Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 13:24

Just Run klinkt ook wel heel erg bekend (al), weet niet of het daadwerkelijk zo is.
Heb je al gekeken wat nog vrij is qua domein?

Goed gedaan Emma, maar stiekem vind ik het nog steeds een zooitje _O-. Nouja, niet perse zooitje.. Rommelig denk ik. Ik ben wat strakker :).

Frog In My Throat

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 13:26

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 14:16

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 15:22

Vandaag een post over ons nieuwe zadel Een nieuw zadel voor Grýla (1)
Nou ja, over het nieuwe zadel... Meer een afscheid van ons oude zadel ;)
Hopelijk komt het nieuwe zadel snel binnen, dan ga ik daar uiteraard een nieuwe post over schrijven!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 15:57

Altijd fijn als een ander zadel beter ligt op het paard. Van IJslanders heb ik echt 0,0 verstand maar van een vriendin weet ik wel dat de IJslander zadels wel prettiger liggen.

Ik ben druk met het vullen van mijn nieuwe blog. Ik moet nog 3 maanden vullen en dan ben ik bij en zou hij online kunnen gaan. Ik vraag me alleen af hoe ik dat ga doen. Ga ik op een maandag over aan het begin van een nieuwe week met een nieuw artikel? Of gooi ik hem over op het moment dat hij klaar is.
Wat is de beste tactiek volgens jullie?

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:01

Mijn vroegere verzorgpony - geen ijslander - had ook een ijslanderzadel en dat zat zo fijn!

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:31

Vandaag kwam het artikel later online als dat de bedoeling was, maar goed! Ik geef 5 tips om je paard leuk op de foto te krijgen! :)

Tazzey schreef:
Ik ben druk met het vullen van mijn nieuwe blog. Ik moet nog 3 maanden vullen en dan ben ik bij en zou hij online kunnen gaan. Ik vraag me alleen af hoe ik dat ga doen. Ga ik op een maandag over aan het begin van een nieuwe week met een nieuw artikel? Of gooi ik hem over op het moment dat hij klaar is.

Ik denk dat online zetten als hij helemaal klaar is het beste zou zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:32

Ik zou wachten en hem aan het begin van een nieuwe week online zetten.
Toch een "schonere" start als je snapt wat ik bedoel.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:34

Hij gaat sowieso pas online als hij af is. In ieder geval de NL versie, de EN versie volgt te zijner tijd erachteraan. Ik twijfel dus alleen wanneer. Stel dat ik hem morgen, dinsdag, klaar heb moet ik hem dan online zetten of wachten tot een nieuwe week? Lastig...

Dat was op zich ook mijn gedachte DnT maar dan hoor ik weer anderen die zeggen dat ik het direct moet doen. Twijfels, twijfels.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:37

Izabelle schreef:
Vandaag kwam het artikel later online als dat de bedoeling was, maar goed! Ik geef 5 tips om je paard leuk op de foto te krijgen! :)

Haha handig artikel, mijn verzorgpony is er zo een die d'r oren liever niet naar voren doet. Er staat trouwens wel in de tekst dat je 'je paard de stuipen op het lijf moet jagen', neem aan dat hier ergens nog 'niet' tussen moet :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:38

Jouw blog, jouw regels lijkt me :).

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:39

Tazzey schreef:
Hij gaat sowieso pas online als hij af is. In ieder geval de NL versie, de EN versie volgt te zijner tijd erachteraan. Ik twijfel dus alleen wanneer. Stel dat ik hem morgen, dinsdag, klaar heb moet ik hem dan online zetten of wachten tot een nieuwe week? Lastig...

Dat was op zich ook mijn gedachte DnT maar dan hoor ik weer anderen die zeggen dat ik het direct moet doen. Twijfels, twijfels.

Voor mij zou dat eigenlijk niet zoveel uitmaken, of het op maandag of een andere dag is. Behalve met m'n fotoverslagen hou ik op m'n blog niet echt rekening met de dagen en loopt het gewoon door. Ik zou bij een andere blogger ook niet opletten op welke dag ze zoiets zouden doen. Toen mijn huidige domein af was, heb ik hem meteen online gegooid, geen idee welke dag het toen was maar daar heb ik verder niet eens over nagedacht.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:43

Ik heb nu op woensdag, vrijdag en zondag een artikel. Ik vraag het me af ivm de statistieken die ik best belangrijk vind.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:44

Izabelle schreef:

Tazzey schreef:

Ik denk dat online zetten als hij helemaal klaar is het beste zou zijn.

Je linkje doet het niet!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:44

Wow wat gaat het hier hard zeg.. :=
Ga zo even een poging doen om (meer dan 10 pagina's) bij te lezen.

