Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 15:16

Nikki_ schreef:
pff.. ik kwam er gisteren achter (na 6 dates en toch wat kriebels) dat meneer zijn vriendin verzwegen heeft.. hij zegt in een open relatie te zitten, maar ik zit er niet op te wachten om iets voor "erbij" te zijn . Doet toch wel pijn als je dacht iemand enigszins te vertrouwen

:(:)

Ik snap dat ook niet..... grote kans dat zn vriendin van niks weet....

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 15:48

Jildau schreef:
Nikki_ schreef:
pff.. ik kwam er gisteren achter (na 6 dates en toch wat kriebels) dat meneer zijn vriendin verzwegen heeft.. hij zegt in een open relatie te zitten, maar ik zit er niet op te wachten om iets voor "erbij" te zijn . Doet toch wel pijn als je dacht iemand enigszins te vertrouwen

Maar loog hij dan toen je vroeg wat hij op Tinder deed? Zei hij op zoek te zijn naar een relatie?

Wel mooi kl*te.. :(:)

We hadden meer een gesprek van; we zien wel waar het naartoe kan leiden. Hij zei ook dat hij het al 1000x had moeten vertellen maar dat hij me te leuk vond en wist dat ik dan zou gaan. En ja, ik vond hem ook leuk, maar ik ben toch van mening dat als je eenmaal zo'n instelling hebt, dat zoiets niet (snel) verandert. Het blijft moeilijk, want hij wilde bij mijn wedstrijden komen kijken en we hadden het samen al over dingen in januari. Ik vertrouw mannen al niet snel en juist ik moet zo'n flapdrol tegen het lijf lopen. Nu even sterk blijven en dan ben ik hopelijk snel over dit stomme gevoel heen.

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 15:54

Nikki_ schreef:

:(:) Dat is niet leuk.... Wat een sukkel.....

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 18:40

Nikki_ schreef:

gatver dat soort types :r

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 19:17

Aah Nikki, wat een loser.. Juist als hij in een open relatie had gezeten, had hij hier ook naar jou open over moeten zijn. Gewoon bullshit dus :(:)

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 20:18

Ja dat van die open relatie geloof ik ook niet.. echt heel klote voor je dit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 20:21

Ik heb wel eens wat geappt met mannen met open relatie en zij zijn er juist eerlijk en open over, dat is juist de hele clou van een open relatie. Eerlijk naar je partner, maar ook naar degene met wie je zou willen daten.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 20:53

Nikki_ schreef:
Jildau schreef:

Maar loog hij dan toen je vroeg wat hij op Tinder deed? Zei hij op zoek te zijn naar een relatie?

Wel mooi kl*te.. :(:)

We hadden meer een gesprek van; we zien wel waar het naartoe kan leiden. Hij zei ook dat hij het al 1000x had moeten vertellen maar dat hij me te leuk vond en wist dat ik dan zou gaan. En ja, ik vond hem ook leuk, maar ik ben toch van mening dat als je eenmaal zo'n instelling hebt, dat zoiets niet (snel) verandert. Het blijft moeilijk, want hij wilde bij mijn wedstrijden komen kijken en we hadden het samen al over dingen in januari. Ik vertrouw mannen al niet snel en juist ik moet zo'n flapdrol tegen het lijf lopen. Nu even sterk blijven en dan ben ik hopelijk snel over dit stomme gevoel heen.

Wauw en het dan binnen 6 dates nog niet vertellen.. Triest. Sterkte!!

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 23:29

Heu.. ik ben weer aan het tinderen gegaan

Eindelijk eens een geweldige, onverwachtse ervaring opgelopen tijdens mijn vakantie in de VS.
Een wilde Braziliaan met een rode corvette 8-)

Ik kom hier even brutaal binnen vallen, mag ik mee praten met jullie?

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-17 23:45

Jemig wat een zak hooi zeg, open relatie, my ass :roll:, dan zeg je dat meteen, of zet je het zelfs in je profiel, dan weet je meteen dat een ander daar ook voor open staat.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 12:32

Relaxed, zoiets kan ook niet totaal iets voor mij, ik bepaal zelf wel wanneer ik antwoord :D

Forumster, dat is geen goeie zet :+ maar ik erger me er al sowieso aan mannen die tijdens de date de hele tijd op hun telefoon bezig zijn..

