Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 09:41

Of vershoud folie.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 10:07

Farjen schreef:
Ik had vandaag een hele stomme ergernis namelijkw:
mijn skyr-yoghurt leveren ze niet meer met zo'n plastic deksel maar enkel een papiertje om open te scheuren.
Aangezien ik nooit een volledige pot op eet per keer, moet het dus open terug in de koelkast

Almhof doet dat ook al. ‘Minder plastic’. Ja, maar nu moet ik er alsnog wat overheen doen dus dan hebben we alweer plastic nodig. Ik wil gewoon die deksels |o

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 10:16

Gewoon van die foodhuggers of silicone dekseltjes kopen... Kun je ook voor meerdere dingen gebruiken

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 10:39

JudithGigi schreef:
Gewoon van die foodhuggers of silicone dekseltjes kopen... Kun je ook voor meerdere dingen gebruiken

Of bijenwas voedsel doekjes.

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 10:41

Je kan het papiertje toch ook voor de helft open maken en er weer overheen leggen als je de Skyr terug de koelkast in zet? Ik doe dat eigenlijk al een tijd zo en dan is het de dag erna gewoon goed te eten hoor.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 10:48

Ik doe er altijd een plastic zakje overheen.
Hier iemand die zonder oortjes gaat videobellen. Stop die oortjes gewoon in je oren, daar zijn ze voor

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 10:54

Die enquêtes die allerlei bedrijven ongevraagd versturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 10:59

De huisarts.. 10 voor 10 een afspraak en net word er nog iemand door betreffende huisarts uit de wachtkamer gehaald dus word weer zeker 20 minuten uitloop, terwijl ik vandaag suuper veel te doen heb en ik hier voor de meest onzinnige reden zit....

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 12:35

Gisteren cortico injectie in m'n schouder gehad en wordt nu toch verrot wakker. Alsof ik gisteren 10 bier op heb := heel vreemd.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 12:41

Bij de huisarts geweest, moest gelijk door bloedprikken. Ben slecht te prikken dus niet leuk… Geluk bij een ongeluk is dan wel dat ik mij er niet lang druk over kon maken.

Eerste keer prikken ging mis… Dus nu gaatjes in beide armen.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 12:41

AyDeeDee schreef:
De huisarts.. 10 voor 10 een afspraak en net word er nog iemand door betreffende huisarts uit de wachtkamer gehaald dus word weer zeker 20 minuten uitloop, terwijl ik vandaag suuper veel te doen heb en ik hier voor de meest onzinnige reden zit....

Ik ga dan altijd naar de assistente en maak een nieuwe afspraak, dan vertrek ik.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 13:20

Dat het lichaam van de buurman nog steeds in het huis ligt en ik niemand meer naar buiten heb zien komen van de familie. Beetje vreemde gang van zaken , er lijklucht hing hier gisteren al in ons halletje.. al kon ik het niet helemaal plaatsen maar mijn huisgenoot heeft een keer eerder zoiets geroken.

Maar goed het zijn mensen met een andere cultuur / afkomst dus ik vermoed dat er heel anders mee wordt omgegaan.

Maar het idee vindt ik wel een beetje eng

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 13:25

Weet je zeker dat hij daar nog ligt?
Weet de wettelijke procedures niet, maar klinkt als heel raar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 13:31

rien10 schreef:
AyDeeDee schreef:

Ik ga dan altijd naar de assistente en maak een nieuwe afspraak, dan vertrek ik.

Doe ik het liefst ook hoor maar het is echt altijd zo dat het uitloopt. Heb er zelfs wel eens zeker een half uur gezeten. Het viel nu al met al nog best mee.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 14:25

DuoPenotti schreef:

Als ik onze camera's moet geloven dan is er nog geen kist gebracht. ( we hebben camera's omdat hier een aantal ggz patiënten wonen die mijn huisgenoot wel eens hebben bedreigd)

Ik zie trouwens geen enkele beweging om en rond het huis. Heb mijn huisgenoot nog geappt maar hij vindt het ook allemaal een beetje vreemd. Het zit ons beide niet helemaal lekker in ieder geval.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 14:25

Nyaleti schreef:
Gisteren cortico injectie in m'n schouder gehad en wordt nu toch verrot wakker. Alsof ik gisteren 10 bier op heb := heel vreemd.

