Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar dat is natuurlijk geen kind, dat is gewoon een ongeneeslijke paardengek. Laurora schreef:Deze nieuwe verpakkingen van Maltesers met anekdotes van ouders onder het mom van "samen de last verlichten"
Hoezo cringy.
[ [url=m/G9aAEq.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan zijn dit nog maar kittens! 
Eindelijk rust 

onze reu is ook hoog in energie dus dat wordt de eerste tijd ook wel gezellig denk ik haha
Luxorvalkje schreef:Als die vriend je dierbaar is, probeer dan het gesprek aan te gaan. En geef vooral aan wat je zelf jammer vind of mist. Een baby is altijd nieuw in het begin. Maar mensen zijn vaak wel blij als ze zelf ook gezien worden.

Ze weten dat ik dat niet trek en ook het waarom.
Deze kittens bewijzen echt dat ik kinderen niet had getrokken
Kokhalzen als er eentje schoon moet, huilbuien omdat het allemaal net niet van een leien dakje gaat, je moet ze non-stop in de gaten houden…
De dag nadat ik mijn katertje had opgehaald kreeg hij ook diarree. Ik woonde toen nog in een studiootje waar ze blokverwarming hadden en dat merkte je vooral aan dat er regelmatig geen warm water was. Zo ook die dag. Dus ik de woningbouw bellen: hoi, we hebben geen warm water. Nou heb ik gisteren een katje opgehaald, hij heeft over z'n pootje gepoept en ik wil 'm wassen. Kunnen jullie het water maken?
Jullie gaan vast ook veel plezier krijgen met en van jullie kittens