Heb gezocht naar de herkomst van de muziek, die is Duits.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik denk dat het theoretisch inderdaad wel zou kunnen maar of je 't wílt is een tweede! Ook ligt het eraan wat je moet ophalen, waar je vandaan komt en waar je 't vandaan op moet halen? Nu ben ik wel erg nieuwschierig moet ik zeggen
, en in NL kunnen we altijd ergens zuidelijk even overnachten voor de overtocht him self
, ken iemand die woont naast leeds maar dat is te ver van Dursley
, ken iemand uit die buurt van naam en die komt als goed is in september in Nederland die kan ik altijd lief aankijken
germie schreef:Maar insektaburgers worden gemaakt van de wormen of madrn van de insekt. Dus geen last van pootjes. Smaken best aardig hoor.
Steeph schreef:germie schreef:Maar insektaburgers worden gemaakt van de wormen of madrn van de insekt. Dus geen last van pootjes. Smaken best aardig hoor.
Maar, als je vegetarisch bent, eet je dan wel insecten? Of is insecten dan net zoiets als vis?
Heb van redelijk wat vegetariërs gehoord dat ze geen vlees, maar wel vis aten...
Rebecca schreef:Ik rijd dan niet, hmm haha . Liefde maakt blind , alleen waarop ik verliefd ben is anders
Stap A moet nog , ondertussen Stap B geregeld vervoerStap C een loods is ook geen probleem .
[ [url=m/zZv2SG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/77fClA.png]Afbeelding[/url] ]
Naja jullie zijn nieuwsgierig haha , ik wil deze oldtimer een 27 jarige ballon ophalen uit Dursley
Je kunt dat ding toch niet in je achtertuin zetten ofzo?
Vanaf daar nog ruim 3,5u naar Dursley, mits je geen file hebt op de M5 (Haha! Ha! Ha...).