Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 18:29

Rose123 schreef:
Dat sinds ik op stal heb verteld dat mijn pony helaas ingeslapen moet worden morgen, iedereen ineens bij haar box hangt en zelfs er mensen zijn die het niet snappen want ze loopt nu goed... ja op pijnstillers voor een olifant... alsof het al niet moeilijk genoeg is.

Heel veel sterkte! :(:)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 18:38

Heel veel sterkte rose :knuffel:

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 18:46

Rose vreselijk. Sterkte :knuffel: |( je maakt de keuze niet voor de lol maar voor het beste voor je dier.

luuntje schreef:
Ehlers-Danlos dus kapotte en luxerende (uit de kom) gaande gewrichten.
Dat doet zeer en slik ik Tramadol voor. Dat werkt niet de hele nacht.

Vochtig weer is niet fijn voor je lijf.
Zou kijken of iets ophogen voor nu een betere nachtrust geeft.

Karuna de ING heeft ook daglimieten verlaagd.
Kan je omhoog zetten, dan 4 uur wachten en je betaling doen.

Oh zij ook al. Ik heb er gv nog niet over gehoord. Gewoon waardeloos en best betuttelend

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 18:53

Bleh ik heb een rotdag gehad. Vannacht al nare dromen en vanochtend startte mijn auto niet, accu kapot. Uren wachten op pechhulpdienst en toen naar de garage voor nieuwe accu. Katching, meteen 173 euro armer. Was pas tegen middaguur op mijn werk. Daar kwam ik er gewoon niet meer lekker in na zo’n rommelige ochtend. En toen takkeveel file terug naar huis. Dus ik hoop dat er vanavond niks meer gebeurd, ik ga wel vroeg mijn bed in.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 18:59

Vind het wel enorm knap dat op werk 3 van de 4 vrachten, die over de dag verspreid horen te komen, het vandaag allemaal voor elkaar kregen om binnen een half uur van elkaar te komen :')
Gall en gall stond om 14:50 ingepland, verscheen om 15:35
Houdbaar stond om 15:20 ingepland, kwam om 15:40
Diepvries kwam echt veel te vroeg rond 16:00 ipv 17:30??

Eindresultaat: een overvol magazijn en de chauffeur van houdbaar had even een korte pauze, want die moest wachten tot de vracht voor hem weg was :')

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 19:25

Suzanne F. schreef:
Bleh ik heb een rotdag gehad. Vannacht al nare dromen en vanochtend startte mijn auto niet, accu kapot. Uren wachten op pechhulpdienst en toen naar de garage voor nieuwe accu. Katching, meteen 173 euro armer. Was pas tegen middaguur op mijn werk. Daar kwam ik er gewoon niet meer lekker in na zo’n rommelige ochtend. En toen takkeveel file terug naar huis. Dus ik hoop dat er vanavond niks meer gebeurd, ik ga wel vroeg mijn bed in.

oh bah
dat klinkt idd als een dag om snel te vergeten....

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 19:40

Fiets accu kapot dingen zijn duur. Dus word denk ik weer op de oude fiets fietsen zonder ondersteuning.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 19:48

Maandag wortelkanaalbehandeling gehad, nadat ik al vanaf december aan het omprutsen was met die kies. Twee dagen genoten van het feit dat ik geen pijn had (heb meer dan 100 paracetamol gehad plus een doos ibuprofen bruis in de afgelopen drie weken, nadat ik begin februari een kroon op de kies gekregen had), maar vanmiddag had ik ineens weer pijn en het trekt zo verschrikkelijk door naar mijn oor. Baal hier zo van, heb maar weer pijnstillers gepakt, maar heel gezond is dat ook niet, bloeddruk is torenhoog momenteel.

Sterkte Rose, belangstelling is prima, dit soort opmerkingen niet natuurlijk.
Laatst bijgewerkt door Moska op 28-02-24 19:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Paardjes101

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 19:50

Ontzettend vervelend Rose! Sterkte!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 20:19

Merlen schreef:
Ik krijg maar 450€ uitbetaald van de schoolverzekering voor mijn laptop die daar binnenin verbrand werd door een slecht stopcontact.
Laptop was maar 2 jaar en 2 maanden oud.Met dit bedrag kan hij nog niet eens hersteld worden.

banketstaaf misschien, maar dat zal de dagwaarde zijn.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 20:20

Moska schreef:
Maandag wortelkanaalbehandeling gehad, nadat ik al vanaf december aan het omprutsen was met die kies. Twee dagen genoten van het feit dat ik geen pijn had (heb meer dan 100 paracetamol gehad plus een doos ibuprofen bruis in de afgelopen drie weken, nadat ik begin februari een kroon op de kies gekregen had), maar vanmiddag had ik ineens weer pijn en het trekt zo verschrikkelijk door naar mijn oor. Baal hier zo van, heb maar weer pijnstillers gepakt, maar heel gezond is dat ook niet, bloeddruk is torenhoog momenteel.

Sterkte Rose, belangstelling is prima, dit soort opmerkingen niet natuurlijk.

Als de pijn trekt naar je oor gewoon weer de praktijk bellen, pijn die door trekt is altijd spoed :knuffel:

Veel sterkte Rose Y;(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 20:21

Volgens mij daalt de waarde van elektronische apparaten ook heel snel.

