Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Farjen schreef:Ik had vandaag een hele stomme ergernis namelijkw:
mijn skyr-yoghurt leveren ze niet meer met zo'n plastic deksel maar enkel een papiertje om open te scheuren.
Aangezien ik nooit een volledige pot op eet per keer, moet het dus open terug in de koelkast
AyDeeDee schreef:De huisarts.. 10 voor 10 een afspraak en net word er nog iemand door betreffende huisarts uit de wachtkamer gehaald dus word weer zeker 20 minuten uitloop, terwijl ik vandaag suuper veel te doen heb en ik hier voor de meest onzinnige reden zit....
rien10 schreef:AyDeeDee schreef:De huisarts.. 10 voor 10 een afspraak en net word er nog iemand door betreffende huisarts uit de wachtkamer gehaald dus word weer zeker 20 minuten uitloop, terwijl ik vandaag suuper veel te doen heb en ik hier voor de meest onzinnige reden zit....
Ik ga dan altijd naar de assistente en maak een nieuwe afspraak, dan vertrek ik.
DuoPenotti schreef:Weet je zeker dat hij daar nog ligt?
Weet de wettelijke procedures niet, maar klinkt als heel raar.
Nyaleti schreef:Gisteren cortico injectie in m'n schouder gehad en wordt nu toch verrot wakker. Alsof ik gisteren 10 bier op hebheel vreemd.
Zebrastreep schreef:DuoPenotti schreef:Weet je zeker dat hij daar nog ligt?
Weet de wettelijke procedures niet, maar klinkt als heel raar.
Als ik onze camera's moet geloven dan is er nog geen kist gebracht. ( we hebben camera's omdat hier een aantal ggz patiënten wonen die mijn huisgenoot wel eens hebben bedreigd)
Ik zie trouwens geen enkele beweging om en rond het huis. Heb mijn huisgenoot nog geappt maar hij vindt het ook allemaal een beetje vreemd. Het zit ons beide niet helemaal lekker in ieder geval.
ontherun schreef:Farjen schreef:Ik had vandaag een hele stomme ergernis namelijkw:
mijn skyr-yoghurt leveren ze niet meer met zo'n plastic deksel maar enkel een papiertje om open te scheuren.
Aangezien ik nooit een volledige pot op eet per keer, moet het dus open terug in de koelkast
Almhof doet dat ook al. ‘Minder plastic’. Ja, maar nu moet ik er alsnog wat overheen doen dus dan hebben we alweer plastic nodig. Ik wil gewoon die deksels
Farjen schreef:Ik had vandaag een hele stomme ergernis namelijkw: