Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleeke schreef:De brieven komen later. Dat redden ze niet zo snel. Vandaar dat je met leeftijd gewoon mag bellen / online afspraak maken.
@Purny ja , via dezelfde app die nu wordt gebruikt voor toegangstesten ( tenminste dat is de huidige status )
Neonlight schreef:Bloodymerry heeft denk ik op medische indicatie? Ik ben ook 10 jaar jonger maar zal ongeveer half juni de uitnodiging krijgen als ik de website invul wanneer ik aan de beurt ben.
Eleeke schreef:De brieven komen later. Dat redden ze niet zo snel. Vandaar dat je met leeftijd gewoon mag bellen / online afspraak maken.
@Purny ja , via dezelfde app die nu wordt gebruikt voor toegangstesten ( tenminste dat is de huidige status )
MoniqueT schreef:Misschien een tip voor degenen die graag willen: @locuta op Twitter houdt bij welke geboortejaren al voor de uitnodiging binnen komt, zelf kunnen bellen voor een afspraak. Op dit moment is dit 1967 en 1968. Ze is er altijd als de kippen bij.
karuna schreef:Mijn leeftijd brief is ook nog niet hier, 1968 dus zou er al lang moeten zijn. Maar ja ook die is spoorloos lijkt het,had ik trouwens niet mogen hebben die Janssen.
MyWishMax schreef:Mijn ouders hadden de vaccinatie al binnen voor de brief. Daar hoef je ook niet op te wachten. Alleen met medisch risico, als je tenminste opgeroepen wordt daarvoor. Blijft toch jammer dat elke huisarts daar anders mee omgegaan is...
Ik hoop dat 89 ook snel is en heel eerlijk heb ik ook liever iets anders als jansen vanwege % bescherming.
Winged schreef:MyWishMax schreef:Mijn ouders hadden de vaccinatie al binnen voor de brief. Daar hoef je ook niet op te wachten. Alleen met medisch risico, als je tenminste opgeroepen wordt daarvoor. Blijft toch jammer dat elke huisarts daar anders mee omgegaan is...
Ik hoop dat 89 ook snel is en heel eerlijk heb ik ook liever iets anders als jansen vanwege % bescherming.
De brief van mijn pa kwam een dag nadat hij gevaccineerd was. Hij kon ook online al gewoon inplannen ('55). Ik wil eigenlijk wel janssen. Ik haat prikken.
Bloodymary schreef:Nee heb ik niet. Maar ik zie nu dat ik verkeerd gelezen had.... lekker suf. Ze schreef mijn man uit 63, ik las van 63 (jaar). Maar dan is het nog raar dat hij later is.
purny schreef:SusanH schreef:Las dat de groep 69/70 deze week de uitnodiging krijgt. Ben benieuwd. Ik heb gisteren nog eens het nr van de GGD gebeld omdat ik nog steeds niet snap hoe het corona paspoort gaat werken, maar ze wist me uit te leggen dat de positieve test in systeem staat bij de GGD en dat die met die ene prik op het paspoort komt. Moet dus helemaal goed komen.
Komt dat dan via een app?
MoniqueT schreef:Er gaat een prima filmpje rond waarin duidelijk staat dat de kans om besmet te raken met Janssen een stuk hoger is, maar dat het wel 100 procent beschermt tegen ernstig ziek worden en ziekenhuisopname. Juist als je de besmetting wel doormaakt, kan je door eigen antistoffen wellicht langer beschermd zijn met Janssen. En je bent al na de eerste en enige prik beschermd. Ik had het best willen hebben, maar het wordt dus over 2,5 uur Moderna.
https://youtu.be/K3odScka55A
Marcella schreef:Neonlight schreef:Bloodymerry heeft denk ik op medische indicatie? Ik ben ook 10 jaar jonger maar zal ongeveer half juni de uitnodiging krijgen als ik de website invul wanneer ik aan de beurt ben.
Als ik invul op de site staat begin mei, maar nog niks gehad.