poes schreef:Dat is echt nog iets heel anders.
Het is zeker wel een onschuldige vorm van dissociatie.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:IJken is een normaal woord.
Zeker bij een weegschaal of weegbrug afstellen.
Er zit vocht achter mijn beide trommelvliezen en ik heb oorpijn.
Assistent van de huisarts adviseerde neusspray te gebruiken.
mala26 schreef:Benthhh schreef:
Ik deel deze.
Ik moet he-le-maal niets.
Behalve ademen..
luuntje schreef:IJken is een normaal woord.
Zeker bij een weegschaal of weegbrug afstellen.
Er zit vocht achter mijn beide trommelvliezen en ik heb oorpijn.
Assistent van de huisarts adviseerde neusspray te gebruiken.
fleurtjeuh schreef:Dat moment dat een goede daad de mist in gaat..
Ik liep naar de bus en ik zag een merel in een net hangen.
Met mijn sociale angst toch aangebeld.
Vriendelijke vrouw deed open, had ook een ladder enzo
Na wat geklooi en een andere schaar nodig hebben, kreeg ik het net weg geknipt rond de vogel.
Dus toen had ik vogel met het strakke net vast.
Dus beetje bij beetje losknippen.
Ging vrij goed, moest nog 1 vleugel losknippen.
En toen wurmde de vogel zo hard dat ik hem niet kon vasthouden en rende hij weg![]()
En toen heb ik hem nog een paar keer weer bijna te pakken gehad, maar op den duur kon ik hem niet meer vinden.
Dus nu loopt dat mereltje nog met 1 vastgebonden vleugel
Telpeva schreef:fleurtjeuh schreef:Dat moment dat een goede daad de mist in gaat..
Ik liep naar de bus en ik zag een merel in een net hangen.
Met mijn sociale angst toch aangebeld.
Vriendelijke vrouw deed open, had ook een ladder enzo
Na wat geklooi en een andere schaar nodig hebben, kreeg ik het net weg geknipt rond de vogel.
Dus toen had ik vogel met het strakke net vast.
Dus beetje bij beetje losknippen.
Ging vrij goed, moest nog 1 vleugel losknippen.
En toen wurmde de vogel zo hard dat ik hem niet kon vasthouden en rende hij weg![]()
En toen heb ik hem nog een paar keer weer bijna te pakken gehad, maar op den duur kon ik hem niet meer vinden.
Dus nu loopt dat mereltje nog met 1 vastgebonden vleugel
Ik zou de lokale vogelopvang bellen, die kunnen ook materiaal meenemen als vangnetten voor als hij er weer vandoor wil gaan. Als het toevallig bij mij in de buurt is kan je mij ook pb'en, daar trek ik met liefde voor op uit om hem te zoeken.
Citaat:Drie miljoen euro voor het redden van een kind: farmabedrijf vraagt overheid hoogste terugbetaling ooit
Drie miljoen euro per dosis. Dat is het duizelingwekkende bedrag dat een farmabedrijf vraagt voor een geneesmiddel dat baby’s en jonge kinderen zou redden van een dodelijke stofwisselingsziekte. Die prijs breekt alle records. Omdat weinig ouders in ons land 3 miljoen euro kunnen ophoesten, vraagt het bedrijf terugbetaling via de sociale zekerheid. De federale overheid staat nu voor de moeilijke beslissing: het duurste geneesmiddel ter wereld terugbetalen, of niet?
Pandora2 schreef:Dit.
Citaat:Drie miljoen euro voor het redden van een kind: farmabedrijf vraagt overheid hoogste terugbetaling ooit
Drie miljoen euro per dosis. Dat is het duizelingwekkende bedrag dat een farmabedrijf vraagt voor een geneesmiddel dat baby’s en jonge kinderen zou redden van een dodelijke stofwisselingsziekte. Die prijs breekt alle records. Omdat weinig ouders in ons land 3 miljoen euro kunnen ophoesten, vraagt het bedrijf terugbetaling via de sociale zekerheid. De federale overheid staat nu voor de moeilijke beslissing: het duurste geneesmiddel ter wereld terugbetalen, of niet?
Ik was al vaker sprakeloos wat betreft big pharma, maar dit slaat toch best wel een paar records