meikelief schreef:Janine , ja ook mijn leeftijd..
Het was precies dezelfde advertentie die ik ook op bokt heb staan.
Dan lijkt het me heel slim dat jullie aangifte hebben gedaan!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RedLady schreef:Als stille meelezer op dit forum wil ik nu toch wel eventjes mijn verhaal kwijt.
Drie maanden geleden heb ik mijn ponywagen verkocht,in goede staat.
Gisteren ontving ik een mail van de dame,die me gecontacteerd had over de wagen.Haar man en een vriend,zelf wedstrijdmenner,zijn de wagen komen bekijken,hebben alles gecontroleerd en hebben hem gekocht.
In de mail uitte ze haar ongenoegen omdat de banden,zowel binnen-als buitenband volledig stuk waren.
Ze vond het jammer dat er bij aankoop zo'n verduurde banden op lagen.Ik deed niet aan eerlijke handel en het sierde me niet dat ik zo met andere mensen omging.Ze was ontzettend ontgoocheld in mij als verkoopster.
Ik heb haar meegedeeld dat ik me toch vragen stelde over haar verhaal.De wagen werd grondig bekeken en er zijn geen opmerkingen gemaakt over de banden.
Mij beschuldigen van oplichting gaat toch te ver.Als de banden reeds verduurd waren bij aankoop,waarom stuur je dan pas na drie maanden een mail?
Ik heb haar doorverwezen naar de dealer van de wagen.
Op mijn vraag waarom ze me na 3 maanden deze mail stuurde,kreeg ik als reactie;Als u een paard zou kopen en het is na een kleine periode na aankoop plots mank, ga jij ook vloeken.
Wat een vergelijking.Dus dit is ook altijd de schuld van de verkoper dan.
Ze ging contact opnemen met de dealer.
xLillith schreef:Ik word ook even helemaal gek. Ben op zoek naar een 2e pony, dus via marktplaats een aantal mensen berichtjes gestuurd. Duurt soms dagen voordat je eindelijk antwoord hebt.
Er is 1 die me echt geweldig lijkt, dus gebeld. Eerste keer geen antwoord, maar werd 's avonds gelukkig terug gebeld. Hij zou me gister bellen om een afspraak te maken om te komen kijken, nou niks meer gehoord.. Dus er maar weer een bericht achter aan gestuurd en hopen dat ik vandaag nog iets hoor...
sasja0705 schreef:Hebben dat jullie ook ? Over fatsoen gesproken. ..of gewoone manieren... heb vandaag al voor de deerde keer reactie via mp met :"prijs?" .
Geen Hoi of Hallo of Goedemiddag/avond, geen naam geen mvg .... bahhh.... inmiddels ben ik zover dat ik bijna wil reageren met gewoon n zijfer... maarja... Zo verlagen doe ik mij dan nog niet... ik schrijf gewoon "Beste... de vraagprijs is ( en dan gooi ik m gewoon ff 100 omhoog) en eindig met vriendelijke groeten... Van zo gasten hoor je toch nooit meer wat,pffft.
Sammie schreef:Toch jammer dat MP-biedingen niet bindend zijnHeb iets te koop staan voor bieden vanaf 300 euro. En iemand biedt 3001 euro