Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 20:14

Vandaag een aantal dingen uitgezocht en opgeruimd, en nog een paar dingen geregeld. Dat gaat niet altijd even makkelijk, dus ik blij en best trots op mezelf. Mijn man komt thuis, dus ik blij 'kijk eens welke nuttige dingen ik vandaag gedaan heb!'. In plaats van even simpel 'goed bezig' komt hij met een andere plank die hij leger wil krijgen, en een deel daarvan naar een andere plek, en als ik dan vraag waar de plant die daar staat moet blijven (mijn plant en no way dat die weg mag), zegt hij weet ik niet en wordt boos op mij. Ja hallo, ik heb net allemaal opruimdingen gedaan, en je weet dat als je dit nu zo tegen mij zegt mijn hersenen op error gaan. Dan moet je niet boos worden op mij omdat ik in error stand nog bedenk dat jouw plannen niet kunnen met die plant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 20:29

Mijn oh zo lieve paard dat het nodig vond 2x met zijn 4 benen de lucht in te springen en 200 meter verder onder de bomen te gaan rennen (had zo goed als geen rem of stuur meer...) en toen il terug rechtop zat na de takken te ontwijken zag ik dat hij recht op een paal afliep

Voor de rest fijne rit gehad

fotolijstje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 21:00

Band lek, ik wil dat plakken maar geen idee hoe, vriend dus de binnenband met moeite eruit gehaald. Is de binnenband te groot (dus moeten dubbelvouwen) en is hij gewoon stuk. -O- moet ik morgen met de bus naar school en die is altijd overvol

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 21:13

flint_blesco schreef:
Mijn oh zo lieve paard dat het nodig vond 2x met zijn 4 benen de lucht in te springen en 200 meter verder onder de bomen te gaan rennen (had zo goed als geen rem of stuur meer...) en toen il terug rechtop zat na de takken te ontwijken zag ik dat hij recht op een paal afliep

Veel bakkabouters die op avontuur waren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 22:03

Ik ben moe en overprikkeld en er is niemand bij wie ik terecht kan :(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 22:11

Mijn oog doet zeer. Alsof er iets in zit, maar kan niks vinden. Als het nog erger wordt gaat het lijken op scheurtje wat ik ooit had :=

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 22:16

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 22:22

Kookaburra schreef:
[***] schreef:
Ik ben moe en overprikkeld en er is niemand bij wie ik terecht kan :(

Bij bokkers kun je altijd terecht :(:)
LoveBodin @ [LZP] [Centraal] Luisterend oor gezocht

Dank je! Ik ben voor nu met een dekentje op de bank gekropen. Puberpup gedraagt zich gelukkig. Ik had haar met een buffeloor aan de andere kant van de kamer gelegd want ik heb even geen behoefte om haar steeds van de bank te moeten plukken, maar ze heeft haar oortje gepakt en is netjes naast me komen liggen.
Ik wil gewoon soms een knuffel en bevestiging dat ik het goed doe want er zit zoveel tegen :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 22:26

flint_blesco schreef:

Heb wel me enkel verzwikt van op mijn paard geen idee hoe maar deed mega veel pijn na die laatste actie

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 23:01

[***] schreef:
Kookaburra schreef:
Bij bokkers kun je altijd terecht :(:)
LoveBodin @ [LZP] [Centraal] Luisterend oor gezocht

Dank je! Ik ben voor nu met een dekentje op de bank gekropen. Puberpup gedraagt zich gelukkig. Ik had haar met een buffeloor aan de andere kant van de kamer gelegd want ik heb even geen behoefte om haar steeds van de bank te moeten plukken, maar ze heeft haar oortje gepakt en is netjes naast me komen liggen.
Ik wil gewoon soms een knuffel en bevestiging dat ik het goed doe want er zit zoveel tegen :(

Maar je doet het ook goed :(:)
Heerlijk dat puberpub tevreden met het oor naast je ligt.
Afbeelding

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 23:34

Ik wil gewoon soms een knuffel en bevestiging dat ik het goed doe want er zit zoveel tegen :([/quote]

:knuffel:
Blijf vooral in jezelf geloven.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 23:47

vikawiek schreef:
Mijn enorme afkeer voor dingen moeten. Net een klein kind

Ik deel deze.
Ik moet he-le-maal niets.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 23:56

Benthhh schreef:
vikawiek schreef:
Mijn enorme afkeer voor dingen moeten. Net een klein kind

Ik deel deze.

Behalve ademen..

Ik irriteer mij eraan dat toen ik vanavond naar huis reed ik kennelijk weer niet helemaal aanwezig ben geweest en geen idee heb hoe ik thuis ben gekomen. Opeens was ik op de parkeerplaats ik zone gewoon uit ofzo.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:00

mala26 schreef:
Benthhh schreef:

Ik deel deze.

