Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:47

Oh bah, Kosseh! Hopelijk geen schade :(:)

Wij hebben nieuw hooi, wat duidelijk rijker is dan dat wat we hadden. Ik voer het al spaarzaam, maar ik had vanavond toch een paar paarden die nogal verzadig hun brokken aten. Ik hoop dat ze er snel aan gewend zijn, want ik heb nu even echt geen zin in koliek. Überhaupt het leed dat hooi inkopen heet momenteel. Vorig jaar zo’n slecht jaar geweest dat onze hooiboer hooi uit het noorden van het land is gaan kopen.

En aan de andere kant van de dam drie zieken. Moest natuurlijk vanavond douchen, dus snel bij mijn zus gedaan, want mijn moeder lag met buikgriep op bed. Hopelijk dat ik niks meer krijg. Verkoudheidsgriep vind ik niet zo erg, maar buikgriep vreselijk. Momenteel wel zelf een schuurpapier keel. Gaat lekker in ieder geval.

Alja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:59

Ah neee
Jij bent toch net ziek geweest?
Ik hoop voor je dat je genoeg weerstand heb en deze ronde overslaat

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14 min geleden

Zonnehoed schreef:
Aiii! Hoe is je pols nu?

Pols lijkt gelukkig mee te vallen, echt heel blij mee. Wel wat gevoeliger, maar te doen. Hoop dat ik het herstel niet omzeep heb geholpen door deze actie. Denk dat het vooral de schrikwas waardoor net de tranen over m'n wangen liepen.
M'n voet is wel blauw en veel last (maar dat is deels normaal, ga er vaak door heen en heb zenuwschade daar).

Soms kan ik mezelf echt maar beter in bubbeltjes plastic wikkelen en in bed blijven liggen :\ maar dat is ook zo saai leven :D

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 7 min geleden

Hopelijk blijft je pols oké en gaat het snel beter met je voet! Snap goed dat je geschrokken bent.