonouders gaan omdat wij een bruiloft hebben aan de andere kant van NL, 11u vertrekken en na 23u weer thuis dus veel te lang alleen voor hem! Baal hier van want op zo'n korte termijn kan ik niks anders regelen en vind het echt heel sneu voor hem dat ie zo lang alleen is ook al komt m'n schoonvader 2x langs om hem eten te geven/uit te laten.