Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siggislief schreef:Net klaar bij de fysio, en terwijl ik verder het winkelcentrum in liep om naar de huisarts te lopen...
Ga ik op mijn bek en languit midden op straat, gestruikeld over een f#cking stoeptegel dat wat schuin stond.
2 open handen, 1 hand met een blauwe plek en mijn linker onderbeen een blauwe plek..![]()
Nyaleti schreef:Ik moet het wel benoemen want heb een gat in m'n CV.
Je mag er niet naar vragen en dat weten ze allemaal dondersgoed maar toch gaan ze allemaal nét die grens over.
Bewust vragen welke diagnose is echt not done.
Marcella schreef:Zebrastreep schreef:Doucheputje stinkt , bah wat een vieze lucht.
Zomaar een lading azijn erin.
Bakpoeder en daarna kokend heet water.
Advies uwv was een beetje rommelen met de datums zodat het niet op zou vallen. En ik mocht absoluut niet praten over dat ik ziek was.
Nyaleti schreef:Ik moet het wel benoemen want heb een gat in m'n CV.
Je mag er niet naar vragen en dat weten ze allemaal dondersgoed maar toch gaan ze allemaal nét die grens over.
Bloodymary schreef:Nyaleti schreef:Ik moet het wel benoemen want heb een gat in m'n CV.
Als werkgever zou ik iemand die er zo in staat eerlijk gezegd al direct op de stapel "afwijzen" neerleggen. Geen goede basis als je nog voor de start al zo vijandig tegenover je potentiële werkgever staat en met deze instelling.
Bloodymary schreef:Nyaleti schreef:Ik moet het wel benoemen want heb een gat in m'n CV.
Als werkgever zou ik iemand die er zo in staat eerlijk gezegd al direct op de stapel "afwijzen" neerleggen. Geen goede basis als je nog voor de start al zo vijandig tegenover je potentiële werkgever staat en met deze instelling.
denisesilver schreef:Ik hoop maar dat je geen werkgever bent, Bloodymary. Sorry dat ik zo fel ben, maar jezus..
MarlindeRooz schreef:M’n lievelings aardige tokkie buren gaan verhuizen. Waar moet ik nu naar kijken als ik buiten zit.
Er kwamen net 2 opgevoerde canta’s voor hun het grasveld op rijden. Wat niet eens mag.
Dikke hardcore aan. 3 min daarna loopt m’n buurvrouw huilend weg met een joint op haar lip.
En vorige week had hij gevochten met de andere buurman zijn vrienden. Want die hadden geluidsoverlast. Kwam hij trots vertellen.
Er gebeurt precies niks maar ik vermaak me prima. Want in dit dorp gebeurt anders nooit wat.
denisesilver schreef:Siggislief schreef:Net klaar bij de fysio, en terwijl ik verder het winkelcentrum in liep om naar de huisarts te lopen...
Ga ik op mijn bek en languit midden op straat, gestruikeld over een f#cking stoeptegel dat wat schuin stond.
2 open handen, 1 hand met een blauwe plek en mijn linker onderbeen een blauwe plek..![]()
Kan je best veel geld voor vangen bij de gemeente![]()
Sterkte![]()
Niobe schreef:Waarom zou je een gat in je CV moeten toelichten dan? Dat gaat toch ook niet per se iemand wat aan?
Nyaleti schreef:Tijdens sollicitatie:
Ik vertellen dat ik in de ziektewet zit door fysieke klachten maar gaat nu weer goed blabla
Vraagt ze doodleuk er op door van oh wat dan? Is er een diagnose? Waar heb je dan last van?
Yoooo dit mag écht niet.. De brutaliteit, stond met m'n bek vol tanden
Lieser schreef:DuoPenotti schreef:Hoezo begint ze er zelf over?
Ze kunnen toch vragen waarom er een gat zit?
Als je dan zegt niks mee te maken ga je ook niet door.
Ze schrijft toch:" Ik vertellen dat ik in de ziektewet zit door fysieke klachten maar gaat nu weer goed blabla", dan begint ze er toch zelf over?