Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindim schreef:Als je een uitnodiging krijgt, hangt er dan ook een tijdslimiet aan wanneer je de enting moet halen?
Wij verwachten begin juni een uitnodiging, maar tegelijkertijd vertrekt mijn man dan weer voor 5 weken naar het werk.
MoniqueT schreef:Klopt Purny, maar de kans daarop is beduidend kleiner met Pfizer of Moderna. In die zin begrijp ik haar wel.
purny schreef:Dat klopt welStaat op rtl nieuws. Met foutje van 10 jaar verschil![]()
Iedereen die in 1971 is geboren, kan vanaf vandaag een afspraak maken om een coronavaccin te laten zetten. Daarmee worden vanaf vandaag de eerste veertigers gevaccineerd, schrijft minister Hugo de Jonge op Twitter.
SusanH schreef:Pff 4e piek alsjeblieft niet. En als ik dan lees dat ze in Engeland weer strengere maatregelen hanteren op sommige plaatsen dan denk ik, er komt echt geen eind aan.
ingedebruijn schreef:Maar wat is nu de reden van maatregelen in Engeland dan? Die Indiase variant zorgt toch nog helemaal niet voor problemen in Engeland of mis ik iets?
Huertecilla schreef:SusanH schreef:Pff 4e piek alsjeblieft niet. En als ik dan lees dat ze in Engeland weer strengere maatregelen hanteren op sommige plaatsen dan denk ik, er komt echt geen eind aan.
Dat komt er ook niet.
Het is een virus wat bij ons blijft.
Het lijkt er steeds meer op dat ook Covid19 weers-/seizonesgevoelig is; direct of door menselijk gedrag.
Het minst slechte lijkt om het na een vaccinatie oplopen. Dan bouw je natuurlijke weerstand op met minimale gevolgen.
Marcella schreef:Wel apart als je volgens overheid wel tot medisch risicogroep behoor.
Net zoiets alsof ik voor de lol met de sjaal 2x voor mijn mond op de scooter zit, maar als je weet dat je irritatie kan krijg van fijnstof op je luchtwegen. Zal wel niet vaak genoeg ziek zijn.
SusanH schreef:Dat bedoel ik niet. Ik bedoel een leven met beperkende maatregelen. Dat is geen houdbare situatie. We moeten nu echt verder gaan kijken, juist omdat dit virus niet meer weg gaat.