Relaxed schreef:
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb niet zulke danse vibes.
nou 3 maanden te laat schat. Heb hem volgens mij nu wel goed duidelijk kunnen maken waarom ik geen contact kan en wil houden.. hij zei ook nog iets over volwassen zijn
mail nu ook geblokkeerd 

LaScar schreef:Oh dat meen je niet Relaxed, het houdt ook niet op he, wat goed dat je het zelf gewoon kunt afhouden! En superleuk dat je nog een paard kan gaan rijden
Ah Denies dat klinkt stom, wat is er gebeurd?
Ik zal later wat meer vertellen, wil nog even niet de goden verzoeken. xDenies schreef:Lief dat je er naar vraagt! Er is zóveel gebeurd afgelopen dagen sinds het weekend. Heel bizar, bijzonder, en gek. Schijnbaar heeft het me zo beïnvloed dat ik net weer lekker heb zitten janken bij een serie. Al hoewel ik dat normaal waarschijnlijk ook wel had gedaanIk zal later wat meer vertellen, wil nog even niet de goden verzoeken.

Nu was het wel volledig mijn keuze, dus heb het er gelukkig niet zo heel moeilijk mee gehad. Ik merkte dat ik er nog niet klaar voor was om de verantwoordelijkheid te dragen van een serieuze relatie. Ik ben enkele dagen geleden mijn ex ook tegengekomen en we hebben voor het eerst in bijna een jaar tegen elkaar gesproken. Small talk, maar er wel heel erg ingewreven dat ik alle dingen aan het doen ben die ik altijd zei dat ik ging doen toen we nog samen waren.
Hij was duidelijk heel verbaasd dat ik naar hem toe kwam om iets te zeggen. Het heeft me uiteraard wel weer wat aan het denken gezet over alles dat er gebeurd is, maar ik wou dat eerste gesprek ook gewoon voorbij hebben waardoor ik echt al mijn moed bijeen geraapt heb en dan maar op hem af gestapt ben (al dan niet met mijn hart in de keel). Ik vertrek over een maand voor 3 maanden naar Istanbul, dus ik denk dat een nieuwe omgeving en even een 'reset' me ook heel veel deugd gaat doen, en hopelijk ook gaat helpen om nu alles echt volledig achter me te laten.
we wonen 2.5 uur uit elkaar, dus relatie is uitgesloten.. over 2 weken boeken we hotel op de helft en daarna zien we wel weer. Als ik hem zo maandelijks ofzo een keer kan zien vind ik dat ok.

Merk daardoor dat ik stukken minder aan mijn ex denk en hoor ook niks over en van hem, dus dat is fijn. Hierdoor komt nu wel het gedoe met mijn zusje meer naar de voorgrond, die heb ik dus vandaag maar eens gemaild wat er aan haar kant aan de hand is. Ik doe dus weer de 1e handreiking, maar het is ook de laatste. Benieuwd of ze reageert en hoe
Grappig hoe het werkt ook, hoe in je hoofd dingen zo duidelijk kunnen afwisselen qua gedachtes en aandacht.. 

Maar ik ga akkoord met bovenstaande, idd is praten met een professional zeker geen slecht idee. Zeker wanneer het echt diep zit.
Was in het naar huis fietsen hem tegengekomen en hadden nog een kwartiertje staan babbelen voor zijn deur (wij wonen heel dicht bij elkaar). Hij vertelde me dan ook dat hij gaat werken aan zijn problemen en vanaf volgende week naar een psycholoog gaat. Bij het afscheid gaf hij me dan ook een knuffel en had hij nog een berichtje gestuurd (enige plek waar hij niet geblokkeerd is, via whatsapp wel
) toen ik thuis was, maar niks bijzonders. Volgende dag (op Valentijn) krijg ik een bericht van hem 'dat het misschien een misplaatste vraag is, maar hij graag met mij iets zou willen gaan eten zonder slechte bedoelingen, want hij voelt zich eenzaam en zit niet goed in zijn vel, maar snapt dat dat allemaal zijn eigen schuld is en vind zichzelf ook heel zielig als hij zijn eigen bericht leest en begrijpt als ik niet wil', ik viel helemaal uit de lucht. Heb geantwoord dat ik niet de persoon ben waarbij hij zijn eenzaam gevoel bij kan opvullen. Voel me dan meteen ook super waardeloos en klein tegenover hem, waar haalt hij zelfs het lef vandaan? Hij weet dus duidelijk volgens mij ook niet dat ik weet dat hij me 2 jaar lang bedrogen heeft. Ben er even helemaal niet goed van geweest en er zijn al wat traantjes gevallen. Weet ook niet waarom het me plots terug zoveel doet. CalipsoLover schreef:Klinkt heel leuk Relaxed. Hoe gaat het nu verder? En hoe gaat het met je zus?
@Bambi: Ik stuur je een pbMaar ik ga akkoord met bovenstaande, idd is praten met een professional zeker geen slecht idee. Zeker wanneer het echt diep zit.
Hier krijgt verhaal met ex toch ook nog een staartje. Je komt elkaar een jaar lang bijna niet tegen, en dan plots 2x op nog geen twee weken tijdWas in het naar huis fietsen hem tegengekomen en hadden nog een kwartiertje staan babbelen voor zijn deur (wij wonen heel dicht bij elkaar). Hij vertelde me dan ook dat hij gaat werken aan zijn problemen en vanaf volgende week naar een psycholoog gaat. Bij het afscheid gaf hij me dan ook een knuffel en had hij nog een berichtje gestuurd (enige plek waar hij niet geblokkeerd is, via whatsapp wel
) toen ik thuis was, maar niks bijzonders. Volgende dag (op Valentijn) krijg ik een bericht van hem 'dat het misschien een misplaatste vraag is, maar hij graag met mij iets zou willen gaan eten zonder slechte bedoelingen, want hij voelt zich eenzaam en zit niet goed in zijn vel, maar snapt dat dat allemaal zijn eigen schuld is en vind zichzelf ook heel zielig als hij zijn eigen bericht leest en begrijpt als ik niet wil', ik viel helemaal uit de lucht. Heb geantwoord dat ik niet de persoon ben waarbij hij zijn eenzaam gevoel bij kan opvullen. Voel me dan meteen ook super waardeloos en klein tegenover hem, waar haalt hij zelfs het lef vandaan? Hij weet dus duidelijk volgens mij ook niet dat ik weet dat hij me 2 jaar lang bedrogen heeft. Ben er even helemaal niet goed van geweest en er zijn al wat traantjes gevallen. Weet ook niet waarom het me plots terug zoveel doet.
Ik denk dat hij dondersgoed weet dat jij weet dat ie je heeft bedrogen, maar mannen denken daar heel simpel over volgens mij. Mijn ex een paar weken terug ook hoor, "we kunnen toch vrienden blijven, ik heb sorry gezegd"
Ik snap wel dat je er even verdrietig om was, maar je hebt supergoed gereageerd!

Ik hoop dat ze nog jong is, en zichzelf idd nog tegenkomt en dit vroeg of laat kan beteren. Wel heel leuk dat je plezier hebt met iemand zonder dat er ingewikkelde gevoelens aan te pas komen, de frequentie dat jullie elkaar zien lijkt me dan idd ook handig
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij echt zo simpel is, maar blijkbaar wel.. Mensen willen wel veranderen, maar niet veranderd worden.. Vind ik altijd wel een mooie gedachte