Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 09:10

maralyn schreef:
Dominos een optie???

Ik had de aardappelkroketjes al in de airfryer zitten voor ik erachter kwam dat de zalm bedorven was :')
Maar wel een goeie voor een volgende keer!

Dropneus95

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 10:09

Dat de jaloezie er vanaf spat bij sommige mensen

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 10:37

Ik viel om 1 uur snachts in slaap en werd om 4 uur wakker en kon niet slapen tot 7 uur. Niet ideaal. En daarnaast ben ik echt super zenuwachtig voor mijn date vandaag. Over minder dan twee uur. Ik heb geen flauw idee wat ik aan moet trekken

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 10:42

Kan niet beslissen of appel/kaneel cake of peer/kaneel cake gaat maken. Zou ook appel/peer/kaneel cake kunnen.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 10:46

Marcella ik zeg: peer/kaneel :o

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 10:53

Of kaneel/peer :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 11:06

Lestrange01 schreef:
Ik viel om 1 uur snachts in slaap en werd om 4 uur wakker en kon niet slapen tot 7 uur. Niet ideaal. En daarnaast ben ik echt super zenuwachtig voor mijn date vandaag. Over minder dan twee uur. Ik heb geen flauw idee wat ik aan moet trekken

Heel veel plezier straks! *\o/*

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 11:12

chanicha schreef:
Of kaneel/peer :')

Effect is hetzelfde. :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 12:11

Moeder die hardop zit te videobellen bij het zwembad. Blijf of lekker thuis als je je kind niet kan missen, of ga lekker op je kamer videobellen. Mijn hemel.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 12:50

SchoonFamilie,
Vorige week na al veel gedoe over wanneer en tijd ed een familieshoot gehad, fotograaf levert galerij af met 60 foto’s waaruit we kunnen kiezen welke we willen hebben…. Schoonzus reageert met zijn dit alle foto’s waarop ik antwoord; ja de rest was niet kwalitatief goed genoeg waarop zij weer antwoord jammer…
Ik zal me nog eens ergens voor inzetten |o

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 12:53

__Sannne schreef:
Moeder die hardop zit te videobellen bij het zwembad. Blijf of lekker thuis als je je kind niet kan missen, of ga lekker op je kamer videobellen. Mijn hemel.

Ga een gesprek voeren op luid niveau over vaginale schimmel ofzo, misschien wordt de hint dan snel begrepen :')

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 12:58

Ik heb opzich een outfit gevonden die ik voor het feest wil draag, maar ik ben eigenlijk veel te onzeker om dat te dragen :+
Maar nu zit ik dus ontzettend te twijfel wat ik ga doen, heb namelijk ook nog niet echt een betere gevonden...

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 13:16

Appeltje, gewoon aandoen en lekker shinen op dat feest en je wentelen in de complimenten (ook goed voor je zelfvertrouwen ;)).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 13:27

dat ik, sinds ik een vriend heb (lees: 5 jaar) het echt moeilijk vind om alleen de deur uit te gaan m.u.v. werk. Ok, gewoon naar de stad gaan of boodschappen of ikea etc. doe ik wel alleen hoor als dat nodig is of leuk.

Maar ik wil nu gaan racefietsen en zijn fiets is kapot, dus dan alleen. Ben ik helemaal zenuwachtig alles. Voor mijn werk fietste ik no problemo rondes van 80 km of meer om pakketjes te dumpen, dus het slaat nergens op en is compleet irrationeel doch zeer ergerlijk.

vroeger fietste ik standaard minimaal 150 km alleen per week op dat gekke racefietsje, die zelfs liefkozend een naam had gekregen en ik mis dat wel. Lekker op avontuur. Zonder zenuwpeesjes.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 13:50

Menino schreef:
dat ik, sinds ik een vriend heb (lees: 5 jaar) het echt moeilijk vind om alleen de deur uit te gaan m.u.v. werk. Ok, gewoon naar de stad gaan of boodschappen of ikea etc. doe ik wel alleen hoor als dat nodig is of leuk.

