Ik ben ten huwelijk gevraagd

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
iirrssjjee schreef:Princess_ schreef:
Heb je de wasmachine al eens schoongemaakt? De rubbers kan vuil in blijven zitten
Ja regelmatig! Het is ook al een oudje (10 jaar), van een niet zo heel top merk. Dus ik denk dat ie gewoon een beetje op is.
fjordjes schreef:Stomme postnl, eerst zou het pakket komen tussen 11 en 13.30, denk dat haal ik wel na m'n werk, nee veranderd de tijd weer in tussen 9 en 11. Ja dat red ik dus niet... Dus nu de bezorger misgelopen kan ik nog we dag wachten want wordt nu bezorgd op postnl punt. Of zou je die al aan het einde van deze dag kunnen halen?
iirrssjjee schreef:denisesilver schreef:En als je m minder vol doet? De onze gaf ook zo'n lucht af, maar we propte er gewoon veel te veel kleding bij
Hij zit meestal maar halfvol, omdat volle was nooit goed schoon werd, nog veel te nat was en enorm gekreukeld eruit kwam.
Mkango schreef:"Je past heel goed in het profiel, maar we zoeken iemand die vloeiend Frans spreekt."
Whaaaaaaaaahhhhh. Niet per se een irritatie, want ze waren verder heel sympathiek en zeiden ook vooral dat ik m'n cv in de database moest laten staan omdat ik an sich wel bij het bedrijf pas, alleen stond dit niet in de (Engelstalige) vacaturetekst.Ik baal meer omdat het me echt een leuke functie in een leuk bedrijf leek.
Marije_1997 schreef:Dat m'n date waarvan ik dacht dat ie bleef hangen dat toch niet is. Kan niet eens een appje af.
Morgenavond ga ik gezellig naar een collega en ik weet dat hij me leuk vind, en ik vind hem ook niet verkeerd. Dus ik doe dan gwn waar ik zin in heb
karuna schreef:Dat ik nu uitgemaakt wordt als wrede dierenbeul en onmenselijke heks omdat ik na contact met een eigenaar van een paard de dierenpolitie heb gebeld.het dier stond op twee benen letterlijk. Rechts voor krom vreemd gebogen been van de grond af. Links achter op rust en heel wiebelig. "Lopen" was links voor ophippen om weer neer te komen op hetzelfde linker voorbeen terwijl achter de boel bijna wegzwikte.
![]()
Hij zag er uit als hij wegglijdt of gaat liggen hij niet meer overeind komt met alle gevolgen van dien![]()
Volgens de eigenaar was er niks aan de hand, en liep hij al beter en had hij geen pijn en was hij niet van plan er niks aan te doen. Heb gezegd dat ik zou bellen. Met de gedachte is er niet veel mis (lijkt me on waarschijnlijk maar ik ben geen da) is er niks aan de hand. Is het wel mis heeft het dier in ieder geval medische hulp.
Alleen de pech is dat een bekende (dierenliefhebber naar eigen zegge) dit heeft meegekregen ter plekke en nu erg boos aan het dreigen is. Ik had moeten doorrijden en niet mee bemoeien. Terwijl mijn passagier (geen paardenkenner) precies dezelfde gedachte had als ik.
karuna schreef:Ja boos is nog voorzichtig uitgedrukt.als het dier moet worden ingeslapen ben ik een moordenaar.
terwijl de dierenpolitie niet even luchtig een dergelijke beslissing neemt mocht dat nodig zijn
__Sannne schreef:Marije_1997 schreef:Dat m'n date waarvan ik dacht dat ie bleef hangen dat toch niet is. Kan niet eens een appje af.
Morgenavond ga ik gezellig naar een collega en ik weet dat hij me leuk vind, en ik vind hem ook niet verkeerd. Dus ik doe dan gwn waar ik zin in heb
Wacht, je hebt net deze week een nieuwe baan en gaat nu al met collega's aanpappen? Way to go
Benthhh schreef:__Sannne schreef:Wacht, je hebt net deze week een nieuwe baan en gaat nu al met collega's aanpappen? Way to go
Ik was hier ook al aan het denken van; huh? Inderdaad.
Zie je zoveel collega's dan?