Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cobiie schreef:Als de verkoper al meerdere keren heeft gehad dat mensen niet komen opdagen, van uitstel afstel komt, is het wel logisch dat hij minder happig is voor een nieuwe afspraak. Zeker als er meerdere geïnteresseerden zijn/waren.
ingedebruijn schreef:Hier druk proberen spullen te verkopen ivm verhuizing per 1 sept. Prima spul maar er komt gewoon niemand op af. Prijzen al gehalveerd maar het blijft steeds bij : is het nog beschikbaar? En dan niets meer
Zo zonde als het straks allemaal naar de stort moet
hahahatsjoe schreef:ingedebruijn schreef:Hier druk proberen spullen te verkopen ivm verhuizing per 1 sept. Prima spul maar er komt gewoon niemand op af. Prijzen al gehalveerd maar het blijft steeds bij : is het nog beschikbaar? En dan niets meer
Hoezo, dan doe je het toch naar de kringloop ?
ingedebruijn schreef:Hier druk proberen spullen te verkopen ivm verhuizing per 1 sept. Prima spul maar er komt gewoon niemand op af. Prijzen al gehalveerd maar het blijft steeds bij : is het nog beschikbaar? En dan niets meer
Daphara schreef:Tja, ik verbaas mij nog steeds wat mensen durven te vragen voor spullen op MP.
Ik had een bepaalde singel op het oog, maar aangezien er de laatste twee weken geen aanbiedingen zijn op de sites waar die verkocht wordt, heb ik MP ook even afgezocht. Maar men durft voor een gebruikte singel gewoon 80% van de nieuwprijs te vragen met o.a. de reden: “want ik heb er maar 7 keer mee gereden”.
Persoonlijk vind ik dat paardenspul halveert in waarde zodra het gebruikt is (tenzij het gaat om collectors items zoals bepaalde dekjes)
Dus wanneer ik vraag naar een prijs en er wordt een belachelijk hoog bedrag gevraagd, dan haak ik al gelijk af en doe ik geen tegenbod.
Ik merk dat toch veel hoor, dat men gewoon te hoge vraagprijzen hanteert. Ik ga echt geen 80% (ook nog ex verzenden) van de nieuwwaarde betalen voor iets dat gebruikt is en waar nog makkelijk aan te komen is.