Hij is van de mango, maar volgens mij online uitverkocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xFioon schreef:Leuk jurkje! Persoonlijk vind ik schoenen waarbij je nog net teendecollete ziet niet mooi.
En mijn ervaring is dat je ze toch niet snel aantrekt als ze nu al niet lekker zitten.
lovis schreef:xFioon schreef:Leuk jurkje! Persoonlijk vind ik schoenen waarbij je nog net teendecollete ziet niet mooi.
En mijn ervaring is dat je ze toch niet snel aantrekt als ze nu al niet lekker zitten.
Dat denk ik ook. Zo heb ik nl nog een paar blauwe staan, ooit gekocht voor een bruiloft. Daarna ook bijna nooit meer aan gehad omdat ze na een uur al pijn doen.
Zouden witte schoenen ook kunnen bij dit jurkje? (Heb mn trouwschoenen nog ergens liggen) Dan kan ik het jurkje in iedergeval al aan terwijl ik opzoek ga naar andere schoenen.
Dacht dat roze schoenen nu in de zomer wel te vinden waren, maar was nog knap lastig. Zeker als je niet zo’n hoge hak wil
x_Rebecca schreef:
Lees al een hele tijd mee, normaal sta ik voor de klas (middelbaar onderwijs) dus ben ik altijd nogal beperkt in wat ik kan dragen, maar nu het vakantie is heb ik vandaag toch eens iets leuks gekocht.
Vind vooral de verschillende stylen echt leuk om te zien!
[ [url=m/8YdCgk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is van de Large en ik ben echt verliefd.
Loes1996 schreef:Fanaaaastische jumpsuit op de vorige pagina!<3
Als schoenen bij passen al niet fijn zitten gaan ze dat in mijn ervaring ook nooit doen
Hier vanavond een date dus jurkje aan en sandalen met hakje eronder.!
[ [url=m/SVw9q7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bv7QrL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als schoenen bij passen al niet fijn zitten gaan ze dat in mijn ervaring ook nooit doen
x_Rebecca schreef:
Lees al een hele tijd mee, normaal sta ik voor de klas (middelbaar onderwijs) dus ben ik altijd nogal beperkt in wat ik kan dragen, maar nu het vakantie is heb ik vandaag toch eens iets leuks gekocht.
Vind vooral de verschillende stylen echt leuk om te zien!
[ [url=m/8YdCgk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is van de Large en ik ben echt verliefd.