Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sintara schreef:Ja mjaa, onder begeleiding gebeurt dat ook gewoonen dus tijdens buitenritten... Ook als ik boos schreeuw dat ze het niet moeten doen, ik weet dus niet zo goed wat ik eraan kan doen
Mars schreef:Levensgevaarlijk zulke fratsen.
Oh mén ik had vannacht de zwangerschapsdroom weer. Ineens was ik zo ver zwanger dat abortus niet meer kon. En mijn moeder/schoonmoeder etc zaten aan mijn bed met een babyshower… brrr
Uiteindelijk was ik hysterisch huilend met mijn man aan het bellen dat we een arts in België moesten zoeken die het weg kon halen.
Ik werd wakker en kon meteen door naar de toilet om over te geven, zo van de kaart was ik
LWDaisy schreef:Sintara schreef:Ja mjaa, onder begeleiding gebeurt dat ook gewoonen dus tijdens buitenritten... Ook als ik boos schreeuw dat ze het niet moeten doen, ik weet dus niet zo goed wat ik eraan kan doen
Ik had altijd een dressuurzweepje bij me op buitenrit. Niet omdat mijn paard dat hulpmiddel nodig had
Koper schreef:Goede oplossing wel
Gisteren was ik naar het ringsteken wezen kijken. Waar het wemelde van de toeristenkotersHet is zomer dus ze zijn overal. En ik weet niet of het anderen ook opvalt maar het lijkt wel of Duitse kindjes minder hinderlijk zijn? Vaak hoor je pas dat ze Duits zijn als ze binnen normale gespreksafstand zijn, niet dat overal overheen gekrijs.
LWDaisy schreef:Koper schreef:Goede oplossing wel
Gisteren was ik naar het ringsteken wezen kijken. Waar het wemelde van de toeristenkotersHet is zomer dus ze zijn overal. En ik weet niet of het anderen ook opvalt maar het lijkt wel of Duitse kindjes minder hinderlijk zijn? Vaak hoor je pas dat ze Duits zijn als ze binnen normale gespreksafstand zijn, niet dat overal overheen gekrijs.
Oh, ik vind de volwassen variant van die Duitse toeristen net altijd heel euhm hoorbaar zegmaar haha. Vrij luidruchtig
prompter schreef:Ik kom regelmatig in Duitsland, en ik vind Duitse kinderen een stuk minder luidruchtig