Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DuoPenotti schreef:Alja schreef:Miss voelen sommige paarden zich wel gediscrimineerd als ze breder worden genoemd en hebben hun geklaagd?
![]()
aaah ja natuurlijk!!!!!
Woke facebook.
Dus het word: Regendeken voor de de gespierde onevenhoevigen edele viervoeters met een hoofd en een staart.
maralyn schreef:Ik moest wel even hardop lachen. Heerlijk dit. Stomme Facebook.
Mijn paarse broodtrommel is gesneuveld.
Iets met mannen, computers, vastlopen, crashen, vuist op bureau willen slaan naast de broodtrommel, maar de broodtrommel raken.
Nu voel ik de intense behoefte om een dino, Peppa pig, paw patrol of Barbie broodtrommel. Of... Thomas de stoomlocomotief ofzo te kopen als broodtrommel.
Hij heeft echt een zwaar leven met mij.
taartjee schreef:Gewoon een gigantische poedersuiker.
Ik voel me lichamelijk poedersuiker, mentaal poedersuiker en dan krijg ik wat terug gekoppeld op stage van een collega waar ik van schrik en waar ik verdrietig van wordt terwijl het een Easy Fix is, als er maar met mij gecommuniceerd wordt. Dus complete autorit naar huis zitten huilen, thuis aangekomen verder zitten huilen en nu nog steeds ieder moment in huilen kunnen uitbarsten...
kampioen2be schreef:taartjee schreef:Gewoon een gigantische poedersuiker.
Ik voel me lichamelijk poedersuiker, mentaal poedersuiker en dan krijg ik wat terug gekoppeld op stage van een collega waar ik van schrik en waar ik verdrietig van wordt terwijl het een Easy Fix is, als er maar met mij gecommuniceerd wordt. Dus complete autorit naar huis zitten huilen, thuis aangekomen verder zitten huilen en nu nog steeds ieder moment in huilen kunnen uitbarsten...
Soms moet het er even uit! Is het iets wat voorkomen had kunnen worden als het eerder teruggekoppeld was? Dan zou ik dat namelijk ook aangeven als het ooit weer ter sprake komt. Je zit op een stage om iets te leren, dus als er iets fout gaat dan is dat even stom maar zou jou niet dit gevoel moeten geven...
Daarnaast hebben mensen soms niet door hoe iets overkomt op een ander. Dus misschien is het net even ruk gezegd, maar bedoelt je collega het helemaal niet zo...
Nu lekker even avondje voor jezelf kiezen, je emoties de ruimte geven om zich te uitten en morgen gewoon weer met een nieuwe dag starten
Zebrastreep schreef:Net thuis na 10 dagen werken staat de gang vol met ambulance medewerkers die geen gehoor krijgen met een buurman. Politie is erbij , deur ingeramd en verder geen idee.
Ken hem niet zo maar hoop dat alles oké is maar ben er bang voor dat het niet goed is.
Zebrastreep schreef:Zebrastreep schreef:Net thuis na 10 dagen werken staat de gang vol met ambulance medewerkers die geen gehoor krijgen met een buurman. Politie is erbij , deur ingeramd en verder geen idee.
Ken hem niet zo maar hoop dat alles oké is maar ben er bang voor dat het niet goed is.
Edit: mijn onderbuik gevoel had gelijk diegene is overleden en al niet net maar al meer als een week. Ik kende hem niet zo maar vindt het erg triest.
Ineke2 schreef:Vraag het hem zou ik zeggen? Geef in elk geval aan dat je graag wat langer zou willen slapen en of hij daar rekening mee zou willen / kunnen houden door max 2x de trap op en af te lopen ofzoiets?
Farjen schreef:Ik had vandaag een hele stomme ergernis namelijkw:
mijn skyr-yoghurt leveren ze niet meer met zo'n plastic deksel maar enkel een papiertje om open te scheuren.
Aangezien ik nooit een volledige pot op eet per keer, moet het dus open terug in de koelkast