Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 21:47

assie schreef:
Even los van de discussie over narcisme/stoornis etc dan maar...

Ik heb gisteren toch zo'n onwijs leuke date gehad <3 .
Bij aankomst al een bloemetje en een reep van mijn favoriete chocolade (staat als een grapje in mijn profiel, maar blijkbaar werkt het haha). Ik begin er bijna aan te wennen. Hij was zo aardig, galant en ook slim en grappig.
We waren zomaar ineens een uur verder met kletsen.

Het kleine achterdochtige stemmetje in mijn hoofd vraagt zich af wat er mis is met deze. Maarrrr... dat stemmetje prop ik gewoon achter gesloten deuren en ik ga me openstellen en zie waar dit toe leidt. Zaterdag zien we elkaar weer.

Nadat je dit had geschreven…..bizar!!

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 21:52

Wauw inderdaad! Maar hele goede les dat het stemmetje dus toch gelijk had en dat er wel degelijk wat mis was Assie..

@Mir: je werkt er zelf aan mee? Gelukkig is niet iedere man zo, het is maar waar je je zelf mee inlaat.

Suzanne F.

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 21:59

Die stemmetjes hebben het toch heel vaak bij het rechte eind. Ik luister tegenwoordig altijd naar de stemmetjes. Is een soort intuïtie.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 22:01

Wat naar assie. Als hij tegen jou zoiets belangrijks 'vergeet te vertellen' dan kun je idd je vraagtekens zetten of z'n vrouw weet dat ze een open relatie hebben. Lage streek iig van hem

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 22:12

Suzanne F. schreef:
Die stemmetjes hebben het toch heel vaak bij het rechte eind. Ik luister tegenwoordig altijd naar de stemmetjes. Is een soort intuïtie.

Precies. En die ontwikkel je alleen door ernaar te luisteren en handelen.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 22:25

Ja dat stemmetje en intuïtie. Het stemmetje heeft het ook wel eens mis hoor. Dat maakt het extra lastig om te bepalen wanneer je er nu wel naar moet luisteren. := . In dit geval had ie gelijk.

Date vertelde dat zijn vrouw er wel van wist, maar dat ie het niet in zijn profiel had staan omdat andere vrouwen er dan op afknappen. Goh.... :+

Ok. Next.

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 22:41

Precies. Maar daarom leer je juist van je ervaringen. Door terug te koppelen dat je dit gevoel dus had. En als er niks was, wat was dat stemmetje dan? Angst? Ook daar kun je weer wat mee.

Zelf krijg ik bijvoorbeeld een heel naar gevoel wanneer ik ff niks hoor van mijn vriend (of iemand anders, is me laatst nl ook gebeurd met mijn ‘vader’). Geen reactie op mijn app dus. Dan begin ik me echt zorgen te maken, alles in mijn lijf schreeuwt het uit. Maar dan ga ik echt beredeneren. En uiteindelijk kom ik wel bij een meer logische verklaring, zoals dat de telefoon ws leeg is.

Dit was toen ook het geval, maar mijn lichaam zit echt in een andere stand. Dus ja, je gevoel kan je ook ‘voor de gek’ houden.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 18:12

Ik had net een match die na de hallo hoe gaat ie een rare vraag had. Hij vroeg zich af hoe ik ertegenover sta als een man vraagt of ik m'n vinger in z'n kont wil stoppen.

Jezus kerel ik ken je nog helemaal niet en heb aangegeven dat ik niet voor casual dates ga :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 18:13

capopjekop schreef:
Ik had net een match die na de hallo hoe gaat ie een rare vraag had. Hij vroeg zich af hoe ik ertegenover sta als een man vraagt of ik m'n vinger in z'n kont wil stoppen.

Jezus kerel ik ken je nog helemaal niet en heb aangegeven dat ik niet voor casual dates ga :')

Djiezus kraist. Wat een pareltje weer. :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 18:16

capopjekop schreef:

Wat zei jij?

:')

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 18:20

capopjekop schreef:

Ik had hier altijd 2 woorden voor: ‘succes verder’.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 18:20

Je kunt het maar beter direct weten hé :') :+

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 18:38

Ik kom mij hier ook langzaam melden.

Ik heb 6 jaar een relatie gehad met iemand van Happn, waarvan 5 jaar samen gewoond. Helaas zijn we echt uit elkaar gegroeid. Beide onze eigen weg gegaan en daardoor besloten dat het beter is uit elkaar te gaan. Het is nu even rot, ik moet uitgekocht worden, een eigen stekkie vinden (ik heb nog nooit alleen gewoond :+ ). Maar goed ik weet zeker dat ik op den duur veel gelukkiger zal zijn.

Zal in het begin wat zoeken voor voor wat casual daten. Gewoon gezellig drankjes doen, een keer uit eten. En eerlijk? Ik ben nu nog positief en blij dat ik weer ga daten **\O/** . Maar als ik hier lees (ik lees al tijden mee) weet ik niet of ik straks nog hetzelfde denk.

Tips voor leuke datingsites? Buiten Tinder, Happn? Badoo ga ik niet aan beginnen. Heb daar veel te veel viespeuken gezien. Dat is ook niet wat ik zoek.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 19:00

I am going to hold your hand when I tell you this....

