Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Giolli schreef:https://www.ad.nl/ad-werkt/belgische-ka ... ~a334e94a/
Vond dit ook wel luguber. Een stagiair van een kapsalon door de eigenaren een jaar vastgehouden.
Sowieso een vreemd verhaal, waar zijn de ouders/kennissen/school van de stagiair en waarom nooit eerder wat gezegd. Wat een lage straf ook.
Enorm triest voor het meisje.
xx_Irisje schreef:Giolli schreef:https://www.ad.nl/ad-werkt/belgische-ka ... ~a334e94a/
Vond dit ook wel luguber. Een stagiair van een kapsalon door de eigenaren een jaar vastgehouden.
Sowieso een vreemd verhaal, waar zijn de ouders/kennissen/school van de stagiair en waarom nooit eerder wat gezegd. Wat een lage straf ook.
Enorm triest voor het meisje.
5 weken toch? Geen jaar.
Bizar verhaal weer.
idylle schreef:Vanavond bij Ambulance UK op rtl 5 kwam een melding binnen op de centrale: ik heb mn vrouw gedood. Die centralist vroeg, hoe en wat en toen zei die man dat ze incontinent was, niet meer kon lopen, alles vergat en dat hij er niet meer tegen kon en haar met een ijzeren staaf een klap heeft gegeven. Hij zei op de vraag van de centralist hoe oud ze was, dat ze 86 was.
Ik vond dit echt heel zielig, vooral voor de man zelf, hij klonk bijna 'opgelucht' dat ze overleden was en ook verslagen omdat hij het niet meer aankon haar ziekte.
Vond dit een schrijnend verhaal. Bij de aftiteling werd gemeld dat hij ontoerekeningsvatbaar was en 2 jaar voorwaardelijk heeft gekregen en hij nu steun krijgt van zn familie.
Het complete verhaal vond ik best luguber, dat je zoveel van elkaar houd en je dan toch zo wanhopig kunt worden aan de ene kant en voor die vrouw dat ze zo aan haar eind moest komen.
Mand schreef:idylle schreef:Vanavond bij Ambulance UK op rtl 5 kwam een melding binnen op de centrale: ik heb mn vrouw gedood. Die centralist vroeg, hoe en wat en toen zei die man dat ze incontinent was, niet meer kon lopen, alles vergat en dat hij er niet meer tegen kon en haar met een ijzeren staaf een klap heeft gegeven. Hij zei op de vraag van de centralist hoe oud ze was, dat ze 86 was.
Ik vond dit echt heel zielig, vooral voor de man zelf, hij klonk bijna 'opgelucht' dat ze overleden was en ook verslagen omdat hij het niet meer aankon haar ziekte.
Vond dit een schrijnend verhaal. Bij de aftiteling werd gemeld dat hij ontoerekeningsvatbaar was en 2 jaar voorwaardelijk heeft gekregen en hij nu steun krijgt van zn familie.
Het complete verhaal vond ik best luguber, dat je zoveel van elkaar houd en je dan toch zo wanhopig kunt worden aan de ene kant en voor die vrouw dat ze zo aan haar eind moest komen.
Deze heb ik ook gezien! Vond het telefoongesprek echt heftig. Goed programma, staat op videoland. Er is ook een aflevering waar ze ingrijpen bij een groot verkeersongeluk met veel doden. Heel heftig. Laat je echt beseffen hoe snel het leven van je afnomen kan zijn
Captain schreef:Deze man heeft zulke heftige spondylose (of een zeldzame vorm er van) dat hij al jaren dubbel geklapt leeft.
[ Video ]
Shenavallie schreef:Apart dat alle botten bij elkaar zijn gebleven. Meestal vind je her en der verspreid de botten als dieren kadavers eten (zie ook de docu's van The Bodyfarm, waarom de lijken daar in kooien liggen). Hoe dan ook wel erg mooi dat dit zo gedaan wordt!
Balenciaga schreef:Shenavallie schreef:Apart dat alle botten bij elkaar zijn gebleven. Meestal vind je her en der verspreid de botten als dieren kadavers eten (zie ook de docu's van The Bodyfarm, waarom de lijken daar in kooien liggen). Hoe dan ook wel erg mooi dat dit zo gedaan wordt!
Waar kan ik deze documentaire bekijken?