Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Storm schreef:Hij had tijd en bereik genoeg. Stonden talloze foto's op zijn insta en tijdlijn. Dus dat was het niet.
Maar ik zal duidelijk zijn, thnx allemaal! Vind dat altijd nog best lastig.
Storm schreef:Krijg nu terug dat ik dat verkeerd gezien heb en dat hij me wel leuk vond... Zucht..
Mannen.
listiglistje schreef:Storm schreef:Krijg nu terug dat ik dat verkeerd gezien heb en dat hij me wel leuk vond... Zucht..
Mannen.
Ik denk leuk voor een keer wippen als het uitkomt, als ze je echt leuk vinden doen ze wel echt moeite![]()
Ik zeg lekker laten gaan zo'n type...alles riekt naar "foute man"![]()
Die tijd dat hij geen tijd voor je had, had hij waarschijnlijk wel tijd voor een ander!
Ik ga trouwens over een maand of 2 weer tinderen, vorige week definitief een punt achter Tinderlover gezet.
Nu gewoon als vrienden contact, maar die (ernstige) depressies trek ik niet...het wordt steeds erger dus verder!
Relaxed schreef:Storm schreef:Krijg nu terug dat ik dat verkeerd gezien heb en dat hij me wel leuk vond... Zucht..
Mannen.
Hou toch op.. volgens mij was het duidelijk toch? Hij had je toen niet nodig en nu blijkbaar wel..

listiglistje schreef:lieveli ik had even geen zin in mannen dus gezegd tegen broertje van mij eerste vriendje, dat ik er niet toe ben...
Tegen die tijd dat ik mentaal en fysiek weer aan de andere mannen toe ben, ga ik weer tinderen. Frisse start!
Voor nu voorlopig even single...beter zo!

LilChar schreef:Sorry voor de ego post.. ik ga even helemaal stuk![]()
Mijn date heeft mij zo juist duidelijk gemaakt dat er geen relatie in zit omdat hij er toch nog niet klaar voor is, is hij achter gekomen in zijn vakantie.
Ik wist het wel![]()
Bah wat baal ik van alles, ik voel me zo voor banketstaaf staan
Mijn date heeft mij zo juist duidelijk gemaakt dat er geen relatie in zit omdat hij er toch nog niet klaar voor is, is hij achter gekomen in zijn vakantie.
Ik wist het wel![]()
Ik wist het wel![]()
Helemaal niet leuk. Zeker niet met alles wat jullie al zeiden/deden. En je staat absoluut niet voor l ul hoor, echt niet!
Ik wist het wel![]()
dat had ie ook voor zijn vakantie kunnen melden.. 
misschien was je gevoel dan toch gelijk dat je ondertussen ook anderen hebt gedate. Sterkte.LilChar schreef:Sorry voor de ego post.. ik ga even helemaal stuk![]()
Ik wist het wel![]()
Je staat echt niet voor banketstaaf, gewoon een klootzak die je aan het lijntje hield....