Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 19:59

Rytir schreef:
Nou gelukkig heb ik geen dates op de planning dit weekend, gisteren een oepsje. := Met een silvershampoo masker in slaap gevallen en werd pas 4 uur later wakker. Nu is mijn haar bruin/ rood/ blond/ grijs en blauw :') Oftewel ik sta voor l*l...


klinkt feestelijk :+

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 22:30

Sorry, heb het geprobeerd maar was al te donker om goed op de foto te zetten :') Had eigenlijk wel een goede geweest voor op mijn profiel; for better and for worst...

Exitium

Berichten: 7207
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 22:36

Morgen weer een dag? :')

Margoooo

Berichten: 2804
Geregistreerd: 19-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 13:33

Haha, ik wil ook een foto!

Mijn date vrijdag was echt super leuk, maar ik had er vooraf onwijs veel zin in, dus het kon natuurlijk ook alleen maar een beetje tegenvallen. Toen hij daarna wat stiller was op de app kreeg ik een beetje twijfels, en net stuurde hij me een appje; hij heeft toch nog aardig wat gevoelens voor zn ex en wil dat even uitzoeken. Ik snap dat dat kan, waardeer zn eerlijkheid maar ben echt zo boos en verdrietig. Merk dat ik steeds 'wanhopiger' liefde wil vinden, en dan lukt het natuurlijk alleen maar meer niet. Vast herkenbaar -O-

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 13:41

Jammer Margoooo, ik heb gisteren een exitwandeling gemaakt op de heide. Dus nu maar weer een beetje aan het rondswipen. Valt nog niets mee, vind maar weinig leuk.

Ik ben nu wel aangemeld bij FB Dating, geen idee of dat wat is maar vooralsnog krijg ik voornamelijk likes van kortere mannen en echt he, ik heb dat dus overal echt heel duidelijk staan, geen interesse als ze korter zijn dan ik. Ik discrimineer echt hoor op lengte!

Berdien

Berichten: 64650
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 13:43

Ach wat jammer Margoooo. Goed dat hij er eerlijk over is, maar jemig.. laat ze dat toch bedenken vóór ze op date gaan :=

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 13:46

Berdien schreef:
Ach wat jammer Margoooo. Goed dat hij er eerlijk over is, maar jemig.. laat ze dat toch bedenken vóór ze op date gaan :=
Hoezo? Ik kwam tijdens een 1e date ook eens tot de conclusie dat ik diegene telkens met mijn ex vergeleek en dus nog gevoelens voor haar had, terwijl het contact daarvoor echt heel tof was.

Ik snap dat het niet leuk is Margo, maar ik zou het niet te persoonlijk maken, het is echt heel duidelijk iets tussen hem en haar. Chin up :)

Berdien

Berichten: 64650
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 13:49

Tja ik weet niet hoor. Ik denk dat als je nog zo met je ex bezig bent je niet moet gaan daten, maar dat ben ik :)

Nou zou ik sowieso niet heel snel weer terug op de datingapps gaan, mocht het tussen ons uit gaan. Pas als ik echt wat er was had afgesloten, en me dus ook weer echt kan focussen op het nieuwe.

Margoooo

Berichten: 2804
Geregistreerd: 19-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 14:49

Ja hij kwam er vooral achter omdat zij gisteren weer contact met hem heeft gezocht. Maar tussen neus en lippen door merkte ik het ergens ook wel. Gewoon balen.

Daffodil, heb jij het afgekapt? Ik snap wel hoor dat lengte belangrijk is. Ik ben maar 158 dus voor mij is dat (gelukkig) geen issue

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 15:23

Nou hij heeft twee weken geleden aangegeven dat er voor hem te weinig verliefdheidsgevoel bij zat. Zoals ie het gisteren zei: Je bent een 7+ maar goed ik wil zelf geen 7 zijn en hij wil dat dus ook niet. Maar in die twee weken bleef hij appen zo nu en dan en elke keer berichtjes waar ik uit op maakte dat ie het eigenlijk allemaal niet wist. Lastig maar....ik trek niet aan mensen. Dus ik heb m de tijd gegeven en gevraagd of ie gisteren een wandeling wilde maken om eea te bespreken.

Eea vanuit mijn kant aan gegeven en gezegd dat ik het alles of niets type ben, zeker op dit moment. Hij is bang dat ie blijft denken dat er meer is en dat moet ie dan goed gaan zoeken maar ik blijf niet "bevriend". Dat kan ik in dit geval niet en daar geloof ik ook niet zo in. Ik heb vrienden zat maar mijn insteek met deze was heel anders. Dat ga ik dus niet aanpassen. Dat vond hij jammer maar hij snapte dat wel. Dus ik heb gisteren definitief afscheid genomen. Was wel goed om het zo te doen, geeft afsluiting. Hij had me twee weken geleden zo afgrijselijk overvallen namelijk....

Lolacabana

Berichten: 3362
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 15:27

Ik zou echt niet blij kunnen zijn met iemand die mij een 7+ zou noemen. |o

En geen vrienden blijven snap ik ook goed.

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 15:33

Nee, uiteraard niet, ik ook niet hoor maar goed hij is wat lomp zo nu en dan in zijn uitdrukkingen dus ach, daar til ik niet zo zwaar aan.

