Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 11:53

Die Aixam karretjes waar iedere idioot blijkbaar mee mag rijden :\.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 12:10

MarlindeRooz schreef:
Dat ik mijn vader vraag iets samen op te halen (aanhanger) en hij dat niet wil. Het kost hem geen cent en tijd heeft hij te veel. Maar nee hij is het er niet mee eens dus dan gaat hij er niet aan meewerken. En het gaat om een bed he, niet om iets waar je het niet mee eens kan zijn.

Echt irritant, zal de volgende keer ook wel even 2x denken voordat ik hem help. :n

Zo bekend. :=

Maar als jij niet help heb jij het gedaan. -O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 12:10

Argh die Axiam rijden hier ook veel!!

Aan mijn dove konijn die het altijd presteert om pal voor mn voeten te hobbelen als ik iets zwaars loop te sjouwen. Roepen heeft dus geen zin, hem een por met mn teen geven boeit m ook niks :') breek echt nog eens mn nek over die bol wol :=

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 12:26

Gebrek aan motivatie doordat ik al ruim 10 weken thuis zit te werken -O-. Heel veel stress vanuit school en gewoon alles even. Pff

SloppyScone

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 12:42

Mars schreef:
Mensenndie zeuren over een prikje/naald, aanstellerij is het :=

Ik hoop niet dat je in de zorg werkt dan *D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 12:45

Facebook is veranderd. Ik kan er niet mee omgaan _O-.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 12:51

RTLXL ook, super stom :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 13:02

Je moet sowieso niks kijken wat het walgelijke platform RTL aanbiedt. _O-

Ik erger me er aan dat ik opdrachten maak waar ik helemaal niks van snap. Hoorcollege is niet duidelijk en het is theorie die niet te vinden is in het boek. En de vraagstelling is ook foutief. Ze vergeten hele zinnen en alles is ook nog eens verkeerd genummerd. :')

Zinnen als: "NB (3a), (3b) en (3c) zijn zelf als geheel natuurlijk ook bijzinnen; we bedoelen de kleinere
bijzinnen die in (3a) - (3c) bevat zijn"

Bevat zijn? Wie is hier nou de hoogleraar taalkunde of wat.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 13:11

Amandavd schreef:
Off topic maar waar heb jij je terrarium gekocht?

Offtopic, ik heb hem op maat laten maken bij Queenies, ik kon geen standaard model vinden welke ik groot genoeg vond. Hij maakt ze zelf, en hij heeft ook een grote bestelbus waarmee hij ze thuis bezorgd. Een glasverzekering is ook een optie bij het bezorgen.

https://www.gerbilhok.nl/index.php
https://www.gerbilshopqueenies.nl/terra ... rbilarium/

Afbeelding
Het terrarium is pakweg 140x50x60, ik heb geen auto waar dat in past. Bij mij wonen er twee gerbiltjes in <3
Laatst bijgewerkt door Telpeva op 12-05-20 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 13:14

Het buurkrijsje is ook weer bezig. Het is echt bizar hoeveel dat kind schreeuwt... Echt bizár.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 13:16

Telpeva schreef:
Amandavd schreef:
Off topic maar waar heb jij je terrarium gekocht?

Offtopic, ik heb hem op maat laten maken bij Queenies, ik kon geen standaard model vinden welke ik groot genoeg vond. Hij maakt ze zelf, en hij heeft ook een grote bestelbus waarmee hij ze thuis bezorgd. Een glasverzekering is ook een optie bij het bezorgen.

https://www.gerbilhok.nl/index.php
https://www.gerbilshopqueenies.nl/terra ... rbilarium/

[ [url=m/TqfL3M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het terrarium is pakweg 140x50x60, ik heb geen auto waar dat in past. Bij mij wonen er twee gerbiltjes in <3

Dankjewel, heb ik een adres achter de hand!

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 13:21

Aan de nieuwe varkens op mijn werk die mij vanmorgen met voeren flink onderuit beukten en ik daardoor nu overal blauwe plekken heb en een pijnlijke schouder :n

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 13:21

Hoooooly oliebol wat een onwijs mooi huisje voor die gerbils! Heel gaaf :D

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 13:42

Wat een hoop en lieve reacties allemaal op mijn post over de prik/naaldenangst. <3 Dank jullie wel. :*

Geen ergernis vandaag (tot nu toe), hoop dat er voor iedereen ook geen ergernissen meer bij komen.
En voor degenen die het nodig hebben; sterkte of succes! :(:)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 13:52

SloppyScone schreef:
Mars schreef:
Mensenndie zeuren over een prikje/naald, aanstellerij is het :=

Gelukkiig niet nee.
Maar 20 minuten extra wachten omdat iemand van mijn eigen leeftijd de hele prikpoli bij elkaar jankt vind ik niet grappig. Kom op zeg, t is een prikje, t is niet dat ze je teennagels er onverdoofd uittrekken ofzo. Bij kinderen vind ik t een ander verhaal.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 13:58

Mars schreef:
SloppyScone schreef:

Gelukkiig niet nee.
Maar 20 minuten extra wachten omdat iemand van mijn eigen leeftijd de hele prikpoli bij elkaar jankt vind ik niet grappig. Kom op zeg, t is een prikje, t is niet dat ze je teennagels er onverdoofd uittrekken ofzo. Bij kinderen vind ik t een ander verhaal.

