[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 16:53

Vandaag naar Almere Jungle geweest en oei.. wat een ellende. Overal gillende, rondrennende kinderen.. }:)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 16:58

Oh nee, arme jij!

Het is mij tot nu toe gelukt om een redelijk kindvrije dag te hebben. In de supermarkt waren kleine meisjes die niet bij de snoepkettingen op de bovenste plank konden en omdat ze lief waren heb ik die dus voor ze gepakt. Goede daad weer verricht :Y)

Overigens heb ik ook een penny in de straat wonen. Ze is 80+ en ze gaat bij ieder paard wat langs loopt voor het raam staan <3 Maar dat is natuurlijk geen kind, dat is gewoon een ongeneeslijke paardengek.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 18:12

Deze nieuwe verpakkingen van Maltesers met anekdotes van ouders onder het mom van "samen de last verlichten" :')
Hoezo cringy.
Afbeelding

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 18:15

Laurora schreef:
Deze nieuwe verpakkingen van Maltesers met anekdotes van ouders onder het mom van "samen de last verlichten" :')
Hoezo cringy.
[ [url=m/G9aAEq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik kreeg vooral een hartstilstand van de prijs dit weekend.. Maar dat is een ander verhaal. :')

Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 18:18

Laurora schreef:
Hoezo cringy.

Ik vind van dat soort dingen vooral hilarisch als erop staat "hersluitbaar". Je denkt toch niet dat dat langer dan een ronde met me meegaat? :')

Laurora

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 18:20

Ja al die merkproducten zijn niet meer normaal zo duur. Dan moeten ze dus weer een of andere vage promotie optuigen om mensen naar je toe te trekken :=

Vandaag in de Gamma, twee gillende kinderen aan het rondrennen, geen ouders in zicht. Waarom?

Nietsmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 18:21

Laurora schreef:
Hoezo cringy.

Gadver, nou die laat ik voorlopig liggen hoor. Wat is dit nu weer voor zielig gedoe.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 20:42

Laurora schreef:
Vandaag in de Gamma, twee gillende kinderen aan het rondrennen, geen ouders in zicht. Waarom?

Zodat je het materiaal kunt testen. Was zeker op de afdeling met de bijlen?

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 21:07

Koper schreef:
Laurora schreef:

Zodat je het materiaal kunt testen. Was zeker op de afdeling met de bijlen?

Bij de gehoorbescherming is dan logischer :')

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 21:24

Daar waren ze misschien weggerend?

Of de Gamma is meer van het probleem oplossen en minder van de symptoombestrijding :Y)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 10:16

Onze tweede kitten is er sinds dit weekend en ik weet weer waarom ik geen kinderen heb. Man man man. Zijn ‘broer’ is 2x zo zwaar en woest enthousiast, dus ik pluk steeds twee kittens uit elkaar. Dan is de jongste door de vaccinatie en verhuizing nog niet zo fit dus dat snottert en niest.

Oh en je mag niet eentje voortrekken, niet boos worden op de oudste want die doet ook maar zijn ding en en en en ^) En dan zijn dit nog maar kittens! :')

Dit was gisteren zo’n geluksmoment _O- Eindelijk rust :')
Afbeelding

Oh en werken kun je ook vergeten:
Afbeelding

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 10:20

Wij krijgen binnenkort een tweede hond, het is een jonge gesteriliseerde teef met een paar issues. Lekker druk *D onze reu is ook hoog in energie dus dat wordt de eerste tijd ook wel gezellig denk ik haha

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 10:29

Gisteren een verjaardag.
Het ging over het algemeen goed.
Kids buiten, ik binnen.
Maar twee van die koters 8)7

Als ze vallen meteen huilen is nog tot daaraan toe.
Maar beiden zetten zo'n schril gil stemmetje op.
Dat doen ze ook als ze aandacht willen.
(Probeer maar eens de letter i op een zo hoog mogelijke toon uit te spreken.)
Op een gegeven moment trok ik het echt niet meer en vroeg ik of het wat minder kon.

'Het is maar een kind hoor'.

Wordt ik zo moe van. Op het moment dat er een kusje op moet wordt er 'gewoon gehuild', maar om de haverklap zo'n gil is nergens voor nodig. Kan me niet voorstellen dat dat genetisch is.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 10:32

Ok, doei.

Wij hebben 10 september een feestje van mijn man zijn beste vriend (die niet mee ging uit eten, hij heeft later nog gebeld wat de echte reden was dat hij niet mee kon en dat was niet de baby :') :$ ), maar ik kijk er nu al niet naar uit...

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 11:28

Wat een schatjes Berdien, ragdolls?

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 11:52

Het kan ook mee vallen.

Zelf geef ik mensen (te veel) kansen.
Ook geef ik alle ruimte om dingen aan te kaarten of het erover te hebben.
Dus ook zaken zoals geld etc.