Jibbel ook al zo'n stalker :+

Bah nikki, dat ze zoiets bewust verzwijgen -O-

Ik had vorige week nog eens een tinderdate. Was wel ok, ik had twijfels maar wou best wel een 2de keer afspreken. Begint die een dag voor de date stom te doen dus was het duidelijk voor mij, delete en next :D
Helaas is mijn laatste date (die waarvan ik niet eens zijn echte naam weet) ook weer beginnen appen.. Antwoorden heb ik nog steeds niet

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 08:50

Kan je niet gewoon doen alsof je niet weet van wie het nummer is en zo vragen 'eh wie is dit?' Misschien zegt hij dan zn echte naam haha

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 09:17

Je kan toch ook grwoon zijn naam vragen????...
Ik zou daar zo klaar mee zijn als die geheimzinnig doet.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 09:25

'Helaas weer begonnen te appen' snap ik ook niet helemaal. Dat heb je toch zelf in de hand?

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 10:05

Hahab herkenbaar, in begin van onze relatie had hij zijn naam afgekort en ik had met het ontmoeten zijn naam niet goed gehoord omdat ik toevallig de mijne op zelfde moment zij... later zag ik zijn werkpasje liggen met zijn naam en had ik gevraagd hoe je het uitsprak haha hij vond het best wel schattig dat ik zijn naam vergeten was :Y)

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:10

Jildau schreef:
'Helaas weer begonnen te appen' snap ik ook niet helemaal. Dat heb je toch zelf in de hand?

Hij had me geblokkeerd na een ruzie over de geheimzinnigheid.
En ja ik kan gewoon zijn naam vragen zoals ik dat al 1000 keer gedaan heb. Maar meneer liegt over zowat alles ;)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:17

Farjen schreef:
Jildau schreef:

Hij had me geblokkeerd na een ruzie over de geheimzinnigheid.
En ja ik kan gewoon zijn naam vragen zoals ik dat al 1000 keer gedaan heb. Maar meneer liegt over zowat alles ;)

Wat moet je ermee dan? Aandacht ouzo?
Blokker en verwijder die simpele gast gewoon.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:17

Of zelf blokkeren, of geen aandacht meer aan besteden en contact verbreken ;)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:20

Lastig hoor.. aandacht is soms fijn voor je ego. Of je hebt ergens de hoop dat iemand voor jou wel zal veranderen. Stom hoe ons brein werkt als je iemand leuk vindt..

Toch ff de snel de pleister van de wond trekken. Doet ff zeer, maar dan tref je vast een leuke, goede gast. Aan leugenaars heb je uiteindelijk niks. Iig kun je daar geen stabiele basis op bouwen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:24

Probeer jezelf af te vragen of je er voldoende energie uithaalt dan dat je erin stopt. Als deze schaal negatief hangt, kies dan voor jezelf. Zeker als je toch nog niet aan iemand gehecht bent.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:27

Jibbel schreef:
Lastig hoor.. aandacht is soms fijn voor je ego.Of je hebt ergens de hoop dat iemand voor jou wel zal veranderen. Stom hoe ons brein werkt als je iemand leuk vindt..

Toch ff de snel de pleister van de wond trekken. Doet ff zeer, maar dan tref je vast een leuke, goede gast. Aan leugenaars heb je uiteindelijk niks. Iig kun je daar geen stabiele basis op bouwen.

Dit dus.. het was altijd leuk samen de afgelopen maanden, maar het verhaal klopt gewoon niet.. maar ik heb geen bewijzen voor de leugens of voor de waarheid.. ik weet dat hem blokkeren beter is, maar langs een kant wil ik gewoon het echte verhaal weten -O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:31

zou stoppen met er energie in te stoppen, zou je zo eentje ooit gaan vertrouwen in een relatie?
neem aan dat dat je opzet van tinder is?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:31

Spreek het dan gewoon eenmalig uit.
'He luister, ik vertrouw je voor geen meter want je verhalen kloppen gewoon niet. Als je in me wil investeren gaan we nu zitten en alles rechtzetten, als je dat niet wil houdt het hier meteen op' .

Maar in alle eerlijkheid, je gevoel zit er echt niet naast hoor. Als verhalen niet kloppen en jij wantrouwt de boel, kap er dan mee. Waarom zou je een relatie willen starten als je al geen vertrouwen hebt?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 13:03

Farjen schreef:
Jibbel schreef:
Lastig hoor.. aandacht is soms fijn voor je ego.Of je hebt ergens de hoop dat iemand voor jou wel zal veranderen. Stom hoe ons brein werkt als je iemand leuk vindt..

Dit dus.. het was altijd leuk samen de afgelopen maanden, maar het verhaal klopt gewoon niet.. maar ik heb geen bewijzen voor de leugens of voor de waarheid.. ik weet dat hem blokkeren beter is, maar langs een kant wil ik gewoon het echte verhaal weten -O-

Ik herken het..Kan je verder ook niet echt advies geven, als buitenstaander is het makkelijk praten, terwijl t vaak als je in de situatie zit genuanceerder ligt en er ook andere gevoelens een rol spelen.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 13:43

Afbeelding