Wat ik eigenlijk erger vond, was dat ie dus mooi al weer op Paiq zat voordat we goed en wel uit elkaar waren. En dat neem ik m echt kwalijk, zeker omdat ie wist wat mijn ex uitgevreten heeft.

Maar...streep eronder en ik ga verder.

Lynnepinny

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 18:14

daffodil schreef:
Ik ben nu wel aangemeld bij FB Dating, geen idee of dat wat is maar vooralsnog krijg ik voornamelijk likes van kortere mannen en echt he, ik heb dat dus overal echt heel duidelijk staan, geen interesse als ze korter zijn dan ik. Ik discrimineer echt hoor op lengte!


Hoe werkt dat daar?

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 18:18

"wat lomp"

Jezus... het is sowieso al bijzonder om (onironisch) mensen te kwantificeren met een cijfer maar om het dan ook nog tegen die persoon te zeggen. Dan ben je gewoon een sociaal zwakke zakkenwasser als je het mij vraagt. 8)7

Lolacabana

Berichten: 3362
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 18:23

Ik vind FB dating echt poedersuiker. >;)

Berdien

Berichten: 64650
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 19:08

Hij zat al weer op Pain voor jullie goed en wel uit elkaar waren Daffodil? Dus voor hij het toen dat bewuste weekend tegen jou zei?

Pffffft -O- :n Dat is wel echt heel erg banketstaaf.

Captain

Berichten: 21463
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 19:11

Een [***] van mij zit nu bij First Dates. :') Wij hebben hem een paar weken geleden opgegeven, is echt heel snel gegaan!

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 19:45

Ja dat zei hij dus ook de avond dat hij aan het einde van het weekend. Dat ie dus inmiddels weer op Paiq zat......En gisteren toen ik thuis was kreeg ik dus nog 1 app van m met de melding dat het misschien zo moest zijn. Ik zette een punt achter ons contact en dat deed zijn "date" van paiq dus ook toen hij thuiskwam. Ik heb alleen geantwoord dat dat wellicht karma was maar m verder het beste gewenst.

Ik reageer niet meer en ga ervan uit dat hij ook geen contact meer opneemt. Hij is zich er wel van bewust hoor dat hij in dit geval wel heel veel niet op de juiste manier heeft aangepast. Het geeft mij enigszins een onaangenaam gevoel dat ik toch blijkbaar onvoldoende op mijn mensenkennis kan vertrouwen maar ergens weiger ik dit bij mezelf te zoeken.

Hoe FB Dating werkt, ja geen idee ik heb een aantal matches maar ik kan ze niet vinden hahahaha. Ik ben nog zoekende maar vind het prettig om gelijk een hoop van iemand te zien, woonplaats, leeftijd, foto's, lengte etc. of daar echt iets uitkomt, geen idee.

Moet ook zeggen dat het nu meer tijdverdrijf is dan dat ik echt denk a la minute de volgende weer te vinden. Zo werkt het bij mij toch niet.

Imaginaerum
Berichten: 3724
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 19:51

Pff, een 7+. #) Roze rozetracer is 'ie, en dan ook alweer op datingapps zitten voor het goed en wel beëindigd was met jou.. Jij verdient zoveel beter!

Op Facebook Dating kom ik tot nu toe een beetje het afvoerputje van de maatschappij tegen. :D Bestaat dat al lang eigenlijk? Ik kwam van de week achter het bestaan ervan.

Lolacabana

Berichten: 3362
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 21:22

Imaginaerum schreef:
Op Facebook Dating kom ik tot nu toe een beetje het afvoerputje van de maatschappij tegen. :D Bestaat dat al lang eigenlijk? Ik kwam van de week achter het bestaan ervan.

Ja dat heb ik ook. En kwam er vorige week achter. Maar ik word vooral depressief van de mannen die mij liken haha.

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 21:25

Lief, dank je!

En nee het bestaat pas sinds kort maar ik kan echt nergens mijn matches vinden en ik heb ook met iemand een bericht uitgewisseld volgens mij maar geen idee wie.

Veel belgen kom ik tegen. Niets mis mee hoor maar ze zijn wel allemaal korter dan ik hahaha

Kaygee

Berichten: 2275
Geregistreerd: 30-10-06

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 23:12

Je matches staan bovenaan. Naast profiel, deze mensen vinden je leuk, beetje naar links vegen dan krijg je matches.

Ik krijg liever niet te zien welke mensen mij leuk vinden inderdaad :')

Margoooo

Berichten: 2804
Geregistreerd: 19-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 09:02

Jeetje daffodil, idd wat een slap figuur. Goed dat je dat afgekapt hebt!

Ik ken FB dating ook nog niet, maar jullie zijn dus niet bijster enthousiast haha

Imaginaerum
Berichten: 3724
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 13:35

Rytir schreef:
Nou gelukkig heb ik geen dates op de planning dit weekend, gisteren een oepsje. := Met een silvershampoo masker in slaap gevallen en werd pas 4 uur later wakker. Nu is mijn haar bruin/ rood/ blond/ grijs en blauw :') Oftewel ik sta voor l*l...

Misschien kun je zoiets doen? :')
Afbeelding

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 13:47

_O-