Maar door dit topic heb ik wel geleerd meer aan mezelf te denken.
Soms is het gewoon klaar en moet je je grens aangeven.
Er zullen altijd mensen zijn die er iets van vinden, jammer dan.

Maar blijf bij jezelf en je eigen gevoel.
Vrienden waar ik bij op visite was vond ik prima. Kinderen spelen buiten of in de hoek. Af en toe komt er eentje bij je zitten. In mijn geval vooral als ze rust willen of niet willen spelen. :')
Ze vragen niks aan mij, en zeuren ook niet. Ze weten dat het niks uit haalt. Dus daarvoor gaan ze naar hun ouders.
Oftewel, dit kan ik handelen en geen probleem om bij hun op visite te gaan als de kids nog wakker zijn. Genoeg ruimte om het over volwassen dingen te hebben.

Dat die andere kinderen zouden komen wist ik niet. Dan had ik misschien bedankt. Nu ik ze heb meegemaakt en dit normaal gevonden wordt weet ik dat ik dit niet wil voor mezelf. Het zijn vrienden van hun, dus waarschijnlijk moet ik hier vooral rekening mee houden bij verjaardagen. En daar kom ik toch al apart.

Als die vriend je dierbaar is, probeer dan het gesprek aan te gaan. En geef vooral aan wat je zelf jammer vind of mist. Een baby is altijd nieuw in het begin. Maar mensen zijn vaak wel blij als ze zelf ook gezien worden.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 13:29

Luxorvalkje schreef:
Als die vriend je dierbaar is, probeer dan het gesprek aan te gaan. En geef vooral aan wat je zelf jammer vind of mist. Een baby is altijd nieuw in het begin. Maar mensen zijn vaak wel blij als ze zelf ook gezien worden.

Het is meer dat het een suprise party is en er zeer waarschijnlijk nog een hele zwik kinderen komen, waar ik tegenop zie.

In het vervolg gaan we ook gewoon weer apart afspreken, ik heb een bloedhekel aan standaard verjaardagen en ga er ook bijna niet naartoe. Deze gaan we voortaan dus ook skippen :P

Zij hebben er wel begrip voor hoor, dat we niet naar standaard verjaardagen komen :) Ze weten dat ik dat niet trek en ook het waarom.

Toen we daar waren op 'kraamvisite' hebben we dat ook apart van hun verzamel feestje gedaan en dat was ook geen probleem. Ik heb zelfs de baby nog een paar keer vast gehouden, vind ik ook prima. Ik trek wel de grens bij fotos maken van dat moment :+

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 13:40

Wat een leukjes Berdien! <3 Hier zelfde ervaring met kittens, wat een werk, opvoeding en opletten (en alle spullen in kasten). Ze zijn nu 2, dat vind ik een veel prettigere leeftijd.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 06:32

:')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 07:10

Droombaan. :j

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 10:42

Wij stonden vanochtend vroeg een kitten te wassen, die had diarree. Dat trek ik nét (ik hield ‘m vast en mijn vriend ging aan de slag om alles eruit te krijgen). Je zult maar meerdere keren per dag poep moeten poetsen :oo %) Deze kittens bewijzen echt dat ik kinderen niet had getrokken _O- Kokhalzen als er eentje schoon moet, huilbuien omdat het allemaal net niet van een leien dakje gaat, je moet ze non-stop in de gaten houden…

Een kind had ik echt herplaatst :')

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 10:53

Dat filmpje :')

Hihi Berdien :D De dag nadat ik mijn katertje had opgehaald kreeg hij ook diarree. Ik woonde toen nog in een studiootje waar ze blokverwarming hadden en dat merkte je vooral aan dat er regelmatig geen warm water was. Zo ook die dag. Dus ik de woningbouw bellen: hoi, we hebben geen warm water. Nou heb ik gisteren een katje opgehaald, hij heeft over z'n pootje gepoept en ik wil 'm wassen. Kunnen jullie het water maken? :')

Inmiddels is hij 17, heeft wel eens ongelukjes en geeft ook wel eens over. Wanneer hij trek heeft of aandacht wil zet hij een keel op. Maar wanneer hij buiten speelt komt hij ook om het uur ongeveer naar boven gestampvoet (hij heeft een nogal luide tred), checkt of alles nog in orde is, geeft mij een kopje en gaat dan weer op pad <3 Jullie gaan vast ook veel plezier krijgen met en van jullie kittens <3

Trek het in elk geval een stuk beter dan een koter. Die moet je toch regelmatig uitlaten enzo.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 11:47

Gatver wij hebben er ook een met diaree af en toe

Ik vind de kots erger, snap ook niet dat ouders daar zo nonchalant mee omgaan 'het is maar melk' %)

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 11:51

Hier in Wales hadden ze vorige week een mooie oplossing voor kinderen :+ _O-

Afbeelding

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 12:42

Oh, dat ziet er goed uit!