Behalve ademen..

Ik irriteer mij eraan dat toen ik vanavond naar huis reed ik kennelijk weer niet helemaal aanwezig ben geweest en geen idee heb hoe ik thuis ben gekomen. Opeens was ik op de parkeerplaats ik zone gewoon uit ofzo.

Ik kom er zo snel niet op. Het ligt op het puntje van mijn tong... Maar het is een bekend fenomeen ;)

Ik heb het op de fiets ook wel eens. 'Huh, ben ik hier al?' Ik weet dat ik langs die afslag ben gegaan, dat weiland met koeien, die woningen... Maar ik herinner het niet.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:02

Automatische piloot

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:03

Spierpijn van 8 rondjes schaatsen. Ach het was ook al heel wat jaartjes geleden dat ik voor het laatst heb geschaatst. Maar ik voel het overal in mijn benen.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:04

Kookaburra schreef:
mala26 schreef:

Behalve ademen..

Ik kom er zo snel niet op. Het ligt op het puntje van mijn tong... Maar het is een bekend fenomeen ;)

Ik heb het op de fiets ook wel eens. 'Huh, ben ik hier al?' Ik weet dat ik langs die afslag ben gegaan, dat weiland met koeien, die woningen... Maar ik herinner het niet.

O echt!
Precies dat ja, het je gewoon niet herinneren

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:07

fleurtjeuh schreef:
Automatische piloot

Ik zoek nog iets anders.. Wie weet, dat ik het morgen ineens weet.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:11

Zebrastreep schreef:
Spierpijn van 8 rondjes schaatsen. Ach het was ook al heel wat jaartjes geleden dat ik voor het laatst heb geschaatst. Maar ik voel het overal in mijn benen.

Het weer vandaag helpt niet. Cowgirl en ik hebben vandaag gegolfd zoals meestal op zondag. Normaal geen centje pijn. Nu beiden thuis als een stel ‘senior citizens’. Alles doet pijn. :D
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 08-11-21 00:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:13

Cowboy55 schreef:
Zebrastreep schreef:

Het weer vandaag helpt niet. cowgirl en ik hebben vandaag gegold. Normaal geen centje pijn. Nu beiden thuis als een stel ‘senior citizens’. Alles doet pijn. :D

Gegolfd bedoel je denk ik :') Zat er al zo raar naar te kijken. Het weer is gewoon vreselijk :brr: Ik ben al een enorme koukleum en dan ook nog van die vieze regen en wind bah! Ook een reden dat ik vandaag de mountainbike tour tocht heb gecanceld voor mijzelf. Had zo geen zin om in die wind en regen te fietsen , dan had je mij daarna weer in bed kunnen rollen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:15

Zebrastreep schreef:
Cowboy55 schreef:
Het weer vandaag helpt niet. cowgirl en ik hebben vandaag gegold. Normaal geen centje pijn. Nu beiden thuis als een stel ‘senior citizens’. Alles doet pijn. :D

Gegolfd bedoel je denk ik :') Zat er al zo raar naar te kijken. Het weer is gewoon vreselijk :brr: Ik ben al een enorme koukleum en dan ook nog van die vieze regen en wind bah! Ook een reden dat ik vandaag de mountainbike tour tocht heb gecanceld voor mijzelf. Had zo geen zin om in die wind en regen te fietsen , dan had je mij daarna weer in bed kunnen rollen.

DIT! Over 2 maanden denk je: lekker weer. Maar na de zomer denkt je lichaam: Jezus wat koud!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:24

Kookaburra schreef:
fleurtjeuh schreef:
Automatische piloot

Ik zoek nog iets anders.. Wie weet, dat ik het morgen ineens weet.

Dissociatie?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:27

Dat is echt nog iets heel anders.

the_titan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:30

highway hypnosis?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:39

Cowboy55 schreef:

Gegolfd bedoel je denk ik :') Zat er al zo raar naar te kijken. Het weer is gewoon vreselijk :brr: Ik ben al een enorme koukleum en dan ook nog van die vieze regen en wind bah! Ook een reden dat ik vandaag de mountainbike tour tocht heb gecanceld voor mijzelf. Had zo geen zin om in die wind en regen te fietsen , dan had je mij daarna weer in bed kunnen rollen.[/quote]

DIT! Over 2 maanden denk je: lekker weer. Maar na de zomer denkt je lichaam: Jezus wat koud![/quote]

Dit, mijn lijf zit nog niet in winterstand :D

Ik ben momenteel geïrriteerd door alle anti vaccinatie mensen op mijn social media. Zowel ik als mijn vrienden en familie vinden dat iedereen lekker moet doen wat hij, zij of hun vindt. Stop met mensen in hokjes stoppen ;(