Naast school, mijn paard en werk (20 a 30 uur in de week) :+ blijft er niet héél veel tijd over om te bloggen en dan ook nog eens dit topic fanatiek bij te houden. Maar ik ben begonnen met een eerste projectje; "Lastige ruimtes" :))

Deze bestaat uit 9 delen en het eerste deel; "Denk groot" staat ook online.

Ik blijf eerst nog even lekker 1 dag in de week bloggen, als het lukt komt daar straks de vrijdag evt. bij.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 17:14

Ik zou m op maandag pas online zetten, Tazzey. Anders zit je eerst bijna een week met een lege blog, dat is zonde van de eventuele extra aandacht door het online gaan.

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:27

Marit schreef:
Izabelle schreef:

Je linkje doet het niet!

He wat vreemd, hier nog maar een keer dan: https://equinonline.wordpress.com/2015/ ... %E2%98%85/

NienkeV1994 schreef:
Izabelle schreef:

Haha handig artikel, mijn verzorgpony is er zo een die d'r oren liever niet naar voren doet. Er staat trouwens wel in de tekst dat je 'je paard de stuipen op het lijf moet jagen', neem aan dat hier ergens nog 'niet' tussen moet :P

Och gut, ja dat bedoel ik, heb het gelijk heel even aangepast, dankje! :P Dat is ook iets waar ikzelf heel erg op moet letten, mijn artikelen na lezen zodat ik dit soort rare fouten eruit kan halen...

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:11

Izabelle, ik lees nog steeds dat "Je moet je paard de stuipen op het lijf jagen, " als ik bovenstaande link volg,

Verder leuke fotografie tips.

Marinke heeft ook een groot project. Mooie foto's, jammer dat mijn huis er in de verste verte daar niet op lijkt.

Bernette, wat spannend een nieuw zadel.

Tazzey schreef:

Hoe bedoel je "nog drie maanden vullen"? Als je nieuw blog online gaat, neem je dan je oude posts ook mee zodat er gelijk wat vulling is? Ik snap het niet helemaal.

Toen ik in december ben begonnen met bloggen, heb ik mijn oude posts laten staan. DIe zijn in het Nederlands en gaan over Kyra's training vanaf dat ze net bij mij was en hoe ik haar getemd heb. Ze is namelijk in 't Fryske Gea (natuurgebied in Friesland) geboren en gevangen toen ze 11 maanden oud was.

Ik heb die oude posts in eerste instantie laten staan, zodat er wat vulling is. Maar ik denk dat ik ze tzt eraf haal of ga vertalen.

Mijn blog is automatisch online gekomen. Hij gaat over hoe ik Kyra heb leren hinniken naar mij, alhoewel het is eerder omgekeerd: Kyra heeft geleerd hoe ze mij zo snel mogelijk bij zich kan laten komen. Wie traint wie. ;)
Does your horse say 'Hello'?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:14

Wat ik bedoel is dat ik bezig ben de nieuwe site met content te vullen. Alle artikelen van de oude blog gaan mee naar de nieuwe. Ik heb een jaar aan oude content die over moet. Ik heb er nu 9 maanden van gedaan dus nog 3 maanden tot ik helemaal bij ben met de oude blog. ;)

Mijn artikelen komen altijd automatisch online, mijn vraag ging over wanneer nu eigenlijk over te gaan op de nieuwe pagina.

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:28

HippoLogic schreef:
Izabelle, ik lees nog steeds dat "Je moet je paard de stuipen op het lijf jagen, " als ik bovenstaande link volg,

Verder leuke fotografie tips.

Wat vreemd, bij mij ston het er wel, ik heb het maar opnieuw aangepast en hoop dat hij het nu wel doet?
Leuk artikel trouwens! :)

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:31

Tazzey, ga je van WP naar WP? Dan kun je ze exporteren en importeren!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:45

Helaas, was het maar zo. Ik ga van een ander platform naar WP en er is geen enkele mogelijkheid om het netjes over te krijgen.

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:50

Ik zou hem inderdaad pas op een maandag online zetten Tazzey! Dat is toch een soort van, nieuwe week, nieuw begin dingetje! :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:52

Ja, toch wel. Ik denk dat ik dat dan gewoon doe. Ik denk wel dat ik hem vandaag of morgen klaar heb. Er moet dan aan de achterkant nog wat gefinetuned worden maar daar zal de lezer niets van merken. Dat is meer de nerd in mij die naar boven komt :D

Qua spammers ben ik wel klaar nu. Ik kon eigenlijk geen fijne plug in vinden dus ik heb zelf iets gemaakt en dat lijkt het tuig buiten de deur te houden :o

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:58

Ik snap het nu Tazzey.

Izabelle, bedankt. En misschien was je vergeten op de "update" of "save" button te drukken?