Maar ik wil nu gaan racefietsen en zijn fiets is kapot, dus dan alleen. Ben ik helemaal zenuwachtig alles. Voor mijn werk fietste ik no problemo rondes van 80 km of meer om pakketjes te dumpen, dus het slaat nergens op en is compleet irrationeel doch zeer ergerlijk.

vroeger fietste ik standaard minimaal 150 km alleen per week op dat gekke racefietsje, die zelfs liefkozend een naam had gekregen en ik mis dat wel. Lekker op avontuur. Zonder zenuwpeesjes.

Gewoon doen! Desnoods begin je met 20 kilometer in alleen bekend gebied en ga je steeds iets verder. :)
Ik zit ook al ruim 5 jaar in een relatie en veel samen op pad/vakantie en ben afgelopen zomer bewust alleen door Denemarken en terug naar Nederland gaan fietsen. Wilde weer even voelen hoe het is om alleen op mezelf terug te kunnen vallen en verder met niemand rekening te houden. Ik vond het echt zó fijn! Het ging me ook verrassend makkelijk af, heb heel zelden een moeilijk moment gehad en vooral heel erg veel genoten. Het engste vond ik met een volgeladen fiets met het ov naar Denemarken gaan de eerste 2 dagen, daarin ging ook het meeste mis. :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 13:59

Dat vervelende getoeter bij bruiloften en dat het dan ook nog extra hard klinkt door de flats.

(Dochter mocht gelukkig vandaag weer naar huis, wel een hele rits medicatie mee, maar thuis, is thuis)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 14:18

Ik laat mijzelf altijd zo erg stressen en het is zo poedersuiker want ik weet niet waarom ik er zo erg op reageer.
Nu ook raak ik helemaal in paniek en jank aan een stuk omdat ik volgend jaar 18 word.
Ik vind het stukje ouder worden zo eng :+. Ik kan en wil dat nog niet gaan afsluiten van wat ik nog kan doen als "kind".
Maar ik kan niks doen want ik heb geen vrienden en word niet uitgenodigd naar feestjes.
Dan heb je nu een tiktok trend dat "terug gaat naar vroeger" en die nekt me dan echt ontzettend :')

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 14:20

Ik werk dus nu aan een project en morgen beginnen de presentaties erover. Nou ik ben dus ziek geworden dus geef aan aan mijn groepje dat we beter even kunnen vragen of we onze presentatie kunnen verschuiven (het staat niet vast namelijk maar zij willen morgen).
Zegt iemand, ja dan had je maar niet ziek moeten zijn. Ehm pardon? Dus dat ik ziek ben is mijn fout? Ik vind het prima morgen te gaan, maar dan heb je wel straks een lager cijfer omdat ik zowat niks kan zeggen vanwege mijn stem. :')
Zegt ze ook nog dat ik het eerder moet aangeven, want ik plan natuurlijk al een week van te voren in dat ik ziek word 8)7
Bijzonder...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 14:45

Hoezo beschuldig je mij tot 3 keer toe tot ontsnappen? Ik wil gewoon graag kijken wat je gaat doen. Aldus Ofira

Afbeelding

Koop een fjord ze zijn zo leuk :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 15:07

wyoming schreef:
Dat vervelende getoeter bij bruiloften en dat het dan ook nog extra hard klinkt door de flats.

(Dochter mocht gelukkig vandaag weer naar huis, wel een hele rits medicatie mee, maar thuis, is thuis)

Fijn dat ze weer thuis is Wyoming *\%/*

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 15:23

Zebrastreep schreef:
Hoezo beschuldig je mij tot 3 keer toe tot ontsnappen? Ik wil gewoon graag kijken wat je gaat doen. Aldus Ofira

[ [url=m/LF1e5A.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een heerlijk stout hoofd <3

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 15:35

Zebrastreep schreef:

Breng maar hoor! Vind er ook niks aan, maarja als je haar kwijt moet dan offer ik me wel op <3

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 15:43

Zebrastreep schreef:

Ik mis mijn fjord -O- heerlijk die humor :D

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 15:59

wyoming schreef:
Ik mis mijn fjord -O- heerlijk die humor :D

Ik ook :(:)

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 16:15

Ik ben de oplader van mijn elektrische fiets kwijt (misschien is die wel gestolen maar wat moet je nou met een kapotte oplader zonder fiets...?). En op internet word ik niet wijzer van welke oplader wel/niet past in m'n accu.