Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 13:35

Stomme Covid-19. _-:(

Ik ben ten huwelijk gevraagd ^&+ en we willen het zo graag vieren met familie en vrienden, maar dat gaat dus niet.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 13:40

iirrssjjee schreef:
Princess_ schreef:

Heb je de wasmachine al eens schoongemaakt? De rubbers kan vuil in blijven zitten

Ja regelmatig! Het is ook al een oudje (10 jaar), van een niet zo heel top merk. Dus ik denk dat ie gewoon een beetje op is.

En als je m minder vol doet? De onze gaf ook zo'n lucht af, maar we propte er gewoon veel te veel kleding bij :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 13:45

Myfairytale schreef:
Stomme Covid-19. _-:(

Ik ben ten huwelijk gevraagd ^&+ en we willen het zo graag vieren met familie en vrienden, maar dat gaat dus niet.

Gefeliciteerd <3
Snap wel dat het niet kunnen vieren met familie en vrienden vervelend is :(:)

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 13:48

Pijn in mijn nek wat door trekt naar verkeerde hoofdpijn. En die stomme knie waar ik niet op gevallen ben, maar wel loop te klieren. En dan ook nog slecht slapen door de pijn.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 14:53

fjordjes schreef:
Stomme postnl, eerst zou het pakket komen tussen 11 en 13.30, denk dat haal ik wel na m'n werk, nee veranderd de tijd weer in tussen 9 en 11. Ja dat red ik dus niet... Dus nu de bezorger misgelopen kan ik nog we dag wachten want wordt nu bezorgd op postnl punt. Of zou je die al aan het einde van deze dag kunnen halen?

Hangt een beetje van de route van de chauffeur af en hoe druk die het heeft. Anders pas de volgende werkdag vaak pas na 15.00

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 14:59

denisesilver schreef:
En als je m minder vol doet? De onze gaf ook zo'n lucht af, maar we propte er gewoon veel te veel kleding bij :+

Hij zit meestal maar halfvol, omdat volle was nooit goed schoon werd, nog veel te nat was en enorm gekreukeld eruit kwam.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 15:32

iirrssjjee schreef:
denisesilver schreef:

Hij zit meestal maar halfvol, omdat volle was nooit goed schoon werd, nog veel te nat was en enorm gekreukeld eruit kwam.

Ah, nee dan zal dat het niet zijn.

Irritatiefactortje, ik woon tegenover de basisschool en die rotkinderen zijn constant keihard aan het gillen, niet gillen tijdens het spelen, maar echt gillen om het gillen. Houd gewoon je smoelwerk _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 15:54

"Je past heel goed in het profiel, maar we zoeken iemand die vloeiend Frans spreekt."
Whaaaaaaaaahhhhh. Niet per se een irritatie, want ze waren verder heel sympathiek en zeiden ook vooral dat ik m'n cv in de database moest laten staan omdat ik an sich wel bij het bedrijf pas, alleen stond dit niet in de (Engelstalige) vacaturetekst. :P Ik baal meer omdat het me echt een leuke functie in een leuk bedrijf leek. :))

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 16:03

Mkango schreef:
"Je past heel goed in het profiel, maar we zoeken iemand die vloeiend Frans spreekt."
Whaaaaaaaaahhhhh. Niet per se een irritatie, want ze waren verder heel sympathiek en zeiden ook vooral dat ik m'n cv in de database moest laten staan omdat ik an sich wel bij het bedrijf pas, alleen stond dit niet in de (Engelstalige) vacaturetekst. :P Ik baal meer omdat het me echt een leuke functie in een leuk bedrijf leek. :))

Doe even een spoedcursus! :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 16:14

Kramp, omdat ik eigenlijk gewoon geen chocola moet eten, moe van het maken van mijn plan van aanpak en ik wordt gek van de muziek bij de 1ste bezichtiging van het KWPN :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 17:08

Dat m'n date waarvan ik dacht dat ie bleef hangen dat toch niet is. Kan niet eens een appje af.
Morgenavond ga ik gezellig naar een collega en ik weet dat hij me leuk vind, en ik vind hem ook niet verkeerd. Dus ik doe dan gwn waar ik zin in heb

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 17:25

Verdoving begint langzaam uit te werken -O- maar het ergste heb ik gehad

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 17:34

Dat er gesneden wordt in de dienstregeling, waardoor ik eigenlijk helemaal geen zin meer heb om naar school te gaan, wegens langere reistijd. Oh, had ik toch al niet, want ik heb een 5,1 gehaald voor het enige vak dat ik echt leuk vind,en dat in het 1e jaar in het 1e blok...

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 17:51

Ik wil star trek bingen, maar moet t doen met één aflevering per week. Ga maar weer vanaf seizoen 1 beginnen :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 18:28

Marije_1997 schreef:
Dat m'n date waarvan ik dacht dat ie bleef hangen dat toch niet is. Kan niet eens een appje af.
Morgenavond ga ik gezellig naar een collega en ik weet dat hij me leuk vind, en ik vind hem ook niet verkeerd. Dus ik doe dan gwn waar ik zin in heb

Wacht, je hebt net deze week een nieuwe baan en gaat nu al met collega's aanpappen? Way to go :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 18:48

Mensen die niet in corona geloven :roll:
Nu heeft deze überhaupt d'r hersenen verzopen, maar als je er zo mee omspringt, kom dan niet gezellig bij ons aanwaaien _-:(

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 18:53

__Sannne schreef:
Wacht, je hebt net deze week een nieuwe baan en gaat nu al met collega's aanpappen? Way to go :')

Ik was hier ook al aan het denken van; huh? Inderdaad.

