Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjolvir schreef:[ [url=m/YcU807.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zoek dit vlies behang, niet iets wat er op ljikt echt deze.
In 2012 bji de hornbachgekohct.
Nu nergens te vinden al gegoogle imagesearchd, alle boeken bji hornb. Doorgespit online bji diverse winkels gezohct.
xMyrth schreef:Ik zoek een betaalbare sportlegging die niet doorschijnt.
Met telefoonzakje en aantrekkoordje, want alles zakt bij mij af
Rond de 30 euro... Iemand goede aanbevelingen?
Ik had een tijdje terug DryMove van H&M, alleen ondanks de goede reviews over niet afzakken, gebeurde dat bij mij toch wel. Vandaar dat ik nu maar met een trekkoordje zoek
xMyrth schreef:Oooh misschien had ik nog even moeten toevoegen dat ik wel een normale legging zoek![]()
Ik vind die dingen waarin je billen zo zichtbaar zijn met die naad verschrikkelijk
_Lorette_ schreef:Ik kom maar zo dit topic binnenvallen... Weten jullie heel toevallig of er een heel smalle, uittrekbare kastinrichting bestaat die je aan één kant met geleiders in een redelijk hoge kast vast kunt zetten?
Ik zocht op apothekerskastinrichting en dergelijke. Helaas vind ik dan kasten en systemen op zich, die niet geschikt zijn om in een bestaande kast te zetten waar je toevallig net wat ruimte over hebt óf de afmetingen zijn totaal verkeerd.
In nood kan het altijd een extra smalle trolley of iets worden, maar die krijg ik nooit zo hoog en dat lijkt me wel een gedoe om die in en uit de kast te krijgen zonder de inhoud te verliezen.
xMyrth schreef:Ik zoek een betaalbare sportlegging die niet doorschijnt.
Met telefoonzakje en aantrekkoordje, want alles zakt bij mij af
Rond de 30 euro... Iemand goede aanbevelingen?
Ik had een tijdje terug DryMove van H&M, alleen ondanks de goede reviews over niet afzakken, gebeurde dat bij mij toch wel. Vandaar dat ik nu maar met een trekkoordje zoek