Heb je al gekeken wat nog vrij is qua domein?
Goed gedaan Emma, maar stiekem vind ik het nog steeds een zooitje

Frog In My Throat
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Ik ben druk met het vullen van mijn nieuwe blog. Ik moet nog 3 maanden vullen en dan ben ik bij en zou hij online kunnen gaan. Ik vraag me alleen af hoe ik dat ga doen. Ga ik op een maandag over aan het begin van een nieuwe week met een nieuw artikel? Of gooi ik hem over op het moment dat hij klaar is.
Wat is de beste tactiek volgens jullie?
Izabelle schreef:Vandaag kwam het artikel later online als dat de bedoeling was, maar goed! Ik geef 5 tips om je paard leuk op de foto te krijgen!
Tazzey schreef:Hij gaat sowieso pas online als hij af is. In ieder geval de NL versie, de EN versie volgt te zijner tijd erachteraan. Ik twijfel dus alleen wanneer. Stel dat ik hem morgen, dinsdag, klaar heb moet ik hem dan online zetten of wachten tot een nieuwe week? Lastig...
Dat was op zich ook mijn gedachte DnT maar dan hoor ik weer anderen die zeggen dat ik het direct moet doen. Twijfels, twijfels.
Izabelle schreef:Vandaag kwam het artikel later online als dat de bedoeling was, maar goed! Ik geef 5 tips om je paard leuk op de foto te krijgen!Tazzey schreef:Ik ben druk met het vullen van mijn nieuwe blog. Ik moet nog 3 maanden vullen en dan ben ik bij en zou hij online kunnen gaan. Ik vraag me alleen af hoe ik dat ga doen. Ga ik op een maandag over aan het begin van een nieuwe week met een nieuw artikel? Of gooi ik hem over op het moment dat hij klaar is.
Ik denk dat online zetten als hij helemaal klaar is het beste zou zijn.
Marit schreef:Izabelle schreef:Vandaag kwam het artikel later online als dat de bedoeling was, maar goed! Ik geef 5 tips om je paard leuk op de foto te krijgen!
Je linkje doet het niet!
NienkeV1994 schreef:Izabelle schreef:Vandaag kwam het artikel later online als dat de bedoeling was, maar goed! Ik geef 5 tips om je paard leuk op de foto te krijgen!
Haha handig artikel, mijn verzorgpony is er zo een die d'r oren liever niet naar voren doet. Er staat trouwens wel in de tekst dat je 'je paard de stuipen op het lijf moet jagen', neem aan dat hier ergens nog 'niet' tussen moet
Tazzey schreef:Ik ben druk met het vullen van mijn nieuwe blog. Ik moet nog 3 maanden vullen en dan ben ik bij en zou hij online kunnen gaan. Ik vraag me alleen af hoe ik dat ga doen. Ga ik op een maandag over aan het begin van een nieuwe week met een nieuw artikel? Of gooi ik hem over op het moment dat hij klaar is.