Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Dat ik mijn vader vraag iets samen op te halen (aanhanger) en hij dat niet wil. Het kost hem geen cent en tijd heeft hij te veel. Maar nee hij is het er niet mee eens dus dan gaat hij er niet aan meewerken. En het gaat om een bed he, niet om iets waar je het niet mee eens kan zijn.
Echt irritant, zal de volgende keer ook wel even 2x denken voordat ik hem help.
Amandavd schreef:Off topic maar waar heb jij je terrarium gekocht?
Telpeva schreef:Amandavd schreef:Off topic maar waar heb jij je terrarium gekocht?
Offtopic, ik heb hem op maat laten maken bij Queenies, ik kon geen standaard model vinden welke ik groot genoeg vond. Hij maakt ze zelf, en hij heeft ook een grote bestelbus waarmee hij ze thuis bezorgd. Een glasverzekering is ook een optie bij het bezorgen.
https://www.gerbilhok.nl/index.php
https://www.gerbilshopqueenies.nl/terra ... rbilarium/
[ [url=m/TqfL3M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het terrarium is pakweg 140x50x60, ik heb geen auto waar dat in past. Bij mij wonen er twee gerbiltjes in
SloppyScone schreef:Mars schreef:Mensenndie zeuren over een prikje/naald, aanstellerij is het
Ik hoop niet dat je in de zorg werkt dan
Mars schreef:SloppyScone schreef:
Ik hoop niet dat je in de zorg werkt dan
Gelukkiig niet nee.
Maar 20 minuten extra wachten omdat iemand van mijn eigen leeftijd de hele prikpoli bij elkaar jankt vind ik niet grappig. Kom op zeg, t is een prikje, t is niet dat ze je teennagels er onverdoofd uittrekken ofzo. Bij kinderen vind ik t een ander verhaal.
MyWishMax schreef:Bah, wat lijkt dat me afschuwelijk.Ik zit er ook altijd zo lang, ik gil alleen niet. Maar weet je hoe vervelend dat is voor die persoon zelf?
Ik ben lastig te prikken en ja dat zeggen heel veel over zichzelf, maar ik sta niet te springen om in beide armen meerdere keren geprikt e moeten worden voordat het lukt. Elke keer dat het misgaat word ik dus ook banger en na het prikken moet ik blijven zitten om niet onderuit te gaan.
Datzelfde heb ik ook bij de tandarts. Zo enorm bang en berovingen zijn een ramp.ze werken heel slecht en op de een of andere manier geloven mensen dat heel slecht waardoor je onverdoofd op de stoel ligt n dan meerdere keren bijgespoten moet worden, maar hart ondertussen in keel zit.