Zie je zoveel collega's dan?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 18:54

Dat ik nu uitgemaakt wordt als wrede dierenbeul en onmenselijke heks omdat ik na contact met een eigenaar van een paard de dierenpolitie heb gebeld. -O- het dier stond op twee benen letterlijk. Rechts voor krom vreemd gebogen been van de grond af. Links achter op rust en heel wiebelig. "Lopen" was links voor ophippen om weer neer te komen op hetzelfde linker voorbeen terwijl achter de boel bijna wegzwikte. |(

Hij zag er uit als hij wegglijdt of gaat liggen hij niet meer overeind komt met alle gevolgen van dien :(:)

Volgens de eigenaar was er niks aan de hand, en liep hij al beter en had hij geen pijn en was hij niet van plan er niks aan te doen. Heb gezegd dat ik zou bellen. Met de gedachte is er niet veel mis (lijkt me on waarschijnlijk maar ik ben geen da) is er niks aan de hand. Is het wel mis heeft het dier in ieder geval medische hulp.

Alleen de pech is dat een bekende (dierenliefhebber naar eigen zegge) dit heeft meegekregen ter plekke en nu erg boos aan het dreigen is. Ik had moeten doorrijden en niet mee bemoeien. Terwijl mijn passagier (geen paardenkenner) precies dezelfde gedachte had als ik. -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 19:00

karuna schreef:
Dat ik nu uitgemaakt wordt als wrede dierenbeul en onmenselijke heks omdat ik na contact met een eigenaar van een paard de dierenpolitie heb gebeld. -O- het dier stond op twee benen letterlijk. Rechts voor krom vreemd gebogen been van de grond af. Links achter op rust en heel wiebelig. "Lopen" was links voor ophippen om weer neer te komen op hetzelfde linker voorbeen terwijl achter de boel bijna wegzwikte. |(

Hij zag er uit als hij wegglijdt of gaat liggen hij niet meer overeind komt met alle gevolgen van dien :(:)

Volgens de eigenaar was er niks aan de hand, en liep hij al beter en had hij geen pijn en was hij niet van plan er niks aan te doen. Heb gezegd dat ik zou bellen. Met de gedachte is er niet veel mis (lijkt me on waarschijnlijk maar ik ben geen da) is er niks aan de hand. Is het wel mis heeft het dier in ieder geval medische hulp.

Alleen de pech is dat een bekende (dierenliefhebber naar eigen zegge) dit heeft meegekregen ter plekke en nu erg boos aan het dreigen is. Ik had moeten doorrijden en niet mee bemoeien. Terwijl mijn passagier (geen paardenkenner) precies dezelfde gedachte had als ik. -O-

Wat?? Is die boos op jou dan? Als het een dierenliefhebber zou zijn zou die met je eens moeten zijn. Goed dat je hebt gebeld!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 19:02

Ja boos is nog voorzichtig uitgedrukt. %) als het dier moet worden ingeslapen ben ik een moordenaar. -O- terwijl de dierenpolitie niet even luchtig een dergelijke beslissing neemt mocht dat nodig zijn :n

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 19:05

karuna schreef:
Ja boos is nog voorzichtig uitgedrukt. %) als het dier moet worden ingeslapen ben ik een moordenaar. -O- terwijl de dierenpolitie niet even luchtig een dergelijke beslissing neemt mocht dat nodig zijn :n

Nee dat ben je absoluut niet :(:). Maar ik snap dat dit je wel raakt. Je hebt er goed aan gedaan, en ik zou dit eventueel ook bij de dierenpolitie neerleggen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 19:07

Het lange wachten vandaag op van alles :') had gedacht ik ben om 2 uur wel weer thuis. Uiteindelijk is het half 6 geworden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 19:12

__Sannne schreef:
Marije_1997 schreef:

Nee zij met mij hoor hahaha maar deze collega heeft mijn route ook gereden, helpt me goed. Is gwn een gezellige jongen enzo dus dan wil ik best even afspreken hoor. Hij gaat overigens ook weg wss.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 19:13

Benthhh schreef:
__Sannne schreef:

Ik was hier ook al aan het denken van; huh? Inderdaad.

Zie je zoveel collega's dan?

Ik rijd snachts, zijn stuk of 15 routes denk dat er 25 man lopen. Dus ja ik zie veel collega's de eerste 2 uur.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 19:21

@marije_1997
Meid, prima om met collega's af te spreken. Maar onthoud 1 hele simpele regel. Er word geen vulpen van collega's in het inktpotje gestopt.

Zorg ervoor dat die regel geen mosterd na de maaltijd word :Y)
Dat kan je heel wat leed besparen.

Ik werk met alleen maar mannen samen, maar Daten en co met een collega ga ik echt niet doen. Dat geeft alleen maar Problemen