[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Smee__

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 14:24

Je zou het maar vinden _O-

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 15:08

Dat aluminium ‘hoedje’ tegen aliens hebben ze iets te letterlijk genomen :')

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 17:46

Veraaaaah schreef:
Dat aluminium ‘hoedje’ tegen aliens hebben ze iets te letterlijk genomen :')

nouwja, door dat hoedje zijn zijn hersenen wel op aarde gebleven.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 21:09

Die gast op die scooter. Serieus, ik zou politie bellen en binnen blijven. Zoek t uit. Raar volk.
Heb vorig jaar nog meegemaakt. Auto ongeluk voor de deur. Veel te hard gereden, uit de bocht gevlogen.

Hele onderkant onder auto vandaan. Neeeee geen politie. Uh >;) :evaw: ik heb gewoon gebeld, auto moest weg getakeld en al. Gasten bleken later zwaar onder invloed, is denk hun redding geweest, lekker soepel in t lichaam.

T ziet er wel heftig uit dat filmpje maar daar kan ik echt geen seconde wakker van liggen.
Hij rijd 1 te hard, 2 zonder goede kleding en 3op een stoep..

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 11:14

https://www.ad.nl/ad-werkt/belgische-ka ... ~a334e94a/

Vond dit ook wel luguber. Een stagiair van een kapsalon door de eigenaren een jaar vastgehouden.

Sowieso een vreemd verhaal, waar zijn de ouders/kennissen/school van de stagiair en waarom nooit eerder wat gezegd. Wat een lage straf ook.
Enorm triest voor het meisje. :(:)

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 11:21

Giolli schreef:

Vond dit ook wel luguber. Een stagiair van een kapsalon door de eigenaren een jaar vastgehouden.

Sowieso een vreemd verhaal, waar zijn de ouders/kennissen/school van de stagiair en waarom nooit eerder wat gezegd. Wat een lage straf ook.

5 weken toch? Geen jaar.
Bizar verhaal weer.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 11:23

xx_Irisje schreef:
Giolli schreef:

5 weken toch? Geen jaar.
Bizar verhaal weer.

Oh sorry, huh hoe ik daar nou weer bij kom?

Edit: oh in het artikel staat dat ze zegt een jaar van de buitenwereld afgesloten te zijn geweest.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 12:49

Ik las het net ook, ik vind het een vreemd verhaal...

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 13:13

Doet me meteen aan Marc Dutroux denken. Vreselijk :oo .

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 20:34

Vanavond bij Ambulance UK op rtl 5 kwam een melding binnen op de centrale: ik heb mn vrouw gedood. Die centralist vroeg, hoe en wat en toen zei die man dat ze incontinent was, niet meer kon lopen, alles vergat en dat hij er niet meer tegen kon en haar met een ijzeren staaf een klap heeft gegeven. Hij zei op de vraag van de centralist hoe oud ze was, dat ze 86 was.

Ik vond dit echt heel zielig, vooral voor de man zelf, hij klonk bijna 'opgelucht' dat ze overleden was en ook verslagen omdat hij het niet meer aankon haar ziekte.

Vond dit een schrijnend verhaal. Bij de aftiteling werd gemeld dat hij ontoerekeningsvatbaar was en 2 jaar voorwaardelijk heeft gekregen en hij nu steun krijgt van zn familie.

Het complete verhaal vond ik best luguber, dat je zoveel van elkaar houd en je dan toch zo wanhopig kunt worden aan de ene kant en voor die vrouw dat ze zo aan haar eind moest komen.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 20:45

Wat een vreselijk verhaal idylle. -O-

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 21:21

Deed me denken aan een docu die van de week op tv was echt heel indrukwekkend over een man die lichamelijk eigenlijk echt niet meer thuis kon wonen, hij was nog niet echt klaar met leven, maar hij wou absoluut niet naar een verzorgingshuis. Het gaat dus ook een paar keer over dat hij dood wil en dan toch weer niet.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 21:22

idylle schreef:
Vanavond bij Ambulance UK op rtl 5 kwam een melding binnen op de centrale: ik heb mn vrouw gedood. Die centralist vroeg, hoe en wat en toen zei die man dat ze incontinent was, niet meer kon lopen, alles vergat en dat hij er niet meer tegen kon en haar met een ijzeren staaf een klap heeft gegeven. Hij zei op de vraag van de centralist hoe oud ze was, dat ze 86 was.

Ik vond dit echt heel zielig, vooral voor de man zelf, hij klonk bijna 'opgelucht' dat ze overleden was en ook verslagen omdat hij het niet meer aankon haar ziekte.

