De laatste is goed
Mijn tante...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:KarenQ schreef:Ik ben dus helemaal niet zo'n fan van midden in de zomer weggaan, zeker niet naar zonbestemmingen. Weet nog dat wij op reis gingen naar Griekenland met school in juli, dat was echt niet te harden zo warm.Die vakanties zouden ze wel beter mogen verdelen over het jaar. Gewoon 2 weken steeds of zo. Lijkt mij ook fijner voor die kinderen. Regelmatig een break van school, maar vakantie is lang genoeg om iets leuks te doen, maar niet zo lang dat je je gaat vervelen. En meer kans op goed weer.
En wij kunnen dan ook weer eens in de zomer weg.Er waren ook nog best wat mensen die een zonnesteek hadden opgelopen. Dan was Thessaloniki in september een heel stuk beter te doen.
idinn schreef:Ik kies gewoon bestemmingen die niet betaalbaar meer zijn als er nog koters mee moeten. Of totaal onpraktisch zijn met koters. Gewoon reteduur. Of veel te basic met niks in de buurt. Gaat altijd heel goed
Komende maanden doe ik lekker op gemak. We hadden al extra collega's nodig. Zijn er twee halve kracht en gaat de ander met zwangerschapsverlof. Ja sorry, ik ga me geen burnout rennen hoor
Captain schreef:Echt bizar, je kunt dat echt niet maken. Zeker niet met het idee dat mijn vriendin bijv. ook problemen heeft met haar cyclus of deze uberhaupt niet heeft..