En wat @San87 zegt was ook wat in mij opkwam.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 20:24

Maar blijft wel zuur door toedoen van andere "zijn" schuld toch in dit geval.

Net als dat je een oude auto hebt. Je al jaar op jaar fijn door de apk komt door goed onderhoud.
Knalt er een ander op kun je geen vervanger kopen van dat geld. Terwijl je anders nog enkele jaren had gereden.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 20:25

Dat zeker, maar als er geld moet worden uitgekeerd doet een verzekering altijd alles om er onderuit te komen :+ Of het zo weinig mogelijk te houden

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 20:25

Heel veel sterkte Rose :(:)

Mijn motivatie is echt even diep gezonken, van 8 tot 5 staan en door de hele winkel rennen en alleen in de pauzes kunnen zitten was duidelijk te veel voor mijn lichaam vandaag

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 20:35

7 uur van huis weg geweest voor die scans.Ik moest niet 2 uur maar bijna 3,5 uur wachten na de contrastvloeistof injectie.
En dan tussendoor dat bericht van de laptop.
Volgens mij heb je wettelijk recht op schadeloos te worden gesteld dus daar ga ik achteraan.
Maar het stoot me voor de borst dat mijn verzekering akkoord is gegaan met dat bedrag zonder mijn akkoord.
Met het auto ongeval met de pick-up heb ik ook uiteindelijk mijn schade vergoed gekregen.Die wilde ze ook total loss verklaren.
Het is zwaar poedersuiker en had niet zo moeten zijn als de school hun stopcontacten regelmatig had laten nazien.

Veel sterkte nog Rose.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 20:46

DuoPenotti schreef:
Maar blijft wel zuur door toedoen van andere "zijn" schuld toch in dit geval.

Net als dat je een oude auto hebt. Je al jaar op jaar fijn door de apk komt door goed onderhoud.
Knalt er een ander op kun je geen vervanger kopen van dat geld. Terwijl je anders nog enkele jaren had gereden.

Ja, is ook heel zuur idd.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 21:15

Polarize schreef:
Ik maakte een tijdje terug tegen iemand een grapje dat mijn lichaam een tikkende tijdbom is voor coeliakie omdat ik het gen wel heb, maar geen glutenintollerantie heb ontwikkeld en raad eens waar ik nu last van heb :')

Maandag had ik gekookt en we hadden alleen nog maar glutenvrije pasta in huis, dus die gebruikt, en ik was voor het eerst in tijden niet enorm opgeblazen na het eten

Je mag mij altijd berichtje doen! Ik heb ook coeliakie en dochter ook!

Heel veel sterkte roos!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 21:36

Froukje_J schreef:
Polarize schreef:
Ik maakte een tijdje terug tegen iemand een grapje dat mijn lichaam een tikkende tijdbom is voor coeliakie omdat ik het gen wel heb, maar geen glutenintollerantie heb ontwikkeld en raad eens waar ik nu last van heb :')

Maandag had ik gekookt en we hadden alleen nog maar glutenvrije pasta in huis, dus die gebruikt, en ik was voor het eerst in tijden niet enorm opgeblazen na het eten

Je mag mij altijd berichtje doen! Ik heb ook coeliakie en dochter ook!

Heel veel sterkte roos!

Lief!!
Ik wacht mijn ongesteldheid af, want kan daar altijd enorm last van hebben, maar als het daarna nog steeds aanhoudt wordt het zeker een tripje huisarts om het na te laten kijken!

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 22:16

Sterkte Rose

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 23:43

JudithGigi schreef:
Ineke2 schreef:
Judith heb je geen stalgenoot die kan helpen?
Anders toch goed vastzetten aan 2 kanten of in een box en dan vast zodat ze gewoon even gedwongen wordt om stil te staan.

Jup maar dat hielp niet helaas. Vastzetten is geen optie, heeft ze teveel angst voor (ze sloopt of zichzelf of hetgeen waar ze aan vast zet) en dat wil niet erger maken

Eventueel een luier of maandverband met sodasop om de hoef doen? Word het alsnog vochtig

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 23:51

ik probeer een krantenartikel te lezen van 1982 bij het nrc maar kom niet door de betaalmuur heen, is hier iemand die hem evt wel kan openen?

Edit; het is gelukt.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 00:34

Vlak voor het voorladen op het werk werd ik kotsmisselijk.
Nu net thuis en zal zo op bed.
Hopelijk dat het geen griepje word

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 00:35

Dat de piep in mijn oren vandaag echt een beetje erger lijkt dan normaal.

Kan wel komen van de stress of dat de boel wat verstopt zit of last van de nek zeg het maar. En omdat ik er nu meer op ga focussen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 07:54

M'n rug... ik werd wakker en dacht jeej wat goed geslapen en weinig wakker geworden! Maar nu krijg ik m dus 100x terug omdat m'n rug het hier niet mee eens is.... ik denk dat ik tegen spit aan zit, iets dat ik al jaren niet meer heb gehad. Ik moet m'n bed nog uit maar voel het al in m'n benen dus ben er bang voor :=