Vond dit een schrijnend verhaal. Bij de aftiteling werd gemeld dat hij ontoerekeningsvatbaar was en 2 jaar voorwaardelijk heeft gekregen en hij nu steun krijgt van zn familie.

Het complete verhaal vond ik best luguber, dat je zoveel van elkaar houd en je dan toch zo wanhopig kunt worden aan de ene kant en voor die vrouw dat ze zo aan haar eind moest komen.

Deze heb ik ook gezien! Vond het telefoongesprek echt heftig. Goed programma, staat op videoland. Er is ook een aflevering waar ze ingrijpen bij een groot verkeersongeluk met veel doden. Heel heftig. Laat je echt beseffen hoe snel het leven van je afnomen kan zijn

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 21:51

Deze man heeft zulke heftige spondylose (of een zeldzame vorm er van) dat hij al jaren dubbel geklapt leeft.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 22:15

Mand schreef:
idylle schreef:

Deze heb ik ook gezien! Vond het telefoongesprek echt heftig. Goed programma, staat op videoland. Er is ook een aflevering waar ze ingrijpen bij een groot verkeersongeluk met veel doden. Heel heftig. Laat je echt beseffen hoe snel het leven van je afnomen kan zijn

Mijn man is persfotograaf en ik ga regelmatig met hem mee. Dan komen we ook wel eens bij dodelijke ongevallen... het ergste vind ik dan als familie van het slachtoffer aankomt, dat hartstochtelijk schreeuwen, huilen, krijsen... dat gaat echt door merg en been... vreselijk vind ik dat altijd.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 11:40

Captain schreef:
Deze man heeft zulke heftige spondylose (of een zeldzame vorm er van) dat hij al jaren dubbel geklapt leeft.

[ Video ]

Wauw wat een verhaal! Jaar in het ziekenhuis pfff.
Maar te gek dat het is gelukt

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 16:25

Ik hoop dat ik dit hier neer mag zetten.

Ik vind het zelf niet luguber, maar eerder interessant.
Vandaag in Kuinre (noord oostpolder) de oude haven route gelopen. Daar is ook een stukje grond dat heet dood doet leven.
https://flevopost.nl/artikel/458583/doo ... gle.com%2F

De boswachter legt er kadavers van aangereden dieren neer om andere dieren te laten eten.
Ik heb er ook foto's van gemaakt.
Er zijn botten te zien en een zwarte plek met nog een aantal haren en maden.
Ik hoop dat deze foto duidelijk is
Afbeelding

Spoiler:
Afbeelding

Spoiler:
Afbeelding

Spoiler:
Afbeelding

Spoiler:
Afbeelding

Spoiler:
Afbeelding

Spoiler:
Afbeelding

Spoiler:
Afbeelding

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 18:02

Dat vind ik ook erg interessant!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 20:53

Apart dat alle botten bij elkaar zijn gebleven. Meestal vind je her en der verspreid de botten als dieren kadavers eten (zie ook de docu's van The Bodyfarm, waarom de lijken daar in kooien liggen). Hoe dan ook wel erg mooi dat dit zo gedaan wordt! :j

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 22:08

Wat gaaf! Ik zou daar met een tas vol botten weer vertrekken :j :')
Idd opvallen dat het zo bij elkaar lijkt te liggen. Afgelopen voorjaar wat ree-botten gevonden van voorpoot en gedeelte van achterpoot, maar verder helemaal niets terug kunnen vinden. Gebied op deze vindplaats serieus na gespeurt.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 06:34

Shenavallie schreef:
Apart dat alle botten bij elkaar zijn gebleven. Meestal vind je her en der verspreid de botten als dieren kadavers eten (zie ook de docu's van The Bodyfarm, waarom de lijken daar in kooien liggen). Hoe dan ook wel erg mooi dat dit zo gedaan wordt! :j

Waar kan ik deze documentaire bekijken?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 14:36

Balenciaga schreef:
Shenavallie schreef:

Waar kan ik deze documentaire bekijken?

Youtube of 'bodyfarm' intypen op Google. Het is ooit op tv geweest, weet ik nog. Maar als je hier in de zoekmachine 'bodyfarm' typt, dan krijg je mogelijk de link die hier in het topic een keer genoemd is.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 10:57

Deze vond ik net in de wei, bijzonder ook dat het hele skelet nog zo goed als intact was toen ik hem op ging ruimen. Het is een haas :)

Spoiler:
Afbeelding

Voor het beeld: de kop zit links.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 13:26

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 13:49

Heerlijk, ik hou van zulke humor :')