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 19:12

Ailill schreef:
capopjekop schreef:

Wat zei jij?

:')

2 dingen.

1 het is niks om je voor te schamen

En 2 waarom denk je dat dit een geschikte vraag is voor dit moment?

En toen zei ik dat ik nu afgeknapt was en veel succes verder

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 21:27

Echt ik kom niet meer bij. Hoe triest.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 21:43

Ik blijf me verbazen ja. Toen ook met die kerel die na date 1 uit het niets zei dat hij graag onder geplast werd onder de douche. Opzich is er voor iedere vraag een tijd en een plaats :') Maar dat talent om het aan te voelen wanneer en waar missen ze. En ik mis het talent om die gekkies eruit te filteren schijnbaar :')

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 17:49

Ik kom me ook maar weer eens melden. Ik lees altijd al wel op de achtergrond mee.
Had nu na een aantal maanden voor paar uur Tinder aangemaakt daarna was ik weer klaar met swipen maar toch 2 matches gehad 1 daarvan begon gelijk met praten.

Ik heb enorm rotte relaties en dates gehad en ook wel echt een vertrouwings en bindingsangst ontwikkeld door de jaren heen...
Deze man is anders als ik voorheen gedate heb, hij komt uit kaapstad en is 3/4jaar wezen reizen voor werk en nu in NL wilt hij zich gaan settelen, is druk bezig met nederlands leren en heeft een baan als engeneer hier.
Eerste keer voor mij dat ik iemand date die niet nederlands is (geen probleem uiteraard).

Tot nu toe is het wel echt alles wat ik maar zou kunnen wensen en wat voor mij de idiale man zou zijn en oh zo lief en zachtaardig <3
Krijg bijna het gevoel van to good to be treu haha!

Vorige week hebben we als eerst afgesproken dit was super gezellig, vandaag onverwachts samen geluncht voordat ik moest gaan werken en morgen gaan we weer wat doen voordat ik moet gaan werken :D

We zijn beide enorm enthousiast, ben benieuwd!

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 21:54

Happyhippie/ Klinkt veelbelovend! Adviseer je wel om het rustig aan te doen.

Oké, ik heb weer een probleem. Namelijk: ik vind een man hartstikke aardig maar ik vind hem écht niet aantrekkelijk. We hebben elkaar nu 3 keer gezien denk ik, en er is ook niks gebeurd in de richting van een spanning oid. Probleem is dat ik me wel ben gaan hechten, en hem zelfs begin op te bellen om gezellig te kletsen. En dit is stom want ik weet precies hoe dit gaat aflopen: ik kan me niet echt aan hem geven (want ik vind hem onaantrekkelijk) hij gaat verder daten, of doet dat misschien nu al, hij krijgt een vriendin en laat mij als baksteen vallen.
Dit heb ik namelijk twee keer eerder meegemaakt met mannelijke vriendschappen.
Dus ik denk twee opties: contact verbreken, of hem aantrekkelijk gaan vinden. Dat tweede gaat denk ik niet werken en dat eerste is tot.

:(

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 22:38

Biks2, ja daar moet ik me wel van behoeden idd.
Tot nu toe ook elke keer na maand of 2 dat het compleet omsloeg kwa hoe iemand je leuk vind etc zo vaag??
Nu is er ook voor de eerste keer geen rode vlaggen, wat ik normaal wel heb en met men stomme kop door ga met daten en uiteindelijk super gehecht raak aan iemand.
Maar dit keer dus iemand die er tot dusver geen heeft en ook echt al diepe/ persoonlijke gesprekken mee gehad.
Weet niet waarom maar vind het nu gewoon eng of zo haha.

Ik zou de verstandige keuze maken en er mee stoppen, maar ik heb in precies dezelfde situatie gezeten dus weet hoe vervelend/ moeilijk het is. :\

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 22:48

Ik zou het niet nu al afkappen, maar gewoon bespreekbaar maken en/of zien hoe het gaat lopen.

Dat je iemand heel aardig vindt en graag met hem kletst is toch ook heel veel waard? Zelfs al loopt de vriendschap op termijn stuk, dan heb je nu wel hele toffe gesprekken gehad en dat is toch ook waardevol?

Happy hippie, klinkt heel erg leuk! Ik duim voor je.

Hier morgen weer een breezedate. Ik was het eigenlijk alweer vergeten, want deze date is een maand geleden al ingepland := . Nouja, we gaan het zien. Even kijken waarom ik hem ook alweer had geliket. :))

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 08:26

Precies open gooien op een tactische manier.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 22:45

Meh... zo stom! 188 cm op je profiel zetten en dan 177 groot zijn. En een foto van toen je nog geen baard had op je profiel zetten en dan nu een baard van 10 cm hebben.

Het was verder heus wel gezellig, maar ik moest echt wel even over de schok heen komen

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 22:46

Oh das echt stom! Zou uit principe al weggelopen zijn of achteraf gezegd hebben dat dit niet oké was en geen match.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 22:49

Ik vond dat ik niet zo oppervlakkig moest doen haha, dus ik heb hem een kans gegeven. En zoals gezegd, heus heel gezellig en leuk gekletst.

Maar geen relatiemateriaal