Dat is ook vervelend, maar voor de persoon met flinke angst is het nog veel erger. En enorme angst, en opgelaten omdat iedereen kan zien dat je bang bent en dan ook nog eens de veroordeling omdat je bang bent, plus het gezucht en de scheve gezichten van anderen omdat jij meer tijd nodig hebt door je angst.

Voor die persoon is het dus niet gewoon maar een prikje, maar iets wat ontzettend veel angst inboezemt. Mag je best wat begrip voor hebben, imo.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:19

Ik zit er ook altijd zo lang, ik gil alleen niet. Maar weet je hoe vervelend dat is voor die persoon zelf?
Ik ben lastig te prikken en ja dat zeggen heel veel over zichzelf, maar ik sta niet te springen om in beide armen meerdere keren geprikt e moeten worden voordat het lukt. Elke keer dat het misgaat word ik dus ook banger en na het prikken moet ik blijven zitten om niet onderuit te gaan.

Datzelfde heb ik ook bij de tandarts. Zo enorm bang en verdovingen zijn een ramp. := ze werken heel slecht en op de een of andere manier geloven mensen dat heel slecht waardoor je onverdoofd op de stoel ligt n dan meerdere keren bijgespoten moet worden, maar hart ondertussen in keel zit.
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 12-05-20 14:35, in het totaal 1 keer bewerkt

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:25

Aan een stalgenoot die haar zusje op een pony van een andere stalgenoot liet rijden. Zij zelf op haar eigen paard en het zusje op een paard dus van een stalgenoot terwijl het zusje echt gewoon nog niet kan sturen en totaal geen bakregels kende. Ze ging op de binnenhoefslag al slingerend draven stappen en stalgenoot reed veel op de hoefslag en ik moest maar gaan slalommen. Heb er 2 keer wat van gezegd maar er werd weinig aan gedaan.. uiteindelijk maar afgestapt want kon niet fijn rijden meer -O-. Iedereen op deze stal heeft ervaring. Het is ook geen manege.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:34

In navolging van Facebook en RTLXL erger ik me aan de nieuwe website van de NPO. Voorheen paste het filmvenstertje altijd heel netjes naast het Safarivenster waarin ik aan het werk ben, maar nu dus niet meer, dus kan ik maar een helft van Boer zoekt Vrouw kijken. :')

MyWishMax schreef:
Ik zit er ook altijd zo lang, ik gil alleen niet. Maar weet je hoe vervelend dat is voor die persoon zelf?
Ik ben lastig te prikken en ja dat zeggen heel veel over zichzelf, maar ik sta niet te springen om in beide armen meerdere keren geprikt e moeten worden voordat het lukt. Elke keer dat het misgaat word ik dus ook banger en na het prikken moet ik blijven zitten om niet onderuit te gaan.

Datzelfde heb ik ook bij de tandarts. Zo enorm bang en berovingen zijn een ramp. := ze werken heel slecht en op de een of andere manier geloven mensen dat heel slecht waardoor je onverdoofd op de stoel ligt n dan meerdere keren bijgespoten moet worden, maar hart ondertussen in keel zit.
Bah, wat lijkt dat me afschuwelijk. :\

Ik ben ook bang voor naalden. De laatste jaren is het minder geworden na een aantal vaccinaties en bloedonderzoeken binnen één jaar, maar ik ben er nog steeds geen fan van. Nu gaat het wel prima als ik even bij binnenkomst zeg dat ik er een beetje bang voor ben, een praatje maak met de prikster en niet kijk, maar enkele jaren terug kon je er de klok op gelijk zetten dat ik ging hyperventileren. Gelukkig ben ik heel makkelijk te prikken. :=

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:37

Zullen we anders iedereen zich gewoon lekker laten ergeren aan de dingen waar ze zich aan (willen) ergeren?

Ik erger me eraan dat een bepaalde afdeling ons interne telefoonnummer deelt waardoor ik de hele tijd klanten aan de telefoon krijg terwijl dat helemaaaal niet de bedoeling is.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:39

Mijn ergernis, iemand die hier iets post over een tandarts verdoving helpt mij eraan herinneren dat ik eigenlijk op controle moet.
Ik wil niet {:)-:( {:)-:(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:41

Castilja schreef:
Hoooooly oliebol wat een onwijs mooi huisje voor die gerbils! Heel gaaf :D

Dankjewel :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:43

LukieBradley schreef:
Mijn ergernis, iemand die hier iets post over een tandarts verdoving helpt mij eraan herinneren dat ik eigenlijk op controle moet.

Sorry!!!!! Ik moet ook en wil ook niet :(:)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:46

MyWishMax schreef:
LukieBradley schreef:

Over angsten gesproken :') verschrikkelijk he

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:46

MyWishMax schreef:
LukieBradley schreef:

Ik moet al 2 jaar :')