En dan vanavond niet meer kunnen om 19.30/20u omdat ik zo moe ben.

Van de week was het goed gegaan om 23.30u gaan slapen en om 6u weer wakker, liever dat dan om 4u klaarwakker.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tancreda4 schreef:M'n rug... ik werd wakker en dacht jeej wat goed geslapen en weinig wakker geworden! Maar nu krijg ik m dus 100x terug omdat m'n rug het hier niet mee eens is.... ik denk dat ik tegen spit aan zit, iets dat ik al jaren niet meer heb gehad. Ik moet m'n bed nog uit maar voel het al in m'n benen dus ben er bang voor
JudithGigi schreef:Van die mensen die hele handgeschreven kaartjes bij een Vinted bestelling doen in de hoop een goede review te krijgen. Doe maar rustig hoor, die krijg je ook wel zonder dat geslijm
JudithGigi schreef:Van die mensen die hele handgeschreven kaartjes bij een Vinted bestelling doen in de hoop een goede review te krijgen. Doe maar rustig hoor, die krijg je ook wel zonder dat geslijm
SpikkelFire schreef:Dat ik er gelijk doorheen was voor tickets voor Justin Timberlake, toen na 1000 foutmeldingen eindelijk 2 kaartjes voor rang 3 had. Toen weer foutmelding bij de betaling en toen was alles weg. *jank*
Mojo doet al 10000 jaar concertkaarten verkopen, je zou zeggen dat ze hun software nu wel een keer op orde zouden hebben.
Coco4life schreef:Je bent wel heel optimistisch, dat is nog een volle maand weg. We zijn dus nog maar op 2/3 van die 1/4. Het is morgen nog maar 1/6 van het jaar vrees ik. En dat is zonder mee te rekenen dat februari kort isVoor iedereen die dit nodig heeft, we zijn bijna op 1/4 van het jaar
kimmetje26 schreef:SpikkelFire schreef:Dat ik er gelijk doorheen was voor tickets voor Justin Timberlake, toen na 1000 foutmeldingen eindelijk 2 kaartjes voor rang 3 had. Toen weer foutmelding bij de betaling en toen was alles weg. *jank*
Mojo doet al 10000 jaar concertkaarten verkopen, je zou zeggen dat ze hun software nu wel een keer op orde zouden hebben.
Dat was dinsdag ook al drama met de voorverkoopt via Mastercard.
Maar uiteindelijk had ik 2 kaartjes. Duurde wel even.
Ik had later nog x geprobeerd en toen ging het wel