Interessante ochtend gehad :')

Voelde me al snel beroerd en heb koorts. Kan duiden op een infectie door de spuit dus niet zo chill.. Wilde de huisarts bellen maar die zouden toch wel vragen of ik niet toevallig corona heb. Snel testje ennn jawel hoor, direct een dikke streep :')

Fijn dat mn schouder niet uit elkaar valt. Jammer dat ik wel echt ziek ben van Corona.

Dit is de eerste keer dat ik het heb (zover ik er vanaf weet) en ironisch genoeg net in de periode dat ik thuis als een kluizenaar leef.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-23 14:31

Zebrastreep schreef:
DuoPenotti schreef:

Als ik onze camera's moet geloven dan is er nog geen kist gebracht. ( we hebben camera's omdat hier een aantal ggz patiënten wonen die mijn huisgenoot wel eens hebben bedreigd)

Ik zie trouwens geen enkele beweging om en rond het huis. Heb mijn huisgenoot nog geappt maar hij vindt het ook allemaal een beetje vreemd. Het zit ons beide niet helemaal lekker in ieder geval.

Iemand hoeft toch niet meteen in een kist? Lijkt mij dat ze eerder op een brancard o.i.d. in een lijkzak weggedragen worden i.p.v. in een kist. Mijn moeder is bij haar overlijden in het ziekenhuis ook pas de volgende dag in het uitvaartcentrum in een kist gelegd na alle verzorging.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 14:35

ontherun schreef:
Farjen schreef:
mijn skyr-yoghurt leveren ze niet meer met zo'n plastic deksel maar enkel een papiertje om open te scheuren.
Aangezien ik nooit een volledige pot op eet per keer, moet het dus open terug in de koelkast

Almhof doet dat ook al. ‘Minder plastic’. Ja, maar nu moet ik er alsnog wat overheen doen dus dan hebben we alweer plastic nodig. Ik wil gewoon die deksels |o

Een schoteltje op z'n kop erop leggen?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 14:55

Een "tupperware" bakje daar altijd voor gebruiken voor het restant.
Dat is eenmalig plastic maar heb je voor jaren.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 15:36

Onder spalkje afgebroken -O-

Bovenste is er al jaren uit en mijn verstandskiezen moeten worden getrokken wss dit jaar, dus misschien daarna zo'n onzichtbare beugel oid

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 15:49

Helemaal gaar door al dat kantoor werk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 17:31

Last van m'n arm voor de zoveelste keer. Moet morgen wel echt over zijn, ik heb morgen een lichaam nodig die gewoon werkt zonder pijntjes. Weet iemand waar ik die kan bestellen voor morgen?

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 17:32

Farjen schreef:

Staat er niet nog wat anders in het koelvak wat je ook eet/lekker vindt met een deksel?
Die bekers hebben nagenoeg allemaal dezelfde bovenmaat heb ik ontdekt, dus ik bewaar deksels van yoghurt-/vla-bekers die ik hergebruik op bekers waar geen deksel op zit. Was ik na gebruik netjes onder de kraan af en op het afdruiprek. Op een gegeven moment worden ze wel bros en scheuren dan in, maar inmiddels heb ik best een leuk voorraadje.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 20:26

Dat PostNL weer eens NIET heeft aangebeld, maar gewoon een niet thuis melding heeft gegeven en ik nu moet wachten tot het afgegeven is bij een pakketpunt. Word daar zo moe van…

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 20:28

Misschien heel banketstaaf, maar ik erger me eraan dat mijn zus haar man het "baasje" noemt van de hond van oma. De uitvaart is nog niet eens geweest :(