juval schreef:Hoe gaat ie nu? ik hoop dat er inmiddels meer duidelijk is. Sterke!!
Uiteindelijk niet geopereerd en dat hoeft ook niet meer (wel 23 uur lang niks gegeten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
juval schreef:Hoe gaat ie nu? ik hoop dat er inmiddels meer duidelijk is. Sterke!!
Raya11 schreef:Ik vind dat er de laatste tijd allemaal vreemde maar ook hele heftige dingen gebeuren, en ik erger me aan mezelf dat ik zoveel moeite heb met dat alles los laten dat ik helemaal vastloop..
Was om half 9 wakker het is nu 20 voor 12 en zit nog steeds in pyjama op de bank met veel onrust in m'n lijf naar m'n telefoon te staren alsof dat iets helpt
_San87_ schreef:Waarom vinden mensen het okay hun kinderen nu nog buiten te laten schreeuwen.
Alja schreef:Foaly schreef:De poster op het bushokje voor het huis, een Senseo-apparaat met Blond Amsterdam-print. Zoveel nederlandse truttigheid in één advertentie
Ik zit me al een paar dagen te bedenken hoe ik die poster kan bemachtigen
Anastasia24 schreef:Alles.Doet.Pijn. Hoofd, rug en enkel pijn, begin bijna de link te leggen dat mijn altijd terugkerende enkelpijn uit mn rug komt, voel me verdorie 60. En heb 5 uurtjes slaap gehad.