Kan over 2 weken ook niks meer werken omdat ik heel laat ben met inplannen omdat ik pas vandaag in het systeem kan komen.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Rambogirl schreef:T weer, mn werk en vooral mn vriend...
Hij wil dolgraag na 2 jaar zn verjaardag weer eens vieren.
Ik heb t meeste al geregeld. Het enige wat ik van hem moet weten, is wie tie allemaal op zn verjaardag wil hebben. Zowel op de ene locatie als de andere. Vorige week zou tie t t weekend opschrijven. Nu zal tie t morgen doen. En gezien ik m veel te goed ken, zal ik er over een maand nog steeds om moeten vragen....
saskiaojan schreef:Rambogirl schreef:T weer, mn werk en vooral mn vriend...
Hij wil dolgraag na 2 jaar zn verjaardag weer eens vieren.
Ik heb t meeste al geregeld. Het enige wat ik van hem moet weten, is wie tie allemaal op zn verjaardag wil hebben. Zowel op de ene locatie als de andere. Vorige week zou tie t t weekend opschrijven. Nu zal tie t morgen doen. En gezien ik m veel te goed ken, zal ik er over een maand nog steeds om moeten vragen....
Die of hij niet tie .....
fotolijstje schreef:Ik erger mij zo aan mijn "angst" om op te groeien.
Ik weet niet wat het is maar het knaagt zo aan mij, wat als mijn jeugd nu stopt, wat als ik geen leuke herinneringen meer maak als kind zijnde.
Het loslaten van die herinneringen is ook moeilijk voor mij, weetje ik heb het nodig om door te gaan want ze hebben mij echt de grond in gestampt maar het is zo eng en moeilijk af en toe.