Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flint_blesco schreef:Mijn oh zo lieve paard dat het nodig vond 2x met zijn 4 benen de lucht in te springen en 200 meter verder onder de bomen te gaan rennen (had zo goed als geen rem of stuur meer...) en toen il terug rechtop zat na de takken te ontwijken zag ik dat hij recht op een paal afliep
Voor de rest fijne rit gehad
[***] schreef:Ik ben moe en overprikkeld en er is niemand bij wie ik terecht kan
Kookaburra schreef:[***] schreef:Ik ben moe en overprikkeld en er is niemand bij wie ik terecht kan
Bij bokkers kun je altijd terecht
LoveBodin @ [LZP] [Centraal] Luisterend oor gezocht
flint_blesco schreef:Mijn oh zo lieve paard dat het nodig vond 2x met zijn 4 benen de lucht in te springen en 200 meter verder onder de bomen te gaan rennen (had zo goed als geen rem of stuur meer...) en toen il terug rechtop zat na de takken te ontwijken zag ik dat hij recht op een paal afliep
Voor de rest fijne rit gehad
[***] schreef:Kookaburra schreef:
Dank je! Ik ben voor nu met een dekentje op de bank gekropen. Puberpup gedraagt zich gelukkig. Ik had haar met een buffeloor aan de andere kant van de kamer gelegd want ik heb even geen behoefte om haar steeds van de bank te moeten plukken, maar ze heeft haar oortje gepakt en is netjes naast me komen liggen.
Ik wil gewoon soms een knuffel en bevestiging dat ik het goed doe want er zit zoveel tegen
Benthhh schreef:vikawiek schreef:Mijn enorme afkeer voor dingen moeten. Net een klein kind
Ik deel deze.
Ik moet he-le-maal niets.
mala26 schreef:Benthhh schreef:
Ik deel deze.
Ik moet he-le-maal niets.
Behalve ademen..
Ik irriteer mij eraan dat toen ik vanavond naar huis reed ik kennelijk weer niet helemaal aanwezig ben geweest en geen idee heb hoe ik thuis ben gekomen. Opeens was ik op de parkeerplaats ik zone gewoon uit ofzo.
Kookaburra schreef:mala26 schreef:
Behalve ademen..
Ik irriteer mij eraan dat toen ik vanavond naar huis reed ik kennelijk weer niet helemaal aanwezig ben geweest en geen idee heb hoe ik thuis ben gekomen. Opeens was ik op de parkeerplaats ik zone gewoon uit ofzo.
Ik kom er zo snel niet op. Het ligt op het puntje van mijn tong... Maar het is een bekend fenomeen
Ik heb het op de fiets ook wel eens. 'Huh, ben ik hier al?' Ik weet dat ik langs die afslag ben gegaan, dat weiland met koeien, die woningen... Maar ik herinner het niet.
Zebrastreep schreef:Spierpijn van 8 rondjes schaatsen. Ach het was ook al heel wat jaartjes geleden dat ik voor het laatst heb geschaatst. Maar ik voel het overal in mijn benen.
Cowboy55 schreef:Zebrastreep schreef:Spierpijn van 8 rondjes schaatsen. Ach het was ook al heel wat jaartjes geleden dat ik voor het laatst heb geschaatst. Maar ik voel het overal in mijn benen.
Het weer vandaag helpt niet. cowgirl en ik hebben vandaag gegold. Normaal geen centje pijn. Nu beiden thuis als een stel ‘senior citizens’. Alles doet pijn.
Zebrastreep schreef:Cowboy55 schreef:Het weer vandaag helpt niet. cowgirl en ik hebben vandaag gegold. Normaal geen centje pijn. Nu beiden thuis als een stel ‘senior citizens’. Alles doet pijn.
Gegolfd bedoel je denk ikZat er al zo raar naar te kijken. Het weer is gewoon vreselijk
Ik ben al een enorme koukleum en dan ook nog van die vieze regen en wind bah! Ook een reden dat ik vandaag de mountainbike tour tocht heb gecanceld voor mijzelf. Had zo geen zin om in die wind en regen te fietsen , dan had je mij daarna weer in bed kunnen rollen.
Cowboy55 schreef:Het weer vandaag helpt niet. cowgirl en ik hebben vandaag gegold. Normaal geen centje pijn. Nu beiden thuis als een stel ‘senior citizens’. Alles doet pijn.